Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 11:56

Hoi
Om me heen zie ik een aantal relaties van jonge meisjes die met volwassen mannen gaan. Zo ook mijn zusje van 15 die eerst met een vent van 31 ging en nu met een van 27.
Ik kan niet begrijpen hoe een volwassen man het in zijn hoofd haalt om met zo´n jong meisje te gaan. Natuurlijk is de ene man de andere niet, maar ik vind dit gewoon kindermisbruik. Noemen ze zo´n man niet een pedofiel Clown Van die meisjes snap ik het nog wel, die weten niet beter.

Hoe staan jullie er tegenover over dit soort relaties. En zou jou broer(tje) of iemand uit je vrienden kring met zo´n jong meisje aan kunnen komen?

Groetjes Marijke

Babsie_Flash

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:57

ben er ook niet zo'n voorstander van, het is nog strafbaar ook

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:00

het is niet voor niks voor de wet strafbaar..............

en daarnaast vind ik het gewoon ronduit smerig!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:02

Ik ga me broer van 24 ook niet koppelen aan ene van 15.
En vind dat nog jong.
Ik vind het gewoon raar om zo'n jonge partner te nemen, trek dat ze aan? Kunnen ze niet iemand krijgen in de zelfde leeftijds categorie? Ik vind het iets anders als je ouder bent en waarom, omdat je ouder bent. Simpel. Het zijn nog steeds kinderen, ik zou er igg niet mee beginnen op die leeftijd. Iemand van in de 30 heeft andere ideeën dan iemand van 15.
(zijn er hier niet al veel topics over geweest?)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:02

Echt als mijn broer 27 zou zijn ( hij is nu 13 daar niet van Huilen van het lachen ) en hij zou met een meisje van 15 aan komen zou ik echt vragen of hij wel goed is bij zijn hooft en waar hij denkt mee bezig te zijn.
En sorry misschien ben ik dan nu wel ontzettend hard en kan dit bij mensen in het verkeerde keel gat schieten.
Maar wáárom zou een gast van 27 iets met een meisje van 15 willen? Kán die persoon geen partner van zijn eigen leeftijd krijgen?

Als ik de moeder van het meisje zou zijn zou ik er ook echt NIET blij mee zijn ik weet niet wat ik zou doen maar ik zou het misschien wel verbieden ( ja werkt misschien averechts maar in mijn ogen is zo iets niet acceptabel)
In mijn vrienden kring (19 jaar ongeveer) vinden ze het al echt niet kunnen als een van de jongens met een meisje van 13 aan zou komen en dat is dan nog een kleiner leeftijds verschil.

dunja74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:06

valt mij op dat menig 40+ met een nieuw grietje van 20 of 20+ aankomt huppelen. wat bezielt die meiden ?????? neem een lekkere knul van 25/30+ als je wat ouders zoekt maar 20 jaar ouder?? kan me niet herinneren dat ik en mijn vriendinnen interesse hadden in die oude kerels

Narya

Objectief gezien zou ik ook zeggen "waarom in godsnaam?", maar ik heb van dichtbij gezien dat het ook goed kan gaan. Een goede vriendin kreeg op haar 16e inderdaad een relatie met een man van 27. Drie jaar later zijn ze nog steeds samen. Zij is altijd al heel volwassen geweest, maar je kunt je voorstellen dat niemand erom zat te springen toen het nieuws kwam. Ik vind het toch een behoorlijk heftig leeftijdsverschil en snap ook niet goed wat zo'n oudere man in zo'n jong grietje ziet.

TessxSchatje

Maar marijkjuh, keuren je ouders dat allemaal goed dan dat zij met zulke oude mannen loopt?

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:10

meestal doen die mannen het dan voor de seks en de meisjes voor het geld van die mannen...

ik vind het echt belachelijk dat die mannen contact houden met die meisjes zo, ik ben bijna 15 maar moet er niet aan denken om met een man van 35 te gaan ofzo Huilen van het lachen

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:13

dunja74 schreef:
valt mij op dat menig 40+ met een nieuw grietje van 20 of 20+ aankomt huppelen. wat bezielt die meiden ?????? neem een lekkere knul van 25/30+ als je wat ouders zoekt maar 20 jaar ouder?? kan me niet herinneren dat ik en mijn vriendinnen interesse hadden in die oude kerels

Geld geld geld Clown

Edit;
het is toch een beetje vergane glorie!
40+ zou ik (21) ook niet aan beginnen, maar "al mijn exen" (zoveel zijn het er niet), zijn toch achterin de 20 begin 30..
Je kunt er beter mee praten en een meer "volwassen" relatie mee hebben.. Die ervaring heb ik met jongens van mijn eigen leeftijd, of iets hoger niet!

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:16

toen ik mijn vriend leerde kennen was ik 14 jaar en hij 27.
toen we een relatie begonnen was hij 28, ik dus 15.
ik ben altijd al redelijk volwassen geweest en hij net niet dus dat verschil merk je helemaal niet!
hij zag er dus ook altijd 22 uit en ik 18 :p
mijn moeder dacht in het begin natuurlijk wel dat het niet zo'n goed idee was maar ze heeft ons altijd gesteunt in onze relatie.
ondertussen zijn we al bijna 4 jaar samen en nog steeds even verliefd als in het begin hoor!

je kan zelf niet kiezen op wie je verliefd word...

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:18

yeye schreef:
toen ik mijn vriend leerde kennen was ik 14 jaar en hij 27.
toen we een relatie begonnen was hij 28, ik dus 15.
ik ben altijd al redelijk volwassen geweest en hij net niet dus dat verschil merk je helemaal niet!
hij zag er dus ook altijd 22 uit en ik 18 :p
mijn moeder dacht in het begin natuurlijk wel dat het niet zo'n goed idee was maar ze heeft ons altijd gesteunt in onze relatie.
ondertussen zijn we al bijna 4 jaar samen en nog steeds even verliefd als in het begin hoor!

je kan zelf niet kiezen op wie je verliefd word...

Maar no offence, ik wil je echt niet voor het hoofd stoten..
Maar wat heeft een 14/15jarige zo iemand te bieden?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:20

dunja74 schreef:

Mijn beste vriendin is 20 en heeft een vriend van 43. Ja, wel een tikje vreemd, hij studeerde af van Deurne drie dagen nadat zij geboren is. Maar goed, ze zijn gelukkig houden van elkaar, hebben lol samen. Ze weten beide niet of het lang duurt en ze weten beide niet waar het op uit loopt, maar wat maakt het uit. Als ze toch gelukkig zijn. 20 is wat mij betreft oud en wijs genoeg om zoiets zelf te beslissen, om zelf te kiezen of je die "moeilijke" situatie wel of niet aan gaat. (want hoe dan ook, er gaan mensen over je praten). Daarnaast is de ene 20 jarige de andere niet, mijn vriendin is dan misschien 20, maar is in alles al een heel stuk ouder. Ze studeert dan nog, maar verder onderhoudt ze zichzelf, heeft een eigen paard, eigen autotje en een behoorlijke lading levenservaring die de meeste 20 jarigen echt niet hebben! Ik vind de leeftijd 20 dan ook lang niet ranzig meer. Bovendien is het ook echt niet zo dat die vent een vreselijk vieze kerel is. Anders had ik het mijn vriendin al LANG uit der hoofd gepraat. Het is gewoon een hele normale vriendelijke vent, die zelf ook niet had gedacht dat dit hem ooit zou overkomen.

Onder de 20, leeftijden van 15 en 17 en zo, dan vind ik het al een heel stuk moeilijker. Je mist dan gewoon net dat stukje "levens" ervaring en kunt wat mij betreft een stuk minder goed over zoiets oordelen. Maar er zijn genoeg voorbeelden dat het wel gewoon goed gaat. 15/17 en 40+ dat gaat me dan wel gewoon te ver.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:22

niets...Lachen
nu ja, je moet niet meteen aan sex enzo denken he Knipoog
we hebben netjes gewacht tot ik 17 was hoor (a)
nu is mijn vader wel gestorven waardoor ik een hele som geld heb elke maand.
ik heb toen mijn eigen paardje gekocht, we gingen ook 1 keer in de week uiteten (ja soms ook mijn kosten Knipoog), hij ging ook supper graag naar de kermis en ik ook, we gingen vaak winkelen,...

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:26

Ligt eraan hoe oud de personen zijn.
Als ze beiden de 20 gepasseerd zijn, vind ik het dat ze zelf moeten weten.
Jonger, zou ik niet grappig vinden.

Als ze beiden ouder zijn zijn ze 'volwassen' en staan ze vaak heel anders in het leven als iemand van 14 á 15

Ken hier wel mensen waar veel leeftijdsverschil tussen zit, maar deze zijn beiden allang de 20 gepasseerd.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:27

Vanaf een jaar of 18, 19 vind ik zo'n leeftijdsverschil echt acceptabel.
Mijn zusje was 17 toen ze haar vriend (toen 26) ontmoette, maar hij is zo... kinds qua gedrag dat het leeftijdsverschil gelijk wegvalt.

Ikzelf was 19 toen ik wat had met iemand van 40 en mijn laatste ex is bijna 53.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:30

lor1_1984 schreef:
Vanaf een jaar of 18, 19 vind ik zo'n leeftijdsverschil echt acceptabel.
Mijn zusje was 17 toen ze haar vriend (toen 26) ontmoette, maar hij is zo... kinds qua gedrag dat het leeftijdsverschil gelijk wegvalt.

Ikzelf was 19 toen ik wat had met iemand van 40 en mijn laatste ex is bijna 53.

dat had ik met mijn vriend ook hij is zo kinds qua gedrag :p

trouwens als je al enkele relaties hebt gehad met jongens van je eigen leeftijd en je merkt goed dat deze te kinderachtig zijn voor jou dan ga je al snel op zoek naar een iets ouder iemand hoor.
wat maakt het trouwens uit? (uit nieuwsgierigheid hoor Haha!) ik was 15 toen we in relatie gingen en ben nu ondertussen ook 18..nu zou het wel gaan en 2 jaar geleden niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:34

Voor mij is het van belang hoe volwassen iemand is. Ik kan me best voorstellen dat een meisje van 14, 15 jaar valt op iemand van een aantal jaar ouder. Toen ik 15 was, had ik ook een vriendje van 21. Maar hoe je het ook wendt of keert, hij was toen ook bij lange na nog niet volwassen. Hoewel ik behoorlijk open-minded ben wat dit onderwerp betreft (ik val op kerels van minstens een jaar of 10 ouder inmiddels), vind ik een kind (puber) met volwassene niet kunnen. Volwassen met volwassen wel, ongeacht leeftijd

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:35

Nouks schreef:
Voor mij is het van belang hoe volwassen iemand is. Ik kan me best voorstellen dat een meisje van 14, 15 jaar valt op iemand van een aantal jaar ouder. Toen ik 15 was, had ik ook een vriendje van 21. Maar hoe je het ook wendt of keert, hij was toen ook bij lange na nog niet volwassen. Hoewel ik behoorlijk open-minded ben wat dit onderwerp betreft (ik val op kerels van minstens een jaar of 10 ouder inmiddels), vind ik een kind (puber) met volwassene niet kunnen. Volwassen met volwassen wel, ongeacht leeftijd

dat probeer ik ook te zeggen. je neemt de juiste woorden uit mijn mond Knipoog

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:35

yeye schreef:
niets...Lachen
nu ja, je moet niet meteen aan sex enzo denken he Knipoog
we hebben netjes gewacht tot ik 17 was hoor (a)
nu is mijn vader wel gestorven waardoor ik een hele som geld heb elke maand.
ik heb toen mijn eigen paardje gekocht, we gingen ook 1 keer in de week uiteten (ja soms ook mijn kosten Knipoog), hij ging ook supper graag naar de kermis en ik ook, we gingen vaak winkelen,...

Nee, niet in materiële zin, dat zou zelfs niet uit moeten maken.
Maar qua levenservaring etc..? Die heb je over het algemeen niet echt als je 14 / 15 bent Knipoog

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:36

ik moet zeggen dat ik op mijn 15 al heel wat levenservaring had hoor!
ik denk dat ik toen meer levenservaring had in vergelijking met mijn vriend hoor

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:39

en ik ga de liefde van mijn leven niet voor de deur laten staan tot ik 18 ben hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:43

Yeye, dat gold voor mij ook. Hoewel hij dus al 21 was, was 'ie absoluut nog niet volwassen. Echt een student die vanuit warm hol van paps en mams gerold was om te gaan studeren in de grote stad die ieder weekend nog braaf bij paps en mams langs ging met z'n was. Zelfs toen was ik in bepaalde opzichten volwassener. Maar was ik volwassen? Nee.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:44

yeye schreef:
ik moet zeggen dat ik op mijn 15 al heel wat levenservaring had hoor!
ik denk dat ik toen meer levenservaring had in vergelijking met mijn vriend hoor

Jaa, dat snap ik Knipoog
Maar het was ook no offence!
Er is altijd een uitzondering die de regel bevestigd Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:46

Iedereen van 15 vind dat ze veel levenservaring hebben, bullcrap als je het mij vraagt..
Ik bedoel: ik ben 15 en heb veel meer meegemaakt dan de gemiddelde leeftijdsgenoot, véél véél meer. Alleen 'levenservaring', die bouw je volgens mij pas op zodra je uit het 'klaslokaaltje' verdwijnt en voor jezelf de keuzes moet gaan maken..
18 tot 20+ dus.

Dus yeye, ik kan het me niet erg voorstellen.

Ik vind het gewoon ziekelijk, een 'vriendin' van mij (nét 16, en echt heel kinderlijk) heeft een vriend van 25/26. Ik vind dat dus gewoon ziek. Ziek ziek ziek.
Ik heb het haar ook flink duidelijk proberen te maken, maar ze heeft gewoon een gigantisch bord voor haar kop. Ze is gekoppeld met hem door een andere 'vriendin' van mij. Dat vind ik dus gewoon vreemd.

Ik vind het *no offence* slettengedrag over het algemeen, en van die jongens/mannen vind ik het gewoon ziek. Je weet waar ze over het algemeen op uit zijn.. En het zal niet de eerste keer zijn dat ze tegelijkertijd vreemdgaan/webcammen met andere meisjes..