Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
.

Als men gewoon stopt met het doorsturen van die rommel houdt het ook niet lang stand!
hoe kan een gadget die je niet installeerd nu in godsnaam een virus zijn 

Mas schreef:Vervelend altijd die nep berichten idd van hotmail en msn gaan ze ook weleens rond. Dat je voortaan voor hotmail moet betalen of dat je het bericht naar 15 mensen door moet sturen omdat je account anders verwijderd zou worden...
Onzin allemaal, ik gooi dit soort mailtjes ook meestal meteen maar weg.
) niet groter te maken, het andere nadeel is wel dat diegene die graag aan veel emailadressen wil komen zo al wel jouw emailadres heeft 
) waarin dik 95% complete FW-rommel is en hoeveel waarschuwingen ik ook stuur, ik krijg er dagelijks ongeveer 10 binnen 
Mas schreef:Wat ik me dan afvraag he... ik heb ook weleens een bericht gehad over een meisje dat ernstig ziek zou zijn. Hyves zou ze 5 ct geven voor elke keer dat het bericht werd doorgestuurd en daarmee zouden ze een dure operatie kunnen betalen. (zoiets was het)
Zou dat dan ook nep zijn?

Mas schreef:Wat ik me dan afvraag he... ik heb ook weleens een bericht gehad over een meisje dat ernstig ziek zou zijn. Hyves zou ze 5 ct geven voor elke keer dat het bericht werd doorgestuurd en daarmee zouden ze een dure operatie kunnen betalen. (zoiets was het)
).Cyntje schreef:Mas schreef:Wat ik me dan afvraag he... ik heb ook weleens een bericht gehad over een meisje dat ernstig ziek zou zijn. Hyves zou ze 5 ct geven voor elke keer dat het bericht werd doorgestuurd en daarmee zouden ze een dure operatie kunnen betalen. (zoiets was het)
Moet je eens op googlen
Heb ik toen ook gedaan met één of andere man uit Belgie,... en dat bleek ook een broodje-aap verhaal.
Vaak kloppen die dingen gewoon totaal niet maar wel erg sneu dat het zo de wereld in geholpen wordt!
). Dit is gewoon zo'n onzinnig 'kettingmailtje', waar blijkbaar iedereen intrapt. Net zoals al die mailtjes met zielige verhalen. Allemaal onzin. Ik verwijder ze altijd direct uit mijn inbox, want het is je reinste onzin.