Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Twiggy2008 schreef:Eerlijk gezegd: Iemand zou het mij niet moeten flikken om zomaar in mijn mobieltje te kijken. En nee, ik heb niets te verbergen, maar mijn smsjes zijn van mij alleen, dat is gewoon privepost.
Als je het niet vertrouwt, moet je met elkaar praten. En bedenken hoe je relatie de laatste tijd geweest is.....
_Ella_ schreef:Ik vind het ook een vaag verhaal.
En waarom weten zijn collega's eigenlijk niets van jullie relatie?
Avalon_ schreef:Sommige mensen lopen nou niet de hele dag op het werk te mekkeren over hun relatie. Ik durf te verwedden dat zowat de helft van de collega's ook geen weet heeft van zijn relatie met mij. Laat staan dat ze zich daar uberhaupt mee bezig houden...
Avalon_ schreef:Ik vind het zelf niet zo'n probleem, heb niets te verbergen dus als vriendlief even wil sneupen mag dat gerust. En ik denk wel dat je reactie anders is als er niets aan de hand is dan wanneer er veradelijke smsjes in staan.
Vind het niet netjes van de vriend van ts om te liegen. Waarheid eisen? Want een week kwaad zijn boekt klaarblijkelijk geen oplossing, dan maar even de confrontatie opzoeken en vragen hoe alles nou zit? Je excuses heb je inmiddels aangeboden, dus ik snap niet dat je vriend nog niet bekoeld is?
marieke84 schreef:maar lees ik daar nu zo over, of help mij even dan. Er staat toch niks dat hij echt verkeerd gedaan heeft. Hij zegt dat hij bij een vriend moest gaan klussen en ook bij ook vrouwelijke collega, maar in dat laatste heeft hij niet zoveel zin. (misschien zegt hij dit wel om haar gerust te stellen dat ze er verder niks moet achter zoeken?) Misschien had hij haar belooft dat hij voor dat hij naar zijn vriend ging even bij haar zou langsgaan en wat later dan naar zijn vriend of zoiets (pure veronderstelling) en dat hij daarom naar haar een berichtje stuurt dat hij wat later zal zijn... Er stond toch niks in dat berichtje dat kon wijzen op iets anders, kusjes, knuffels of zo?
Ik zou zowieso niks naar die collega sturen, dat zal je vriend alleen nog maar bozer maken! Die collega zegt hem dat toch en dan is het volgens mij helemaal niet goed, want hij zal weer vinden dat je hem controleert?
Gewoon eens bij hem langs gaan voor een rustige babbel, misschien is hier wel een simpele verklaring voor ipv direct in de aanval te gaan?
Ik wens je veel sterkte wat er ook gebeurt
marieke84 schreef:onder collega's vertel je daar toch over, gewoon terloops zonder daarover te 'mekkeren'. Mijn vriend vertelt mij zelfs thuis vaak over zijn collega's en hun vriend/vriendin, en mijn vriend is echt geen kletskous op vlak van relaties en dergelijke, dat komt gewoon eens aan bod lijkt me.
Hoe lang zijn jullie al samen als ik vragen mag?
Twiggy2008 schreef:Avalon_ schreef:Ik vind het zelf niet zo'n probleem, heb niets te verbergen dus als vriendlief even wil sneupen mag dat gerust. En ik denk wel dat je reactie anders is als er niets aan de hand is dan wanneer er veradelijke smsjes in staan.
Vind het niet netjes van de vriend van ts om te liegen. Waarheid eisen? Want een week kwaad zijn boekt klaarblijkelijk geen oplossing, dan maar even de confrontatie opzoeken en vragen hoe alles nou zit? Je excuses heb je inmiddels aangeboden, dus ik snap niet dat je vriend nog niet bekoeld is?
En ik denk er anders over.![]()
Ik zou het in elk geval niet in mijn hoofd halen om mijn vriend's mobiel te gaan bestuderen.![]()
Heb er ook geen enkele behoefte aan, ik vertrouw hem. We delen heel veel samen (zelfs een dochter).
Maar ik heb ook een leven met mijn eigen vrienden en hij met zijn eigen vrienden. Ik hoef daar niet zo nodig in rond te neuzen.
![]()
Als er wat van belang is dan vertellen we dat elkaar wel. En zo niet, dan niet.
Verder zie ik in het verhaal van TS ook niet echt, wat nou het concrete probleem is. Kan me wel voorstellen dat hij kwaad is dat zij in zijn mobiel zit te speuren. En verder snap ik ook niet dat niemand van hun relatie af weet. Kijk, interesseert het ze niet, dan hoef je toch ook niet moeilijk te doen? En een relatie waarbij je vriend al een week van zich laat horen na een ruzie, lijkt me niet zo'n hechte relatie.![]()
Sorry TS, maar dat klinkt niet best.......
_knollie_ schreef:Iets meer dan een jaar, maar er is ontzettend veel gebeurd.
Twiggy2008 schreef:En ik denk er anders over.![]()
Ik zou het in elk geval niet in mijn hoofd halen om mijn vriend's mobiel te gaan bestuderen.![]()
Heb er ook geen enkele behoefte aan, ik vertrouw hem. We delen heel veel samen (zelfs een dochter).
Maar ik heb ook een leven met mijn eigen vrienden en hij met zijn eigen vrienden. Ik hoef daar niet zo nodig in rond te neuzen.
![]()
Als er wat van belang is dan vertellen we dat elkaar wel. En zo niet, dan niet.