Mooi balen, aangezien ik om 00.30 moet werken... Pa zegt dat ik het wel mooi kan schudden dat hij mij weg brengt. Bus en taxi kan ik ook wel vergeten.... dan maar op de plof.....slik.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Cyntje schreef:Ik hoop het niet....
Niet voor het vuurwerk, wij steken niks af en ik heb er niet zo veel mee...
Maar nu ik zwanger ben mag ik natuurlijk BOB spelen,... ik hoef maar een kleine 5 km met de auto te rijden maarja wij wonen tussen de Maas en de Waal en daar wil het ook snel nogal mistig zijn. Al is er nu nog niks loos.
En in die dik 2,5 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik nog geen enkele keer in de mist gereden
Mennn toen was het echt erg!
smokey17 schreef:Cyntje schreef:Ik hoop het niet....
Niet voor het vuurwerk, wij steken niks af en ik heb er niet zo veel mee...
Maar nu ik zwanger ben mag ik natuurlijk BOB spelen,... ik hoef maar een kleine 5 km met de auto te rijden maarja wij wonen tussen de Maas en de Waal en daar wil het ook snel nogal mistig zijn. Al is er nu nog niks loos.
En in die dik 2,5 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik nog geen enkele keer in de mist gereden
Oei dat word dus spannend! Mijn vader weigert mij te brengen... Maar wij moeten 15 km. En vorig jaar met die dikke mist zijn we ook bijna het diep ingereden.
Pa zag niks meer. Hij zei: Moet maar even stoppen, even uit de auto en kijken. Dus hij stopt. Wij de auto uit... bleek dat we zo'n 15 cm voor de afgrond stil stonden.....slik
maakt me ook geen drol uit 

Barco schreef:weet je dat ik dat echt niet meer weet relaxed....
Maar nu begint het bij ons al aardig mistig te worden. Vanmorgen vroeg was daar nog geen sprake van.
Wat gelukkig niet is gebeurt
.