nou, hier dan een update. ik kwam dus om 6 uur aan op station rotterdam. daar wachtte ron op me en samen zijn we naar nieuwekerk ad ijssel gereden. wat ik niet wist is dat ik in een restaurant moest zingen. het was een steak/italiaans restaurant. het zat bomvol dus dat was hardstikke spannend. ron wase erg aardig en ik maakte daar dus kennis met de pianist. echt wat kan die man spelen. zoooo geweldig!!! eerst heeft ron even gezongen en toen moest ik dus... het ging op zich heel goed maar ik merkte zelf ook dat ik door de zenuwen vergat op mijn ademhaling te letten. maar ik kreeg echt een daverend applaus van het publeik. nou, ik was blij dat ik het had gehad. wat was ik nerveus. ik heb 2 nummers gezongen, een duet en een solo. voordat ik echt in een band kan gaan zingen zegt ron dat ik eerst meer op mijn ademhaling moet gaan oefenen. soms kneep ik een beetje en dat hoor je terug in mijn stem. maar hij was zeker niet ontevreden en hij zij dat ik met wat lessen er zeker ging komen. nou, dat compliment kan ik toch weer in mijn broekzak steken. ik heb dus een hele geslaagde en leerzame avond gehad en ik zeker wat met mijn ademhaling doen. wat ben ik super opgelucht dat ik niet voor gek stond. je eerste keer zingen en dan gelijk voor een volle zaal is toch wel eng, maar ik heb het goed gedaan zegt ron. super