Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mensen lopen mij altijd zowat ondersteboven en ik ben echt altijd degene die aan de kant gaat
en ik vind het erg moeilijk om zelfverzekerder te worden manutjuh schreef:Ja dat heb ik ook gemerkt.
Ik heb ook wel eens dat ik mensen zie, die door iedereen maar standaard aardig gevonden worden, en hoe ze het doen, geen idee.
Ik was ook altijd erg onzeker, heb ik nu gelukkig niet zo veel last meer van, soms nog wel.

Ben zeker van mezelf, en als het iemand anders niet aanstaat.. nou dan zoekt die toch een ander?

Kytha schreef:Ashkerlon; maar op dat moment met dat jasje aan voel je je misschien ook zelfverzekerder?
aerdenhout1 schreef:Mensen die heel open zijn en direkt voor hun mening uitkomen, worden vaak als vervelend (naar,grof, of hoe moet ik dat noemen? ) bestempeld.
Ik ben zo'n persoon van direkt de waarheid vertellen en er geen doekjes om winden...is best wel lastig vind ik, zou soms ook wel eens anders willen, maakt vaak geen vrienden, maar ik denk dan altijd maar eerlijk duurd het langst!
Liever iemand midden in zijn of haar gezicht vertelen hoe je over ze denkt, dan naschoppen.
) Zwitsal schreef:Kytha schreef:Ashkerlon; maar op dat moment met dat jasje aan voel je je misschien ook zelfverzekerder?
denk ik ook..
ik heb het met make up en hoge hakken..
zodra ik die 2 combineer verdubbeld mn zelf vertrouwen zo ongeveer
aerdenhout1 schreef:Sommige mensen kunnen heel gemakkelijk een masker op zetten.
Altijd even aardig, maar O wee als het ze niet zind en je tegen ze in gaat. Jammer genoeg duurt het vaak een tijd voor je door krijgt hoe ze in werkelijkheid zijn. Mensen die heel open zijn en direkt voor hun mening uitkomen, worden vaak als vervelend (naar,grof, of hoe moet ik dat noemen? ) bestempeld.
Ik ben zo'n persoon van direkt de waarheid vertellen en er geen doekjes om winden...is best wel lastig vind ik, zou soms ook wel eens anders willen, maakt vaak geen vrienden, maar ik denk dan altijd maar eerlijk duurd het langst!
Equidea schreef:Iedereen kent wel z'n persoon die dat ongrijpbare uitstraalt, makkelijk vrienden maakt, geen onzekerheden schijnt te hebben etc.
Ik vertel gewoon de waarheid of mijn mening... Ik ben niet overdreven zelfverzekerd, maar ik ben meestal wel degene die naar mensen toestapt, weet wat ik wil en wat ik niet wil en heb eigenlijk vanaf de middelbare school vroeger veel vrienden gehad.
Voor vrienden ga ik door het vuur en voor familie ga ik nog verder.
Vanaf dat moment ben ik eigenlijk gaan groeien tot degene die ik nu ben.
aerdenhout1 schreef:Het is een moeilijk ding, dat is een ding wat zeker is.
Jammer genoeg vertrouw je vaak mensen die je al jaren kent en krijgt dan als nog een klap in je sm...gezicht. Ik denk af en toe wel eens...zal ik ook maar zo'n masker op zetten en me veel aardiger voor doen...meepraten met iedereen, zonder je eigen mening? ( zal ik denk ik nooit kunnen is mijn karakter niet)
En let wel...er zijn natuurlijk ook mensen die gewoon zo'n lief karakter hebben en totaal niets kwaads zien in welk mens dan ook!
ZUCHT...ik wou dat ik er iets meer van had en niet zo direkt was af en toe.

Ik ga nml niet opzij voor van die figuren die breeduit overal rondlopen
En voorderest jah, ik heb ook het idee dat als je je eigen goed kleed en make-up op hebt eerder word aangesproken, maar dat heb ik beide niet(geen geld voor andere kleren en make-up ben ik te lui voor, alleen als ik uitga). 
Robynn schreef:Zoals iemand anders ook al vertelde heeft ook mijn vader pcies hetzelfde "gedrag" en ik denk dan ook dat dit gedrag of de zekerheid van jezelf aangeleerd wordt vanaf je geboorte en in de opvoeding en gebeurtenissen in je leven.
Robynn schreef:Zolang je eerlijk en toch ook aardig bent tegen mensen heb je geen enkele reden om onzeker te zijn.
Vind je jezelf niet aantrekkelijk? trek dan leuke kleding aan die jou zeker maken en waar jij je prettig in voelt!
Dat scheelt zeker de helft.
hier gaat dat helaas nooit lukken.