Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Waratje schreef:Je bent niet een beetje bevooroordeeld, wel?
Op hoeveel veebedrijven ben je geweest om zulke uitspraken te doen? Of heb je al je informatie van sites van de biologische lobby?
Wat jij schetst voor beide varianten is niet waarheidsgetrouw en zeker niet volledig. En dan sluit je ook nog af met zo'n suggestieve zin dat ik ernstig zin heb om te gaan kiezen voor de intensieve veeteelt, al was het maar omdat jij dat niet leuk zou vinden.....
Verdiep je eerst eens echt in de beide bedrijfstakken en zet dan een fatsoenlijke poll op, dan wil ik er ook wel serieus op in gaan
Waratje schreef:Je bent niet een beetje bevooroordeeld, wel?
Op hoeveel veebedrijven ben je geweest om zulke uitspraken te doen? Of heb je al je informatie van sites van de biologische lobby?
Wat jij schetst voor beide varianten is niet waarheidsgetrouw en zeker niet volledig. En dan sluit je ook nog af met zo'n suggestieve zin dat ik ernstig zin heb om te gaan kiezen voor de intensieve veeteelt, al was het maar omdat jij dat niet leuk zou vinden.....
Verdiep je eerst eens echt in de beide bedrijfstakken en zet dan een fatsoenlijke poll op, dan wil ik er ook wel serieus op in gaan
vienna15 schreef:Waratje schreef:Je bent niet een beetje bevooroordeeld, wel?
ja mevrouw, ik weet niet hoe oud je bent en wat je doet maar okeej het is gewoon een poll, dus blijf rustig, en doe ons een lol en beantwoord het gewoon, ik zou zeggen: Neem hetleven als een plezier, en windt je niet overal zo over op, dat is niet goed want dan krijg je stress en wordt je weerstand minder en je hormoonhuishouding slechter. Nouja ga jy maar een eindexamen biologie maken, want je bent zo "DESKUNDIG!"
vienna15 schreef:ja mevrouw, ik weet niet hoe oud je bent en wat je doet maar okeej het is gewoon een poll, dus blijf rustig, en doe ons een lol en beantwoord het gewoon, ik zou zeggen: Neem hetleven als een plezier, en windt je niet overal zo over op, dat is niet goed want dan krijg je stress en wordt je weerstand minder en je hormoonhuishouding slechter. Nouja ga jy maar een eindexamen biologie maken, want je bent zo "DESKUNDIG!"
. Jullie hebben gelijk, deze poll is niet neutraal opgesteld, maar om dan op deze manier te reageren en dan express te kiezen voor bio-industrie om maar het tegenovergestelde te doen dan wat zij graag zou zien, is in mijn ogen echt heel kinderachtig. Leg dan gewoon op een nette manier uit dat ze het beter anders neer kan zetten
. En er wordt gesproken over geen respect, maar dat zie ik van beiden kanten (zowel ts en mensen die reageren) niet echt terug komen. madamX schreef:[Helemaal mee eens!
Dit lijkt wel op 'wakker dier' ofzo; blaten en kakelen als een kip zonder kop, zonder zich ook maar ergens in verdiept te hebben....
?? Misschien dat jij je ook eens meer moet verdiepen voordat je zo'n onzinnige opmerking neerzet. Citaat:Is dit serieus bedoeld?? Misschien dat jij je ook eens meer moet verdiepen voordat je zo'n onzinnige opmerking neerzet.
madamX schreef:Citaat:Is dit serieus bedoeld?? Misschien dat jij je ook eens meer moet verdiepen voordat je zo'n onzinnige opmerking neerzet.
Dat is wel serieus bedoelt hoor, maak je maar geen zorgen, weet heel goed waar ik het over heb. Gezien je commentaar zal je dat waarschijnlijk ook nooit begrijpen, maar dat terzijde. Inderdaad, beter een slotje op dit topic.