Isabelle was een hele goede vriendin van mij (14 jaar).. Vaak afgesproken en leuke dingen gedaan.
Op 20 Juni 2008 kreeg ik opeens te horen dat mijn lieve Isa dood was gevonden in haar woning.
Ik schrok me dood en barste in tranen uit. Hoe kon dit gebeuren? Mijn lieve Isa dood, wie heeft dit gedaan? Het bleek dat haar moeder nog levende was, ze werd af gevoerd naar het ziekenhuis. Later bleek dat Propaangas was ontsnapt. De moeder van Isabelle werd verdacht van de moord, ze werd vastgehouden. Een goede vriend van mij, en een goede vriend van Isabelle had crematie georganiseerd met paar vriendinnen van haar. Helaas was er geen geld, er werd een Isabelle-fonds opgericht, de crematie ging door...
Ze wisten nog steeds niet hoe het was gekomen.
Donderdag werd er op Hart van Nederland eindelijk bekent gemaakt dat haar moeder haar toch had vermoord. Die had slaappillen en aniti-depressie pillen bij elkaar gezocht en aan Isa gegeven. Isa die had nog naar mensen gesmst dat ze absoluut niet dood wilde. De moeder van Isa had briefjes opgehangen met teksten er op zoals: 'Wij willen er zo uitzien in onze kist,' 'Isa wilde niet meer bij die klootzak blijven, daarom gaan wij samen.' etc..
Op de dag dat Isabelle werd vermoord had ze nog angstig een sms-je verstuurd dat ze bang was, helaas werd die te laat gelezen.
Ik was zo erg geschrokken. Iedereen, niet alleen ik.
Ik mis haar nog steeds heel erg, ik zou haar ook nooit vergeten. Het was een topmeid..
Isa is overleden op 20 Juni 2008 op 14 jarige leeftijd..