C1000 zegels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelyne79

C1000 zegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 13:33

He bokkers,

wie is er nog meer aan het sparen voor een c1000 doos met boodschappen?
Hoe vergaat jullie het sparen?
ik vind dat als je een huishouden van maar 2 personen hebt dat het niet te doen is.
we doen al onze boodschappen bij de C1000 maar die kaart ga ik echt niet volkrijgen hoor.

je moet al echt een gezin hebben volgens mij wil je een beetje die kaart volkrijgen of denken jullie daar anders over?
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 27-12-08 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast

_Kimo_

Re: C1000 zegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 13:36

Ik werk bij de c1000 Clown
En ik wordt echt gek van die zegels!
Al vanaf dag 1 zijn mensen aan het smeken om zegels.. Kan daar dus echt niet tegen..
Met zijn 2eën is het idd niet makkelijk de kaart vol te krijgen, maar de actie duurt 9 weken.. je hebt kerst en oud en nieuw erbij (dus extra boodschappen) en de 3 dagen voor kerst kreeg je dubbele zegels (dus ipv 1 zegel bij 5 euro, kreeg je 2 zegels)
Dus denk dat al met al het best te doen is Lachen

Bij ons was 2 weke terug de voorraad boodschappakketen al op..
Inmiddels hebben ze 2 keer een nieuwe voorraad besteld, en de actie duurt nog tot 17 januari. Dus denk dat het best meevalt met die bedelende mensen bij me kassa Tong uitsteken

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 13:38

Ik kom nooit bij de C1000, maar hoeveel zegels moet je dan sparen?

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 13:40

100, en er zitten er al 3 in het spaarboekje, dus eigelijk 97 Lachen
Het lijkt veel maar je krijgt ze per 5 euro..
En in 9 weken tijd kom je toch best een eind!
Wij doen ook nauwelijks boodschappen bij de c1000 (hoogstens een paar kleine dingetjes die ik meeneem omdat ik er toch werk, en ik hoef er ook nog maar 30 Lachen )

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 13:40

Natasja91 schreef:
Ik kom nooit bij de C1000, maar hoeveel zegels moet je dan sparen?

je moet 100 zegels hebben, dus voor €500.- aan boodschappen, ook in 9 weken tijd haal ik dat bij lange na niet met maar 2 personen in het huishouden

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 13:40

Nagelbijten / Gniffelen Ik heb gewoon al twee kaarten vol...
Schrikbarend als je nadenkt hoeveel boodschappen en er dan al door gevlogen zijn.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 13:42

Ik werk ook bij de c1000. Word er niet gek van, alleen met die extra zegels. heb geloof ik 4 rolletjes erdoorheen gedraait Nagelbijten / Gniffelen en nu vragen sommige nog 'krijg je extra zegeeels? *kijkt lief*'
Hier vliegen de zegels erdoor....
Ook al drie keer bij bestelt (dozen)
Gaat snel Haha!

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 13:47

LuckySil schreef:
Ik werk bij de c1000 Clown
En ik wordt echt gek van die zegels!
Al vanaf dag 1 zijn mensen aan het smeken om zegels.. Kan daar dus echt niet tegen..
Met zijn 2eën is het idd niet makkelijk de kaart vol te krijgen, maar de actie duurt 9 weken.. je hebt kerst en oud en nieuw erbij (dus extra boodschappen) en de 3 dagen voor kerst kreeg je dubbele zegels (dus ipv 1 zegel bij 5 euro, kreeg je 2 zegels)
Dus denk dat al met al het best te doen is Lachen

Bij ons was 2 weke terug de voorraad boodschappakketen al op..
Inmiddels hebben ze 2 keer een nieuwe voorraad besteld, en de actie duurt nog tot 17 januari. Dus denk dat het best meevalt met die bedelende mensen bij me kassa Tong uitsteken

met kerst en oud&nieuw heb ik geen extra boodschappen, de kerst heb ik moeten werken dus dat zijn de normale boodschappen en voor oud&nieuw is het ook niet belachelijk veel meer wat ik nodig heb.
Wij zijn tweeverdieners en kijken echt niet zo nou wat we uitgeven maar die kaart krijg ik op geen normale manier vol, ben nu net op de helft en de actie is al bijna om Huilen

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 13:51

het schiet niet op nee, 100 zegels is wel erg veel. Bij eerder acties (50 zegels) haalden we wel 2 dozen, nu lukt het net om er eentje bij elkaar te sparen.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 13:57

op stage hebben we al bijna 3 boekjes vol Tong uitsteken
haha maar daar wordt ook voor 10 personen aan boodschappen gehaald...dus elke week boven de 100 euro Tong uitsteken

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:39

Ik moet er nog 31,ik hoop dat ik het net ga redden.
Voorheen reddeik het altijd makkelijk omdat mijn vader altijd boodschappen deed bij de C1000 in Ede en daar kreeg ik ook zegels van.
Helaas is die C1000 een AH XL geworden dus krijg ik geen zegels meer van mijn vader.
Ik vind dat C1000 altijd leuke spaaracties heeft, ik heb al bestek, handdoeken ,pannen,ovenschalen enz.
Vorige keer hoefde je maar 50 zegels voor een pakket maar kreeg je volgens mijn pas bij 10 euro een zegel en nu met 5 euro dus eigenlijk blijft het hetzelfde.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:11

Ik werk er ook, en al die mensen oh my gaasshh.
Vanmiddag was er een vrouw, kwam 30 cent te kort voor een zegel(bij 34.75 bv, geven we al een extra zegel(dus voor 35 euro zegels inplaats voor 30, maar ze had dus iets van 34.10) was ze helemaal boos, en jaa en gedoe dit en gedoe dat. En nu moet ik helemaal terug de winkel in voor een extra cola, heel gedoe hoor, nu moeten al die mensen wachten. Ik zo, nee dat kan niet, er staan anders 5 mensen te wachten omdat u o zo graag nog wel 1 hele extra zegel wilt Nors opkijken Was ze hélemaal boos, was ze alsnog die cola gaan halen Huilen van het lachen Ik gewoon afgerekend, doeg mevrouw Nors opkijken Mocht ze die cola apart afrekenen, had ik der heel aardig nog een zegel gegeven ook Huilen van het lachen
Maargoed, ik bedoel, hoe hopeloos ben je dan? Nagelbijten / Gniffelen
En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh Huilen van het lachen

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:32

Goh wat praten jullie aardig over je klanten, niet zo netjes Nors opkijken

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:39

In overleg met TS het beginbericht aangepast en het slotje weer verwijderd.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 21:58

als de voorganger van mij zou zeggen dat hij/zij ze niet hoeft zou ik wel vragen of ik ze dan mag hebben maar vandaag was er een man die elke rij afging om te vragen of ze zelf de zegels gebruikte of dat hij ze mocht

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 22:00

ik kan me trouwens wel voorstellen dat je als kassiere zijnde er af en toe stapeldol van kunt worden, hoeveel klanten krijg je wel niet langs je kassa die er wat over te piepen hebben?
soms reageren ze dan ook wel kortgeknoopt maarja, als ze er dan al tig gehad hebben kan ik me dat wel voorstellen, netjes is het niet maar dat het op je zenuwen werkt kan ik me wel voorstellen.
meestal denk ik wel: ach kun je me niet wat zegeltjes extra geven maar vragen durf ik dat zowiezo niet, haha, dus een lastige klant zullen ze aan mij niet hebben lol

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:03

Haha, zouden we kunnen doen, maar als we zo bij iedere klant denken, krijgen we daar echt wel problemen mee *LOL*
En de meeste blijven wel gewoon netjes hoor, ik doe ook altijd mijn best om netjes te blijven Schijnheilig Alleen bij die vrouw van vanmiddag moét het aan mijn gezicht te zien zijn geweest Huilen van het lachen

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 01:08

puma schreef:
Goh wat praten jullie aardig over je klanten, niet zo netjes Nors opkijken

Zelf werkzaam (geweest) in een winkel?
Want echt, er kunnen zulke vervelende klanten tussen zitten die echt smeken om een zegeltje meer..
Wij (niet C1000 maar andere winkel) hadden ook een spaaractie.
Mensen die voor acht euro boodschappen hadden (bij 10 een zegel en bij actieproducten).
En dan gaan vertellen dat ze te weinig nodig hebben om zo''n kaart vol te krijgen.
Koop dan fijn die actieproducten of doe meer boodschappen als je zo nodig die zegels wilt...

[edit] hierbij gaat het over kaarten waar 5 zegels voor nodig zijn...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 01:40

bij ons hadden ze een dubbelop actie!! kreeg je de helft aan stickers er zo bij.
ik moet er nog tien en dan ga ik nog iemand anders helpen met sparen Haha!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 01:42

Colorado schreef:
En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh Huilen van het lachen

nou..... Boos! .dat zeg ik ook hoor als degene die voor mij geen zegels hoeft.
scheelt mij weer en kan ik sneller die kadodoos ophalen.
kan wel wat extra boodschappen gebruiken Knipoog

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 10:10

ellepel schreef:
Colorado schreef:

nou..... Boos! .dat zeg ik ook hoor als degene die voor mij geen zegels hoeft.
scheelt mij weer en kan ik sneller die kadodoos ophalen.
kan wel wat extra boodschappen gebruiken Knipoog

Het blijft gewoon leuk, al die halve gevechten om die zegels *LOL*
Volgens mij mogen wij die zegels nieteens doorgeven Nagelbijten / Gniffelen Behalve aan vaste klanten, oeps? Clown

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 10:20

Wij zijn al een heel eind, maar mijn moeder spaart nu ook mee voor ons Clown Je moet id wel heel veel boodschappen doen en die dubbele zegels hebben ze bij ons niet uitgedeeld hoor Boos!

Voor TS een tip, zet het op je hyves bij je www of een blog.
Zet het op marktplaats.
Een collega van mijn ma heeft dit vorig jaar ook gedaan en kreeg zo nog een extra kaart vol Haha!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:21

Maar dat is dus zeg maar 2 maanden voor 500 euro ?

Dat is 250 euro per maand... Ik ben ook met zijn 2en, en ik kom daar ruim overheen Clown Ik zou bijna 2 boekjes volkrijgen met zijn 2en ROFL Huilen van het lachen

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:25

Ja sommige klanten halen echt het bloed onder je nagels vandaan!
Natuurlijk probeer je altijd vriendelijk te blijven, maar al je van 9 tot 6 zit, en je krijgt (zoals met kerst) meer dan 100 mensen aan je kassa die bedelen om zegels..
Had het maandag nog, was een vrouw die had voor 138 euro boodschappen, en er was toen dubbele zegels, dus die kreeg er onwijs veel... En nog gaan zeuren om 2 extra zegels, want ja "die 2 euro maakt ook niet uit!"
Dus ik meerdere keren vriendelijk verteld dat dat echt niet mocht.. En nog door blijven gaan..
En maar zeuren en zeuren..
Uiteindelijk toch maar 2 zegels gegeven, maar ik was er echt zwaar geirriteerd door!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:28

Evelyne79 schreef:
He bokkers,

wie is er nog meer aan het sparen voor een c1000 doos met boodschappen?
Hoe vergaat jullie het sparen?
ik vind dat als je een huishouden van maar 2 personen hebt dat het niet te doen is.
we doen al onze boodschappen bij de C1000 maar die kaart ga ik echt niet volkrijgen hoor.

je moet al echt een gezin hebben volgens mij wil je een beetje die kaart volkrijgen of denken jullie daar anders over?

gewoon als er mensen voor je in de rij staan die niet willen gelijk roepen dat jij ze wel wil... doe ik ook Bloos