Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jeanine84 schreef:Ik heb hetzelfde mee gemaakt, alleen ben ik diegene geweest die de vriendschap heeft beeindigd. Een vriendschap moet van beiden kanten komen en bij mij was dat niet het geval..ik stond voor haar ergens onderaan dr lijstje en ik heb dus voor mezelf gekozen en al het contact verbroken..kende dr ook al vanaf mijn 4e (en ja ik mis dr nog steeds..)
Als jij je kan vinden in wat zij zegt en jij denkt dat je dit kan en wil veranderen voor haar moeten jullie gaan praten..en anders moet je je vriendschap op een wat lager pitje zetten..als het voor 1 niet meer werkt heeft het geen zin om er voor te vechten..
Sence schreef:Jeanine84 schreef:Ik heb hetzelfde mee gemaakt, alleen ben ik diegene geweest die de vriendschap heeft beeindigd. Een vriendschap moet van beiden kanten komen en bij mij was dat niet het geval..ik stond voor haar ergens onderaan dr lijstje en ik heb dus voor mezelf gekozen en al het contact verbroken..kende dr ook al vanaf mijn 4e (en ja ik mis dr nog steeds..)
Als jij je kan vinden in wat zij zegt en jij denkt dat je dit kan en wil veranderen voor haar moeten jullie gaan praten..en anders moet je je vriendschap op een wat lager pitje zetten..als het voor 1 niet meer werkt heeft het geen zin om er voor te vechten..
Ik wil me overal aan aanpassen als zij dat wil, wat dan ook. Ik heb er alles voor over om deze vriendschap nog te redden. Ik wil ook zo graag met haar in het echt praten, face to face.
Sence schreef:Jeanine84 schreef:
Ik wil me overal aan aanpassen als zij dat wil, wat dan ook. Ik heb er alles voor over om deze vriendschap nog te redden. Ik wil ook zo graag met haar in het echt praten, face to face.
Bel haar dan! of stuur dr een smsje/kaartje..en geef aan wat je voelt en dat je heel graag met dr wil praten!

het zal wel moeilijk zijn maar misschien kan zij er ook iets mee..
, probeer eerst maar even ergens anders aan te denken, het is ook niet leuk als dit je steeds bezighoudt. xDramaQueen schreef:ik heb het zelf meegemaakt, en gezien bij andere, als het eenmaal breekt, breekt het goed en is de strijd zonde van je tijd.
ik heb na jaren nog anderhalf jaar voor mijn toenmalige beste vriendin geknokt maar het ging niet meer, alles was zo anders.