2 oud-kennissen wonen dus al een tijdje in een bedrijfspand (wat als echt bedrijfspand geregistreerd staat) en nu heb ik zo eens gelezen en vriendlief die opzichter is meldde zo van dat dat officieel niet eens mag aangezien die 2 oud-kennissen (noem ze even Piet en Klaas) niet ingeschreven staan op dat adres van het bedrijfspand en er dus gewoon weg illegaal in wonen, vriendlief meldde dus ook zo van dat als de gemeente oid erachter komt dat ze dan een flinke boete kunnen verwachten ? Is dit ook zo of is dat tegenwoordig achteraf geklets.! Maar ook geef ik vriendlief helemaal gelijk erover want we kregen dus van Klaas een kerstkaart waar ze een ander adres op vermelde dan hetgene waar ze al tijdje wonen. We vonden aan ene kant ook best raar dat we een ene kerstkaart ineens kregen want we mogen ze beiden totaal niet en willen ook niks meer met ze te maken hebben (heul lang verhaal allemaal). Maar goed het gaat wel om een bedrijfspand wat van woningcorporatie is waar vriendlief werkzaam is en nu zit vriendlief dus in overweging om het te melden, maar hij kan ook zijn mond houden maar als de woningcorporatie er dan achter komt dat vriendlief het al die tijd al wist dat ze hem het bedrijf uit willen hebben (al kan dat niet zo snel met een vast contract) maar goed.!
Wat of hoe zouden jullie reageren en als iemand er is die het ook zouden melden moet je dat dan bij de gemeente melden (schriftelijk of online)? Vriendlief dacht dat ie wellicht ook een melding kan maken met een brief of online naar de directie toe van zo en zo ?
Maar ook willen we het voorzichtig doen en heel graag ANONIEM.! En anders laten we het gewoon varen.
Hoor het wel...
Trouwens wil ik hierbij tegelijk iedereen alvast Prettige feestdagen wensen & een gelukkig en gezond 2009
Wel is de Gemeente er tijdenlang mee bezig geweest haar daar weg te krijgen, maarja, ze kwam elke keer met een betere smoes. Ook is diegene uitgeschreven bij haar gewone woning en alle post etc. gaat dus ook naar het bedrijfspand.
het zo spannend vind om het te melden, dan doet hij dat toch?
) iets hogere eisen steld aan de privacy van zijn werk dan waar jij nu bezig bent.