Ik geef dus niks. Vind het nogal belachelijk dat ze zoiets doen. Wij doen toch ook het hele jaar het werk voor de mensen? Spui je mening maar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dus daarom vind ik dat andere bezorgers niks van mij krijgen

Mariss schreef:Wij doen het wel, je moet over dat soort dingen niet zo moeilijk doen.

LimaMambo schreef:Mariss schreef:Wij doen het wel, je moet over dat soort dingen niet zo moeilijk doen.
ik zie dat jij nog 16 bent.. dus ik neem aan dat jou ouders het dan betalen voor die krantenjochies?
ik geef ook niet hoor.. ik heb nooit kleingeld in huis.. en als ze al zo staan te wachten op geld, daar hou ik helemaal niet van!
& dan zeg ik; kom maar terug morgen ofzo.
Melissaaaaa schreef:mijn ouders geven meestal een euro...
ik weet nog dat 2/3 (?) jaar terug dat er zo'n krantenjongen aan de deur kwam met zo'n kaartje: ''de ...krant wenst u fijne feestdagen & gelukkig nieuwjaar''. ik kaartje aangenomen, bedankt en toen de deur dicht gedaan, had toen geen idee dat je eigenlijk geld ''hoorde'' te geven
haha echt wat voor jou
Smystique schreef:ehhhhh nee, mensen vinden het echt aso van me maar ik weiger het gewoon...ik ga ook niet jaarlijks langs de mensen van mijn werk om geld te vragen, ze worden toch betaald?
Neehoor, dan geef ik liever aan het leger des heids zodat de daklozen iets extra's krijgen