Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xKatleentjex schreef:Als je écht niks van dieren wilt eten dan moet je je wel goed laten informeren, volgens mij zijn er een hele hoop die het eten zonder dat ze het weten. Oa verschillende E-nummers zijn gemaakt van dierlijke producten, en ook snoep (gelatine).
benangelique schreef:pff, ik las vAginisme hihi
benangelique schreef:pff, ik las vAginisme hihi
Ouwe schreef:benangelique schreef:pff, ik las vAginisme hihi
Nou vraag ik me gelijk af of dat bestaat en wat het dan is?
Ouwe schreef:Inderdaad, dus er valt dan behoorlijk wat af. Ik vraag me af hoe "streng" het is en wat je dan wel mag. Niet dat ik zelf veganist wil worden, maar ik vraag het me af.
xKatleentjex schreef:Als je écht niks van dieren wilt eten dan moet je je wel goed laten informeren, volgens mij zijn er een hele hoop die het eten zonder dat ze het weten. Oa verschillende E-nummers zijn gemaakt van dierlijke producten, en ook snoep (gelatine).
Ouwe schreef:benangelique schreef:pff, ik las vAginisme hihi
Nou vraag ik me gelijk af of dat bestaat en wat het dan is?
Nouks schreef:Heel streng. Veganisme is gewoon niets dierlijks. Gebruik je nog wel E-nummers met daarin dierlijke producten of gelatine of heb je voor mijn part een wollen sjaal (lees: schaap is waarschijnlijk al lang blij dat 'ie van z'n wolletjes af is in de lente), ben je dus geen veganist maar gewoon een hele strenge vegetariër.
Ouwe schreef:Maar gaat het dan ook zo ver als het voorbeeld in mijn opening? Of is dat een beetje te ver gezocht?
Ouwe schreef:Maar in bovenstaande producten zit toch nooit alles wat je nodig hebt?
Daarom is het ook eigenlijk niet te doen om veganist te zijn. Nouja, niet te doen.