Lastige meiden..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luffwinny

Lastige meiden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:42

Ik woon in een klein dorpje, en ga hier vaak naar de vaste kroeg.
Alleen het probleem is dat die meiden me daar nooit mogen (ze vinden me een h*er enzo..)op zich trek ik me daar niks van aan, ga er niet op in niks.Maar met oud en nieuw ging ik er ook weer heen (ga altijd wel met vriendin(nen)ze trokken elke keer me jurkje omhoog en heb veel bier over me heen gekrengen (die meiden die het deden ken ik niet eens) ik heb er wel eentje weggeduwd maar ben niet iemand die van me afslaat, vooral omdat ik geen zin gezeik heb en hun met hele groep zijn.

Wat kan ik hier aan doen?heb geen zin ruzie, of naar de eigenaar te stappen want dan krijg je dat gez*ik weer...

NathalietjeB

Re: Lastige meiden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:44

ik zou dan er niet eens meer heen gaan...maja thats me..

_Kimmm

Nah ze hadden bij mij echt niet zo iets moeten flikken.
Ik en anders mijn vriendinnen waren er dan echt wel boven op gesprongen.
Wij hebben altijd zo iets als 1 iemand maar aan onze vriendinnen komt/komen dan nemen we het met zijn allen voor elkaar op!

MaaikeMo

Doen alsof t je niks kan schelen, en dat t je ook niks kan schelen dat hun met een groep zijn. gewoon een keer je mond opentrekken, en duidelijk melden dat je er niet van gedient bent Knipoog

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:45

ja het is er altijd heel gezellig (ondanks dat) wil me niet weg laten jagen door hun. ik doe verder ook alsnog het me niks kan schelen. maar als ik verder ruzie ga maken dan word het alleen maar erger denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:47

Waarom wil je daar dan naartoe???

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:47

Toch maar een keer flink van je afbekken Knipoog
Je zegt dat je altijd met vriendinnen gaat? Vertel het hun, en die kunnen je helpen in je zelfvertrouwen. Je hoeft geen ruzie uit te lokken. Maar een keer voor je zelf opkomen is echt niet verkeerd Knipoog

Ik heb het ook gehad, werd altijg getreiterd en gedaan. Het heeft m'n zelfvertrouwen flink naar beneden gehaald en ik zei er dus ook nooit wat van. Deed er echt niks op uit, hoewel van binnen wel. Ik durfde er gewoon niks aan te doen. Uiteindelijk hebben vriendinnen mij geholpen in m'n zelfvertrouwen. NIet met dat pesten, in andere situaties. Dat ze gewoon zeiden wat ze vonden, als bv. met uitgaan iemand iritant was zag ik dat ze er wat van zeiden. Vervolgens kwamen ze bij de groep terug en vertelde dan gewoon even wat voor een persoon diegene wel niet was. En nooit ruzie gehad. Knipoog Zo doende toen ik dat zag ben ik ook meer voor mezelf opgekomen. En dat helpt echt!

Het is wel onwijs moeilijk Knipoog Veel sterkte Ach gut

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:48

luffwinny schreef:
ja het is er altijd heel gezellig (ondanks dat) wil me niet weg laten jagen door hun. ik doe verder ook alsnog het me niks kan schelen. maar als ik verder ruzie ga maken dan word het alleen maar erger denk ik..

Dat dacht ik ook altijd, echter het tegendeel is bewezen Knipoog

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:48

Ik ben benieuwd wat je vriendinnen hiervan zeggen, schieten zij je niet een beetje te hulp?
Verder ga ik met Sonja mee, in zo'n tent zou ik dus ook niet graag komen

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:50

maar ik ga vaak ook maar met een vriendin.. soms meerdere maar meestal een omdat niet alle vriendinnen elkaar kennen.. En het boeit me weinig wat ze van me vinden, daar kan ik me niet druk over maken. maar wel als ze handtastelijkk worden..

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:51

omdat het verder er heel gezellig is, met de andere mensen maar de jongens bemoeien zich er niet mee (hun kunnen wel met die meiden overweg )

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:51

Ook ik ben gezegend met zo'n reputatie in het dorp waar mijn stamkroeg zit.
Ik trek me er niet zoveel van aan, aangezien ik weet wie de bron van dit gedoe is.
Maar als ze aan mijn kleren zitten en drank over me heen gooien, breekt de hel los. Nagelbijten / Gniffelen
Want als je aan mij komt, kom je aan minstens 2 vrienden van me, kom je aan hun, heb je het halve dorp op je dak. Vork

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:52

Mijn vriendinnen komen niet uit het dorp zelf, hun hebben verder niks met die meiden (ik ben de enige die ze niet uit kunnen staan)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:52

Oeh wat een rotmeiden zeg...

Ik heb ook wel eens ooit zulke meiden meegemaakt.
Ze een keer goed voor banketstaaf zetten wil ooit nog wel eens helpen.

Ik heb ook hele gemene truukjes daarvoor gebruikt. Ga me daarover niet uitwijden Haha!

Maar als ik in jouw schoenen stond zou ik ze een keer goed terugpakken. En in elk geval geen jurkje meer aandoen Knipoog

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:53

raak nu benieuwd naar je truukjes haha..
Maar het nadeel is dus dat hun met zoveel zijn,,

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:55

Nou ik geloof toch wel dat ik die gene die me jurkje omhoog zou doen een knal voor d,r kop had gegeven. En de gene die bier over me heen gooide, die had van mij een compleet vat over d,r heen gekiepert gekregen .Soms moet je wel eens tot aktie over gaan, anders blijf je "slachtoffer'.
Maar waarom ga je er eigelijk heen, als je weet dat die meiden je avond verzieken?

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:56

Ja ik vroeg ook nog aan me vriendin wie er drank gooide maar dat had zei ook niet gezien (ze liepen snel weg) maar meestal bleef het een keer tot h*er maar dat vind ik niet erg ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:56

Aaaaah toe CM licht eens een tipje van de sluier op? Haha!

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:58

En het is ook lastig voor mij ergens anders heen te gaan , omdat ik zo verweg woon en dit het enige is in de buurt, de rest is alleen begaanbaar met de auto en die heb ik dus nog niet..

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:58

luffwinny schreef:
Ja ik vroeg ook nog aan me vriendin wie er drank gooide maar dat had zei ook niet gezien (ze liepen snel weg) maar meestal bleef het een keer tot h*er maar dat vind ik niet erg ..

nou sorry, maar je heb toch zeker wel een beetje eige waarde??
kom op zeg, niet zo met je laten sollen hoor. Ach gut

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:59

ja dat is ook zo..

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:03

luffwinny schreef:

Beetje eigenwaarde idd en zorgen dat je je niet als een prutsmuts kleed en gedraagd. Dan niet met je laten sollen en als het ff kan met woorden de 'ergste' voor banketstaaf zetten. Zal vast wel iets zijn waar je een l*llige opmerking over kunt maken Extreme duivel

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 13:06

Jaa ze zijn totaal niet knap ofzo.. maar snap niet dat ze zo doen. heb niks met hun.. maar ja mis omdat ik hier later ben gekomen en niet een van hun ben..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:06

Nou vooruit...

Een hele tijd terug waren er een stel gozers die een vriendin van me lastig vielen.
Op een gegeven moment gooiden zij een kruk , of ie naar ons was, geen idee, maar hij stuiterde net tegen die vriendin van me aan.

Ik heb eventjes gewacht tot hun sta-tafel vol met bier stond (ghehe twee hele dienbladen) en ben er toen op af gestapt, en heb die tafel omgegooit, en gevloekt dat ze met hun gore poten van anderen af moeten blijven Haha!

Missie geslaagd Haha!

En mensen die bier over mij heen zouden gooien, kregen van mij rode wijn over hun broek.. Heel sneaky wel te verstaan, en liefst precies net onder de billen Knipoog

Iemand die mijn jurk ( draag ik NOOOOIT , maar oke Haha! ) omhoog zou trekken, zou ik vol met de vuist in het gezicht slaan.

Dan maar pijn aan de knokkels, maar zo laat je wel zien wat je bent, en dat ze niet met je moeten sollen.

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 13:08

jaa liefst deed ik dat ook wel, maar denk dat het dan echt op ruzie was uitgelopen.. maar zag ook niet goed wie het waren aan gezien elke keer iemand anders het deed en heel snel ging.