Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Niwla schreef:Sjonge wat een toestand!
Heel veel sterkte ermee meid!
Ik denk dat je er goed aan doet om een weekje afstand te nemen. Wel zou ik rustig aandoen met die andere jongen, want het is vrij makkelijk om iemand leuk te vinden omdat hij je wél aandacht geeft. Ik zou het gewoon even aankijken, misschien is hij écht heel leuk, maar er zijn zoveel leuke mannen die je aandacht willen geven.
Nogmaals heel veel sterkte

EstherMe schreef:Kun je je hondje niet meenemen? Dan hebben jullie beide iets vertrouwds.. Hij het huis, jij je hondje!
Verder vind ik het lastig om je advies te geven! Denk er rustig over na en bedenk dat je na een week nog niet definitief hoeft te beslissen! Je kunt er ook wat meer tijd voor nemen
Succes!
__Robijn__ schreef:Tsjee,, en dat nu al op zo'n jonge leeftijd!!
Als 1e, ik zou METEEN als mijn vriend mij sloeg, op dat moment gelijk uit bed stappen mn tas in gaan pakken en mn moeder bellen of ze me kwam halen. Ik was nooit gebleven bij zo iemand!! Hij mag je nooit slaan, wat de rede dan ook is! Vind dat je daar ook niet te makkelijk over moet denken. Hij kan t nu dan wel niet meer doen, maar wie zegt dat dat zo blijft? Als t door gaat........
En zeker ook erg vreemd dat hij gaat zeggen dat hij met je wilt trouwen, misschien indd jou een schuldgevoel aanpraten.. Maar wat ik ook niet goed begrijp, is waarom je nog bij deze jongen blijft, je zegt zelf dat je weet dat hij een soort haat aan je heeft, waarom blijf je dan bij m? Je word toch totaal niet gelukkig van deze jongen?!
Het is wel erg verstandig indd om een weekje er tussen uit te gaan en te kijken hoe dat je bevalt!
En die andere jongen. Het is indd snel zo dat als je geen liefde krijgt van je eigen vriend, dat je het ergens anders gaat zoeken. Dit zou zo kunnen zijn, maar misschien vind je m wel écht leuk? Maar ik zou daar pas achter gaan komen als ik het uit gemaakt had met mn vriend!!
Denk goed na over wat je gaat doen! En heel veel sterkte met het besluit!!
EstherMe schreef:Dat is vervelend dat je je hondje niet kan meenemen. mag dat niet van hem of van je ouders en de kennis waar je verblijft?

Unsure schreef:MAar om nou alleen voor dat samen met iemand te blijven waar geen gevoel meer tussen zit.. dat zou oneerlijk voor ons beide wezen.
.Cassidy schreef:Een man heeft gewoon zijn handen thuis te laten. Is er een reden aan te wijzen waarom hij ineens zo agressief reageert? Laat hem zijn stress en frustratie op de sportschool botvieren. Ik hoop dat je er in de week dat jullie uit elkaar zijn achter kunt komen wat je wilt. En nieuwe vlam of niet, je zult toch eerst het oude moeten afsluiten, anders heeft een nieuwe relatie ook geen toekomst.
Tinkerlady schreef:Unsure schreef:MAar om nou alleen voor dat samen met iemand te blijven waar geen gevoel meer tussen zit.. dat zou oneerlijk voor ons beide wezen.
Je geeft je eigen antwoord al.
Zal niet eenvoudig zijn, maar neem je stap.
cheyentic schreef:erg rot om in zo'n situatie te komen, ik ga met Robijn enTinkerlady mee.. een heel goede vriendin van mij heeft ook in een soortgelijke relatie gezeten en die is er na een hoop ellende (zelf bedreigingen met messen, compleet met politie) wel veel beter van geworden.
Je moet nu echt voor jezelf kiezen! De eerste tijd zal moeilijk zijn, maar als je dan iemand vind die jou wel respecteerd en ECHT van je houd zul je je afvragen waarom je zolang hiermee door bent gegaan
succes
!! Unsure schreef:Het is gewoon zo eng om erover na te denken.. dat ik dalijk WEL de keuze neem weg te blijven uit men huis.. dat heel mijn wereld gaat veranderen, dat ik mijn hond kwijt ben, het is nu gewoon zon gewoonte geworden na 5 jaar dat hij er iedere dag is.. en ineens ben je alleen.. dat is erg moeilijk slikken als ik er nu al over nadenk..
Unsure schreef:daar kwam het.. hij haalde gewoon zomaar uit ... waaronder hij zei: Ik ben je zat..
Toen zei ik: Maar dan hoef je me nog niet te slaan... Waarop hij antwoorde: Ik had je eigenlijk allang helemaal de *** in moeten slaan.
Wegwezen daar, is mijn enige advies, natuurlijk is het moeilijk na 5 jaar, maar je verdient echt zo veel beter dan dat je nu hebt! Het klinkt namelijk alsof je vriend erg weinig respect voor je heeft, dat hij je slaat is daar nog wel het grootste bewijs van.
. BraveSpots schreef:Meid toch, wat een ellende...
Adviezen heb je volgens mij niet nodig, jij weet godzijdank prima wat er hier aan de hand is, en dat dit zo absoluut niet verder kan.
Ik wil je dan ook echt ontzettend veel sterkte wensen, want het lijkt me een levende nachtmerrie om zoiets mee te maken. Je lijkt me een sterke jongedame en daarom denk ik wel dat alles op zijn pootjes komt uiteindelijk. Maar nu moet je eerst door deze periode heen waarbij je afstand neemt van je leven en van hem.