Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Succes! 

KiWiKo schreef:maar zowizo moet hij eerst betalen en dan bezwaar maken..........
Njen schreef:Nou het punt is dat hij helemaal niks heeft gedaan en ik en meerdere kunnen dat bevestigen, hij werd bedreigd door mijn andere ex en is toen naar de politie gelopen om te vragen of hij aangifte kon doen. Er zijn er toen een aantal naartoe gelopen en die hebben gevraagd wat er aan de hand was en die zijn per direct de stad uitgezet en er zijn er twee neergeslagen, maar niet opgepakt. Een derde wel die scheldend de stad uitliep, maar dat is natuurlijk belediging dus kan ik wel begrijpen, maar ik vind het wel vreemd, want hij liep al de stad uit en ze gingen er speciaal achteraan. Een meisje hebben we ook de stad uit moeten dragen omdat ze niet meer kon lopen en die werd ook opgejaagd door ze samen met een vriend van haar. Het is echt heel raar gelopen dat is een ding wat zeker is... En hij loopt idd achter de feiten aan, maar dit komt door meerdere dingen
Njen schreef:KiWiKo schreef:maar zowizo moet hij eerst betalen en dan bezwaar maken..........
Je kan hier geen bezwaar tegen maken, voorzover ik heb gelezen op internet. Je word gedagvaard als je de boete niet voor de vervaldatum betaald.

Anoeska schreef:Het was allemaal heel verschrikkelijk, maar niet erg genoeg om aangifte te doen. Raar verhaal... En het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat jouw vriend netjes en beleefd een vraag stelde, en dat de politie hem toen om niets in elkaar heeft geslagen.
Njen schreef:Anoeska schreef:Het was allemaal heel verschrikkelijk, maar niet erg genoeg om aangifte te doen. Raar verhaal... En het lijkt me ook niet erg waarschijnlijk dat jouw vriend netjes en beleefd een vraag stelde, en dat de politie hem toen om niets in elkaar heeft geslagen.
Nou hij stelde die vraag wel netjes en beleefd en aangifte wou hij ook gaan doen, maar het is er nog steeds niet van gekomen door andere omstandigheden. Voordat hij het vroeg was hij wel een beetje opgefokt, maar dat was al 10 minuten ervoor en hij heeft ook voorderest niks gedaan. Maar ik vraag hier niet of jullie vinden dat hij het bont heeft gemaakt, maar wat hij nu het beste kan doen...
En het is geen boete, het is een transactievoorstel, daar zit een verschil tussen.
KiWiKo schreef:tuurlijk................... je wordt in elkaar geslagen door de politie........... euhmzzzzzzz zomaar?????? gewoon omdat je een vraag stelt........ echt het is aan de orde van de dag....
Kom nou toch
, agent). Pure treiterij was dat. Het komt inderdaad niet vaak voor, maar er zijn altijd uitzonderingen, helaas.

KiWiKo schreef:op een of andere manier durf ik mijn handen ervoor in het vuur te steken dat het mij niet zal gebeuren..................
Hij MOET dit betalen........... dan bezwaar aantekenen........ en wordt zijn bezwaar gegrond verklaard dan krijgt hij het netjes terug
Njen schreef:KiWiKo schreef:op een of andere manier durf ik mijn handen ervoor in het vuur te steken dat het mij niet zal gebeuren..................
Hij MOET dit betalen........... dan bezwaar aantekenen........ en wordt zijn bezwaar gegrond verklaard dan krijgt hij het netjes terug
Zoek eens even het verschil op tussen een transactievoorstel en een boete. Zoals je dan kan lezen kan je hier geen bezwaar tegen maken, maar ga je hierna gelijk gedagvaard worden. En betalen is dus ook geen optie.

Billy schreef:Raar verhaal..... klopt geen hout van. Zal een lekker klupje geweest zijn als de ene helft in elkaar geslagen werd en de andere helft de stad uit gezet.
Allemaal koorknaapjes zeker?
Njen schreef:KiWiKo schreef:op een of andere manier durf ik mijn handen ervoor in het vuur te steken dat het mij niet zal gebeuren..................
Zoek eens even het verschil op tussen een transactievoorstel en een boete. Zoals je dan kan lezen kan je hier geen bezwaar tegen maken, maar ga je hierna gelijk gedagvaard worden. En betalen is dus ook geen optie.
En dat het jouw niet zal gebeuren geloof ik best, netzoals de meeste niet, maar ik denk dat wij toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren. Zoals ik al eerder zei, ik krijg het idee dat deze agenten erop uit zijn. Heb het bij hun al meerdere malen gezien dat ze heel agressief reageerden op mensen die iets vroegen.
dus iemand nodeloos, aanleidingloos even in elkaar slaan omdat je ruzie met je vrouw hebt gehad........... is niet aan de orde Njen schreef:@ Kiwiko, dat kan dus niet. Daarom zeg ik het al. Ik vraag juist wat hij het beste kan doen, want wij hebben beide geen idee hoe dat gaat als hij gedagvaard word. En of hij nu beter alsnog aangifte kan doen.