Waar het op neer komt, is dat het me opvalt, dat mensen vaak standaard naar de bios gaan, of weer eens uit eten gaan bij een restaurant, net alsof romantiek/liefde uit een blik komt die je in de supermarkt koopt...?
Wat mij verbaast, is dat het zo daadwerkelijk lijkt, dat een hoop mensen denken dat liefde iets is dat je even "koopt" in de zin van een bloemetje of een avondje naar een film.
Terwijl wanneer je echt van elkaar houdt en je echt graag moeite voor elkaar doet, het vaak al genoeg is om de hond wat langer uit te laten en de omgeving in je op te nemen...
Van de meest simpelste dingen tot samen smerige koekjes bakken in je eigen keuken aan toe, overal kun je romantiek of liefde in vinden...
Vrouw is jarig, laten we dit jaar maar eens een keer naar een grieks restaurant gaan.
Valentijnsdag, even een bloemetje kopen, en zeggen dat je van elkaar houd.
Maar zo werkt het toch niet? Is het hele concept niet omgedraait op die manier...? hou je jezelf dan niet voor de gek?
Ik en mijn vriend wonen samen, zijn nog nooit naar de bios geweest en het enige restaurant waar wij zijn geweest is de kfc.
Klinkt gigantisch onromantisch en goedkoop, maar ik heb geen bioscoop nodig, om zijn liefde te voelen...? En hij heeft geen duur etentje nodig op zijn verjaardag om te weten dat ik nog om hem geef.
Dat laat je lijkt mij, namelijk gewoon in je doen en laten, niet meer dan op een natuurlijke manier, zien aan elkaar.
Overigens, de bios of een restaurant bestempel ik niet als iets slecht hoor, maar meer als een middel om in een hoop gevallen, even snel en makkelijk te laten zien dat je hem/haar nog steeds niet wilt vervangen voor ge-update versie die minder zeurt.
Maar ik kan het ook giga fout hebben, vandaar dit topic, om mijn geest te kunnen verruimen.
) of niet, dat heeft niets te maken met wat we voor elkaar voelen naar mijn idee 

)
)