Het is eigenlijk alles behalve grappig.. Vriendin van mij had sinds een maandje een vriend, hélemaal in de wolken..
Ik mocht hem vanaf het begin al niet er waren wat kleine dingetjes die niet klopten, daar al ruzie over gehad, maar voor mn vriendin verder normaal tegen hem gedaan.. En uiteindelijk leek hij toch wel oke..
Tot mn vriendin gisterochtend gebeld werd door een meisje; 'wat moet je met mijn vriend?!'.
Dus wij naar G. (jongen in kwestie), hij zei; nee joh dat wijf is gek je moet haar niet geloven is een kattie blablabla.
Wij nog ruzie met dat meisie gehad, op een gegeven moment had ze haar telefoon uitgezet, blijkbaar door zijn praatjes.. hij had gezegt; beter kun je niks met hun te maken hebben ze komen van het kamp, hier stonden net ookal 2 mercedesen voor de deur (zogenaamd hebben wij onze neven gestuurd ofzo nou echt niet). Hij denkt natuurlijk ik speel het zo dan spreken ze mekaar niet meer. Die avond denk ik ik bel haar nog een keer want zit me toch niet lekker. En ja hoor ze nam op. Ik normaal gevraagt of ze wat met G. had. Ja dat had ze... zij haar verhaal gedaan, wij ons verhaal gedaan... Toen heb ik gevraagt of zij met ons mee wou naar hem want dan zou hij met een bek vol tanden staan. Toen kreeg ik haar tante aan de lijn en die had een beter plan; wij zouden naar hun huis komen, en dat meisje zou dan aan G. vragen of hij langs kwam, en dan zouden we daar dus met zn allen zitten
Wij dus daarheen.. even voorgesteld haha wel raar hoor, half uurtje gewacht, camera alvast klaargezet voor zijn reactie haha...
Mn vriendin en dat meisje naast mekaar op de bank, hij kwam binnen... nou je had zn kop moeten zien.
Hij ging aan de tafel zitten, maar hij moest en zou van die tante bij ons op de bank komen zitten... nou daar zaten we dan.. hij stond mooi voor l*l. Wist niks te zeggen. We hebben hem met alles geconfronteerd; dat hij tegen de 1 over de ander zegt; ze is gek blabla en omgekeerd... en ááálles wat hij nog meer gezegt heeft.
Hij had nergens antwoord op en zat daar met een rooie kop, we hebben hem met zn allen recht in zn bek uitgelachen.
Wat een kl**tzak
Jullie weleens zo'n actie gehad?
wat een eikel.
Mooi dat hij keihard op zijn smoel is gegaan.. Zal hem leren!!