Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimo_

Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 09:01

Ik heb nu zo'n 7 maanden met mijn vriend..
Onze relatie had zo zn ups en downs, maar dat hoort erbij..

Over het algemeen ging het gewoon super goed, en het voelde allemaal geweldig, dus we besloten ons in te gaan schrijven bij woningnet..
Helemaal super natuurlijK! Samenwonen ging nog wel een half jaar tot een jaar duren, maar het idee was iig geweldig Lachen
We hebben al heel veel spulletjes gehad van zijn ouders, en zelf heb ik ook wat kleine spulletjes gekocht..

Maar vanaf gister avond ging het niet zo goed meer..
Hij is vrij vandaag, dus hij vroeg of ik bij hem wou slapen..
Eigenlijk wou ik dat niet, want hij gaat er altijd half 8 uit, om te gaan trainen, en vandaag was me enige vrije dag dat ik ook uit kon slapen, maar ja, toch maar gegaan..
Wou toch bij m zijn Lachen
Op de 1 of andere manier, liep het gewoon niet zo..
In het begin van de avond ging het wel oke, maar na een tijdje begon hij steeds meer te zuchten, en uiteindelijk ging hij (zonder kusje te geven,, wat hij altijd doet,,) slapen..

Dus na lang denken, begreep ik wat er aan de hand was..
Hij wou "het" doen..
Nou ja, ik ben er niet zo'n "fan" van (voor de rede via pm) dus zou het ook nooit uit me eigen doen.. En dat wou hij dus wel..

En vanochend was hij daardoor lekker chagerijnig enzo.. Weer geen kusje of iets, hij zei bijna niets..
Toen hij me thuis afzette, bleef hij boos voor zich kijken, en toen ik hem een kusje wou geven, gaf hij snel een kusje terug..
Ik was amper uitgestapt, en hij reed al met piepende banden weg...

Ik barste natuurlijk in tranen uit en vind het zo ontzettend poedersuiker..

Een kwartiertje later kreeg ik een smsje van hem..
"Ik slaap voorlopig even alleen, en dit keer meen ik het"

Ik schrok me natuurlijk kapot!
En vlak daarna nog een smsje..
"Ik wil ook met rust gelaten worden ik heb tijd nodig om na te denken"

Ik ben er echt kapot van, en ik weet echt niet wat ik moet doen..
Ik ben echt zoo bang dat hij het uit gaat maken.. Ben daar ook wel vrij zeker van..
En dat wil ik natuurlijk echt niet!!
Ik ben stapelgek op hem! Heb nog nooit zoveel voor iemand gevoeld, en wat wij hadden was gewoon super fijn...
We sliepen haast elke dag samen enzo.. En ik vind het gewoon fijn om bij hem te zijn..

Hij was degene die kwam met het inschrijven, en nu dit..

Nu ik er over nadenk zat het er eigenlijk al een beetje aan te komen..
Zaterdag belde hij al dat hij geen zin meer had om te smsen, want hij werd er nogal gek van.. (we smste redelijk veel)

En begin vd week zei hij al dat hij het gevoel had dat we uit elkaar aan het groeien waren..

Ik krijg net weer een smsje....
Ik stuurde na het laatste smsje: "oke.... ik hoor je wel weer dan.... ik hou van je..."

En daarop stuurde hij: "Moet vooral zo gaan doen, ben ik lekker snel klaar met denke. En ik denk dus dat we voorlopig maar even moeten wachten met samen wonen, want het gaat heel slecht tussen ons, ookal denk jij van niet. Ik irriteer me regelmatig en we hebben geen seks is niet gezond, en het is allemaal niet meer zoals het was"

Even schrikken dus... De rede waardoor we minder seks hebben (geen seks is niet zo, we doen het alleen niet zo vaak) weet hij, en dat heb ik hem al meerdere keren uitgelegd..
En dat het niet meer zo is zoals het was heb ik hem ook al uitlegd.. We hebben een serieuze relatie, en na een tijdje gaan de vlinders weg, en wordt het houden van.. En op het moment slaap ik minder bij hem, omdat hij nu verder weg werkt..
Maar ja, dat zijn dingen waar ik weinig aan kan veranderen..
En waarover hij zich irriteerd weet ik niet.. Durf ik ook niet te vragen, wat hij wil met rust gelaten worden..

Ik weet echt niet wat ik nou moet.. Ik voel me echt zoooo k*t... Ik hou van hem, en ik wil hem echt niet kwijt.. Maar ik ben zo bang dat ik hem wel kwijt ga raken..
Daarom is het dubbel zo moeilijk om hem echt met rust te laten..

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt....

_Liez

Re: Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:04

Dat is echt niet leuk. Ik zou hem even met rust laten en dan een keer goed met hem praten. Heel veel succes

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 09:05

Nee dat is het zeker niet..
En ik ga ook echt me best doen om hem met rust te laten.. Maar het is zo ontzettend moeilijk.. Ik zou het liefst nu met hem gaan praten, en alles goed uitpraten.. Want met dit gevoel blijven zitten is echt helemaal niks.. Maar ik ben bang dat het toch afwachten wordt.... :'(

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:09

hmz, wat jou reden ook is, die zal gegrond zijn. en als hij weet dat er een reden is moet hij dat OF accepteren, of hij is je niet waard. ik zit hier plaatsvervangend boos te worden. is hij nou helemaal gek geworden!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:11

Jeeee dat is niet niks. Misschien dmv veel afleiding (lkkr paardrijden, met vriendinnen ect) afspreken. Wie weet geeft dat je de tijd om even niet met je hoofd aan hem te denken, want denk dat hij dat ook nu niet doet. Laat hem maar ff lekker in zijn waan en laat het ook maar vanuit zijn hart en gevoel komen dat ie contact opneemt met je.

Succes en sterkte Knipoog

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 09:11

Ja hij snapt het niet echt zegt hij steeds..
Omdat we het al wel hebben gedaan enzo, en hij zegt dat ik dat anders ook niet had gedaan..
Maar dat heb ik gedaan omdat ik van hem hou, en hem vertrouw.. Maar dat neemt niet weg dat ik het nogsteeds eng vind..

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:11

hoi,
allereerst sterkte de komende tijd!
zou hem inderdaad even met rust laten als je hem gaat pushen dan denk ik inderdaad dat hij niet voor jou kiest, misschien dat hij zich nu gaat beseffen dat ie je nu mist en toch veel van je houd. als ie weer van zich laat horen, dan wat hij ook wil, alles goed uitpraten.

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:13

je zal hem idd rust moeten geven, zodat hij na kan denken wat hij nou precies wilt. Daar zou je zelf ook over na moeten denken, en niet in de trant van: ik mis hem en wil hem terug. Maar duidelijk de goede en slechte ingen op een rijtje zetten, en bedenken waarom hij nu die afstand neemt.
Maar als de seks idd een reden is om het uit te maken is hij jouw helemaal nieteens waard!
Succes en sterkte, precies nu met de feestdagen Ach gut
Laatst bijgewerkt door Pinkey op 22-12-08 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 09:14

__Possie__ schreef:
Jeeee dat is niet niks. Misschien dmv veel afleiding (lkkr paardrijden, met vriendinnen ect) afspreken. Wie weet geeft dat je de tijd om even niet met je hoofd aan hem te denken, want denk dat hij dat ook nu niet doet. Laat hem maar ff lekker in zijn waan en laat het ook maar vanuit zijn hart en gevoel komen dat ie contact opneemt met je.

Succes en sterkte Knipoog

Bedankt..
Ja ik ga vanavond rijden (voor het 1st op een andere manege, was er een half jaar tussen uit ofzo..)
Maar hij heeft de pret daarvan ook wel een beetje gedrukt..
En mijn vrienden/vriendinnen zijn helaas allemaal aan het werk..
Moet nog wel de kerstcadeautjes inpakken (ook de zijne....) dus ik denk dat ik dat straks maar ga doen.. En verder ga ik me dag door brengen op bokt..
Ben wel blij dat ik vrij ben vandaag..
Zulke dingen als dit heeft hij al eens een paar keer eerder geflikt..
Alleen was het toen tijdens of vlak voor stage/ werk,,
En dat is nog vervelender.. Je kan dan niet smsen/bellen, en je zit dan ook totaal niet met je hoofd bij je werk..

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:15

Sex is heel belangrijk voor een man. Die hechten er meer waarde aan dan wij vrouwen. Ze hebben het nodig om af en toe eens besprongen te worden, om het zo maar te zeggen. Hun ego raakt in paniek als dat niet gebeurd en ze kunnen er niet over praten. Welke reden jij ook hebt, ookal weet hij het, het steekt natuurlijk wel en dat kan voor ergernissen zorgen. Dat hij er uberhaupt begrip voor heeft vind ik top van hem, maar dat maakt het voor hem niet makkelijker. Sex hoort toch wel bij een serieuze relatie... En ik snap best dat hij er heel erg mee zit (wil het niet voor hem opnemen maar aangezien de rest hem hier afbrand.. Knipoog)
Niet gaan zitten wachten, daar word niemand gelukkig van. Ga naar hem toe, laat je niet afschepen,. Zet op papier wat je wilt zeggen en PRAAT met hem. Succes meis

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:20

Wil hij alleenmaar daarvoor een relatie hebben Rolleyes
Als iemand echt van je houd dan zou die het accepteren dat je het niet wilt..
Zo niet, dan gaat het erom wat hij wilt en niet wat jij wilt, dan verdient die jou niet

Sterkte iniedergeval Ach gut
Hoop voor je dat alles weer goedkomt tussen je vriend en jou
Het is sinds woensdag ook uit tussen mij en me vriend, na 4 maanden.. Ik weet niet lang, maar 't is toch wel moeilijk

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 09:21

Jublover schreef:
hoi,
allereerst sterkte de komende tijd!
zou hem inderdaad even met rust laten als je hem gaat pushen dan denk ik inderdaad dat hij niet voor jou kiest, misschien dat hij zich nu gaat beseffen dat ie je nu mist en toch veel van je houd. als ie weer van zich laat horen, dan wat hij ook wil, alles goed uitpraten.

Dank je wel..
Ja ik ga ook alles op alles zetten om hem niet te smsen en bellen..
Deze dag gaat echt een hell worden volgens mij..
Iedereen is aan het werk, me ouders en zusje ook, dus nou ja, ben helemaal in me uppie wat het extra moeilijk maakt.. Maar ik ga me best doen..

Pinkey schreef:
je zal hem idd rust moeten geven, zodat hij na kan denken.
Maar als de sekx idd een reden is om het uit te maken is hij jouw helemaal nieteens waard!
Succes en sterkte, precies nu met de feestdagen Ach gut

Nee daar heb je helemaal gelijk in.. Ik heb zelf ook zoiets, als je echt van elkaar houd, zou je ook de rest van je leven zonder seks kunnen.. En als het idd daarom is, tja.. dan blijft het natuurlijk heel moeilijk en vervelend, maar dan is het voor mij misschien iets makkelijker, want dan is hij me idd niet waard..

Bonita_Bon schreef:
Sex is heel belangrijk voor een man. Die hechten er meer waarde aan dan wij vrouwen. Ze hebben het nodig om af en toe eens besprongen te worden, om het zo maar te zeggen. Hun ego raakt in paniek als dat niet gebeurd en ze kunnen er niet over praten. Welke reden jij ook hebt, ookal weet hij het, het steekt natuurlijk wel en dat kan voor ergernissen zorgen. Dat hij er uberhaupt begrip voor heeft vind ik top van hem, maar dat maakt het voor hem niet makkelijker. Sex hoort toch wel bij een serieuze relatie... En ik snap best dat hij er heel erg mee zit (wil het niet voor hem opnemen maar aangezien de rest hem hier afbrand.. Knipoog)
Niet gaan zitten wachten, daar word niemand gelukkig van. Ga naar hem toe, laat je niet afschepen,. Zet op papier wat je wilt zeggen en PRAAT met hem. Succes meis

Dank je wel Lachen
Ja ik snap ook echt dat hij het nodig heeft, en het graag wil.. Zo zijn mannen, daar ben ik inmiddels wel achter..
En het is ook echt niet dat we het nooit doen, zeker wel 1 of 2x in de week..
Maar voor mij is het zo ontzettend moeilijk.. En hij brengt het ook nooit echt tactisch..
Hij zegt het van te voren al.. of hij smst het.. dat we het gaan doen zeg maar.
En dan schiet ik al in de stress..
Hij weet hoe moeilijk ik het ermee heb, en voor mij hoeft het helemaal niet...
Maar toch doe ik het voor hem.. Ik probeer het gewoon snap je..
En het doet gewoon pijn dat hij dan alsnog zo boos wordt, als ik het dan niet wil..
Zeker omdat hij dondersgoed weet hoe het allemaal in elkaar steekt..

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 09:23

Fammiie_x schreef:
Wil hij alleenmaar daarvoor een relatie hebben Rolleyes
Als iemand echt van je houd dan zou die het accepteren dat je het niet wilt..
Zo niet, dan gaat het erom wat hij wilt en niet wat jij wilt, dan verdient die jou niet

Sterkte iniedergeval Ach gut
Hoop voor je dat alles weer goedkomt tussen je vriend en jou
Het is sinds woensdag ook uit tussen mij en me vriend, na 4 maanden.. Ik weet niet lang, maar 't is toch wel moeilijk

Ja dat dacht ik ook..
Maar helaas, in reallife werkt het niet zo..
In het begin vond hij het niet zo erg, maar hij gaat het er steeds moeilijker mee hebben...
Ik hoop echt dat het weer goed komt, en we eruit komen samen..
Maar ik ben bang dat we dit probleem nog even zullen houden..

Jij ook heel veel sterkte Ach gut

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:30

Misschien heel nuchter gedacht van mij, maar als je het om zou draaien en je vriend nooit sex met je wil uit zichzelf alleen als jij aandringt en dan liever nog steeds niet. Dan zit je ook niet lekker in je vel. Wat de achterliggende reden ook is (ik wil niemand kwetsen met mijn uitspraken, begrijp me ajb niet verkeerd). En daarbij meegenomen dat mannen in principe het liefst de hele dag met je in de weer zijn onder de lakens, maakt het helemaal zwaar. Enig idee hoe moeilijk het is als iemand bijna nooit 'zin' in je heeft? Dan voel je je als man zijnde 'minder man'. Dan heb je het gevoel dat je tekort doet en komt.
En ik geloof echt wel dat hij van je houd, op de foto's in je profiel staan jullie er ook super schattig op, dus het argument als hij je alleen maar heeft voor de sex, gaat volgens mij niet op. Het i9s gewoon een belangrijk onderdeel van een relatie. Niet HET belangrijkstge maar toch zeker wel een top 5-er!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:34

ik denk dat het goed kan zijn dat je in deze periode van 'radiostilte' ook eens even goed bij jezelf nadenkt,
of jij eigenlijk wel met hém verder wilt.

het komt op mij allemaal nogal agressief en bot over hoe hij met je omgaat.
moet je dat willen voor misschien wel de rest van je leven?

waak ervoor dat je niet naar zijn pijpen gaat dansen,
daardoor weer bij hem in de gunst komt, straks dus samenwoont,
en de keuze hebt: in een kramp leven, of jezelf zijn en daardoor steeds ruzie hebben..

ik wens je veel wijsheid toe, en voor nu sterkte, want iemand (tijdelijk of blijvend) loslaten is niet makkelijk, maar soms wel echt even nodig!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:35

Ik vind dat hij respect voor je moet hebben. En zoals hij nu reageert getuigd niet echt van respect.
Natuurlijk begrijp ik dat seks voor een man belangrijk is, maar hij moet ook begrijpen dat het niet voor iedereen zo makkelijk ligt. Je zet je er al over heen steeds.
Ik vind het echt niet eerlijk van hem om je zo te behandelen.
Nou sterkte meid!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:36

Eerste wat in mij op kwam was egoist! Kom op zeg, hij denkt nu alleen aan zichzelf. Snap dat het voor jou daardoor extra rot overkomt. Een keer goed praten is misschien wel een goed idee, kijken wat jullie noe van elkaar verwachten op dat gebied. Succes en sterkte!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:39

LuckySil schreef:
[En het is ook echt niet dat we het nooit doen, zeker wel 1 of 2x in de week..
Maar voor mij is het zo ontzettend moeilijk.. En hij brengt het ook nooit echt tactisch..
En het doet gewoon pijn dat hij dan alsnog zo boos wordt, als ik het dan niet wil..

vertel hem dat je het erg vervelend vind als het van te voren aangekondigt wordt en dat je daarvan in de stress schiet.
denk er voor jezelf over na hoe het voor jou wel prettig is, wat jij nodig hebt om 'het' te doen, en vertel hem dat.
er zit trouwens ook nog een hele wereld aan handelingen tussen een kusje voor het slapen gaan en 'het' doen.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:39

Marigold schreef:
ik denk dat het goed kan zijn dat je in deze periode van 'radiostilte' ook eens even goed bij jezelf nadenkt,

en de keuze hebt: in een kramp leven, of jezelf zijn en daardoor steeds ruzie hebben..

ik wens je veel wijsheid toe, en voor nu sterkte, want iemand (tijdelijk of blijvend) loslaten is niet makkelijk, maar soms wel echt even nodig!

Goed gezegd. Dit dacht ik ook eigenlijk.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 09:42

Bonita_Bon schreef:
Misschien heel nuchter gedacht van mij, maar als je het om zou draaien en je vriend nooit sex met je wil uit zichzelf alleen als jij aandringt en dan liever nog steeds niet. Dan zit je ook niet lekker in je vel. Wat de achterliggende reden ook is (ik wil niemand kwetsen met mijn uitspraken, begrijp me ajb niet verkeerd). En daarbij meegenomen dat mannen in principe het liefst de hele dag met je in de weer zijn onder de lakens, maakt het helemaal zwaar. Enig idee hoe moeilijk het is als iemand bijna nooit 'zin' in je heeft? Dan voel je je als man zijnde 'minder man'. Dan heb je het gevoel dat je tekort doet en komt.
En ik geloof echt wel dat hij van je houd, op de foto's in je profiel staan jullie er ook super schattig op, dus het argument als hij je alleen maar heeft voor de sex, gaat volgens mij niet op. Het i9s gewoon een belangrijk onderdeel van een relatie. Niet HET belangrijkstge maar toch zeker wel een top 5-er!

Ja je hebt helemaal gelijk! En ik weet ook wel dat het zo is..
Daarom doen we het ook wel regelmatig..
Ik hou van hem ,en vertrouw hem, en doe het dan ook puur voor hem, zodat hij niet denkt dat het door hem komt..
Maar het is soms zo ontzettend moeilijk..

Marigold schreef:

Dank je wel Lachen
Ja hij kan soms idd nogal bot en agressief zijn.. Hij heeft ADHD en is daardoor soms nogal opgefokt, en hij is van zichzelf ook agressief.. Hij sport hierdoor veel, wat al een stuk scheelt, en het is al een stuk minder erg dan dat het was Lachen Hij doet echt zn best ervoor!

Maar zo is hij nou éénmaal, en zo zal hij ook altijd blijven..
En dat is ook geen ramp, niemand is perfect..
Ik hou van hem zoals hij is, ookal is hij soms een botte ***** Tong uitsteken

Broccoli schreef:
Ik vind dat hij respect voor je moet hebben. En zoals hij nu reageert getuigd niet echt van respect.
Natuurlijk begrijp ik dat seks voor een man belangrijk is, maar hij moet ook begrijpen dat het niet voor iedereen zo makkelijk ligt. Je zet je er al over heen steeds.
Ik vind het echt niet eerlijk van hem om je zo te behandelen.
Nou sterkte meid!

Ik snap het ook niet helemaal..
Ene kant wel, en aan de andere kant niet..
Misschien zit hij gewoon in een rot periode ofzo, ik weet het niet..
Soms is het zo'n lieverd, en soms ook helemaal niet..
Dus ik hoop ook echt dat hij gewoon even een rot dag heeft ofzo, en dat dit allemaal weer goed komt.. Want ik wil hem echt niet kwijt...

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 09:45

fjordjes schreef:
Eerste wat in mij op kwam was egoist! Kom op zeg, hij denkt nu alleen aan zichzelf. Snap dat het voor jou daardoor extra rot overkomt. Een keer goed praten is misschien wel een goed idee, kijken wat jullie noe van elkaar verwachten op dat gebied. Succes en sterkte!

Ja we hebben er al vaak over gepraat..
Maar het is een man he, wil altijd gelijk hebben Tong uitsteken
Maar heb nu wel, dat als het weer goed komt, ik een soort van "verplicht" ben het vaker met hem te gaan doen.. Om dit dus te voorkomen..

luxx schreef:
LuckySil schreef:
[En het is ook echt niet dat we het nooit doen, zeker wel 1 of 2x in de week..

vertel hem dat je het erg vervelend vind als het van te voren aangekondigt wordt en dat je daarvan in de stress schiet.
denk er voor jezelf over na hoe het voor jou wel prettig is, wat jij nodig hebt om 'het' te doen, en vertel hem dat.
er zit trouwens ook nog een hele wereld aan handelingen tussen een kusje voor het slapen gaan en 'het' doen.

Ja dat heb ik hem ook verteld..
Maar ik denk dat hij dat niet durft ofzo? Ik weet het niet..
Het is iig nog niet gebeurd..
En hij wil gewoon graag dat ik er eens over begin..
Ik snap dat ook wel, maar ik vind dat gewoon erg moeilijk..

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:46

Maar als hij in een rotperiode zit, kan hij nog wel normaal tegen jou doen. En er over praten in plaats van zich zo op jou af te reageren!

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:47

fjordjes schreef:

Helemaal mee eens.
Succes!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:48

LuckySil, je moet geen seks hebben tegen je zin.
Dat gaat je geen goed doen meis.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 09:50

Broccoli schreef:
Maar als hij in een rotperiode zit, kan hij nog wel normaal tegen jou doen. En er over praten in plaats van zich zo op jou af te reageren!

Ja dat is ook wel zo..
maar ja, ik betrap mezelf er ook wel eens op dat als ik chagerijnig ben, ik het een beetje om hem afreageer.. Ook al kan hij er niets aan doen..
(oke, ik wil dan niet dat hij niets meer van zich laat horen enzo..

DeniseM schreef:
fjordjes schreef:

Helemaal mee eens.
Succes!

Dank je wel..

Broccoli schreef:
LuckySil, je moet geen seks hebben tegen je zin.
Dat gaat je geen goed doen meis.

Nee dat weet ik ook wel..
En het is ook niet helemaal tegen mijn zin..
Ik vind het gewoon heel moeilijk, maar ik wil niet dat ik hem daardoor verlies..
Onze relatie is verder echt helemaal super! En t zou zonde zijn dat dat kapot gaat, omdat ik er zo over loop te zeuren..