Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
IndianLady schreef:Had ik een aantal jaar geleden ook toen ik nog als cassiere werkte. Het was toen 24 december op zaterdag, er waren een aantal vroege vogels, maar die mensen hadden echt de hele dag niks te doen. Zij stonden (3 stuks) altijd op zaterdag als eerste voor de deur (normaal om 8 uur), om vervolgens de rest van de dag nog een aantal keer langs te komen, de zogenaamde vaste klanten waren dat. En ja zij stonden die 24 december om 7 uur ook voor de deur, vond het in en intriest, hadden zij echt niks beters te doen? Echt elke zaterdag kwamen zij gemiddeld zo'n 2 tot 3 keer in de winkel, elke week.
)
Heb ze jaren geobserveerd 

Die halen we hier wel eerder in huis, op de dag voor kerst is het natuurlijk vragen om drukte als je dan naar de supermarkt gaat..
alja schreef:mij zou het heel goed uitkomen dat ik om 7 uur booschappen zou kunnen doen.. moet namelijk de hele dag werken
Vroeger (oei wat klinkt dit naar) werkte ik in een supermarkt op zaterdag en was dit gesneden koek
En tja ook ik ben zo iemand die altijd met openingstijden direct de super in loopt
i love empty supermarkets 
nu moet ik 24-12 gewoon de hele dag werken dus misschien ga ik even voor mijn werk de laatste versproducten halen. Morgen gaan we ook alvast boodschappen doen, dan is de supermarkt ook open
IndianLady schreef:Elke zaterdag weer opnieuw? Ze kwamen echt niet hun week boodschappen halen, iedere keer kleine onbenullige dingetjes. Geloof meHeb ze jaren geobserveerd
. Zeker voor de mensen die nog moeten werken.
.