Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) Natasja91 schreef:Ik kom nooit bij de C1000, maar hoeveel zegels moet je dan sparen?

Ik heb gewoon al twee kaarten vol...
en nu vragen sommige nog 'krijg je extra zegeeels? *kijkt lief*'
LuckySil schreef:Ik werk bij de c1000
En ik wordt echt gek van die zegels!
Al vanaf dag 1 zijn mensen aan het smeken om zegels.. Kan daar dus echt niet tegen..
Met zijn 2eën is het idd niet makkelijk de kaart vol te krijgen, maar de actie duurt 9 weken.. je hebt kerst en oud en nieuw erbij (dus extra boodschappen) en de 3 dagen voor kerst kreeg je dubbele zegels (dus ipv 1 zegel bij 5 euro, kreeg je 2 zegels)
Dus denk dat al met al het best te doen is
Bij ons was 2 weke terug de voorraad boodschappakketen al op..
Inmiddels hebben ze 2 keer een nieuwe voorraad besteld, en de actie duurt nog tot 17 januari. Dus denk dat het best meevalt met die bedelende mensen bij me kassa
Was ze hélemaal boos, was ze alsnog die cola gaan halen
Ik gewoon afgerekend, doeg mevrouw
Mocht ze die cola apart afrekenen, had ik der heel aardig nog een zegel gegeven ook 

Alleen bij die vrouw van vanmiddag moét het aan mijn gezicht te zien zijn geweest
puma schreef:Goh wat praten jullie aardig over je klanten, niet zo netjes
Colorado schreef:En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh
.dat zeg ik ook hoor als degene die voor mij geen zegels hoeft.
ellepel schreef:Colorado schreef:En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh
nou......dat zeg ik ook hoor als degene die voor mij geen zegels hoeft.
scheelt mij weer en kan ik sneller die kadodoos ophalen.
kan wel wat extra boodschappen gebruiken

Behalve aan vaste klanten, oeps?
Je moet id wel heel veel boodschappen doen en die dubbele zegels hebben ze bij ons niet uitgedeeld hoor
Ik zou bijna 2 boekjes volkrijgen met zijn 2en

Evelyne79 schreef:He bokkers,
wie is er nog meer aan het sparen voor een c1000 doos met boodschappen?
Hoe vergaat jullie het sparen?
ik vind dat als je een huishouden van maar 2 personen hebt dat het niet te doen is.
we doen al onze boodschappen bij de C1000 maar die kaart ga ik echt niet volkrijgen hoor.
je moet al echt een gezin hebben volgens mij wil je een beetje die kaart volkrijgen of denken jullie daar anders over?