zwangere vrouwen zijn mooi?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

zwangere vrouwen zijn mooi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 00:56

Bloos ik had 't er laatst met een vriendin over... dat ik zwangere vrouwen.. nouja.. gewoon mooi vind (niet op een 'vieze' manier ofzo hoor!) maar ik kan niet zo goed uitleggen waarom, omdat ze er altijd (vaak iig) zo gelukkig uitzien en iets 'uitstralen' enzo.... niet dat ik zelf zwanger wil worden, maar ze zien er gewoon altijd zo mooi uit. En die vriendin vond dat précies ook zo (gelukkig ben ik niet alleen raar) zijn er nog meer mensen die dat zo euhm ervaren? die zwangere vrouwen gewoon op een bepaalde manier mooi vinden?

Njen

Re: zwangere vrouwen zijn mooi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:01

Dat zeggen echt heel veel mensen geloof ik Haha! Ik ben er niet zo mee bezig, collegaatje van mij heb ik zo goed als alleen zwanger gezien en die zag er altijd best stralend uit...

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:06

Klopt,
Zwangere vrouwen zijn mooi.
Ze stralen inderdaad Lachen

Misschien dat wij vrouwen het wel zo mooi vinden doordat het moedergevoelens oproept?
(don't shoot me if I'm wrong, het is laat op de avond ^^)

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:11

Ik vind het juist niet mooi Bloos Het lijkt me een mooi idee om zwanger te zijn, maar om zo'n dikke buik te hebben, en een rare huid, en alle kwaaltjes, bah...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:16

Neen. Soms echt niet

Soms wel en dan zie je het ook echt zonder dat ze al zwaarder zijn.

Maar vaak ook gewoon niet.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:24

Ik vindt zwangere vrouwen wel mooi. Ze stralen letterlijk en figuurlijk vrouwelijkheid en vruchtbaarheid uit. Toen ik zwanger was voelde ik me ook mooi. Behalve op het einde.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:30

Het hangt een beetje van de persoon af denk ik, ik geef er zoiezo niet zoveel om Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:38

Vaak vind ik zwangere vrouwen inderdaad iets uit stralen en dat maakt ze dan mooi. Ja
Een soort van trots.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:44

Ik vind het ook mooi, niet alleen wat ze uitstralen maar vind het ook een mooie vorm ofzo. Het is toch heel wat anders dan dik zijn!

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:47

Ja, ze zijn mooi. Alleen al het idee dat er een kindje groeit daar binnen in is toch fantastisch. Maar ik denk dat je het vooral zelf eerst moet meemaken wil je weten wat voor een gevoel het geeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 01:50

Ik vind het vaak lelijk. Vooral als ze van die lelijke goedkope kleding dragen, waardoor het extra opvalt.

Mooi? Niet dus. Clown

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 02:04

Ik vind van wel, hun haar is dikker en glanzender, en vaak is de huid in hun gezicht mooier, en ik vind het prachtig om te zien, een vrouw met haar mooie bolle buikje.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 02:48

Niet iedere zwangere vrouw is mooi. Maar als ze er blij mee zijn en gezond erbij zijn, stralen ze wel iets uit.
Maar niet iedere zwangere vrouw is blij zwanger te zijn, en niet iedere vrouw is daar gezond onder.
Je kunt niet gaan generaliseren. Menigeen krijgt het kind echt niet cadeau...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 07:17

Ik zei gisteren nog tegen m'n vader: wat zijn zwangere vrouwen toch lelijk!
Maar ik heb het dan over die huuuge buik (is ze natuurlijk al een paar maanden Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 08:52

Moon schreef:
Misschien dat wij vrouwen het wel zo mooi vinden doordat het moedergevoelens oproept?

Dat zou in elk geval verklaren waarom ik het niet mooi vind. Knipoog (gebrek aan moedergevoelens hier)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 08:54

Sommige zwangere vrouwen vind ik idd wel mooi! Vooral als ze verder vrij slank zijn en een mooie buik hebben.. Ja

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 08:56

Ik vind een zwangere, puffende hijgende vrouw niet echt mooi, sorry Clown

Vooral vrouwen die die dikke pens benadrukken daarvan denk ik , mwah had een losse trui of jas aangedaan Clown

Maar goed, ik heb ook niks met baby's Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 08:57

de uitstraling die ze vaak hebben is idd mooi. maar niet iedereen heeft dat.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 09:01

Ik heb geen moedergevoelens, maar ik vind ze vaak wel mooi. Zeker als ze zo over hun buik wrijven komt altijd een gevoel van geluk los bij me. Voor mij hoeven vrouwen niet dun te zijn ik vind ze altijd mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 09:07

katiavl schreef:
Voor mij hoeven vrouwen niet dun te zijn ik vind ze altijd mooi.

Maar 'dik' zijn bij een zwangerschap is wel heel anders dan een 'dikke' vrouw die niet zwanger is. Zo'n bolle buik vind ik echt niet mooi, maar een stevige vrouw met rondingen dan weer wel. Ja

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 09:43

Ik vind het altijd een beetje eng. Nagelbijten / Gniffelen Van die dikke enkels en straks stoot je ergens tegenaan ofzo met die buik. Bloos

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 10:11

crossmonster schreef:
Vooral vrouwen die die dikke pens benadrukken daarvan denk ik , mwah had een losse trui of jas aangedaan Clown

Beetje kromme gedachte, want juist als je zwanger bent is het leuk om die buik te benadrukken. Hij zit er toch en als je hem wil verdoezelen heb je 3 truien maat XXXXL nodig, dan kan je beter iets leuks aandoen waardoor ie gewoon opvalt op een leuke manier (leuke tekst oid, of een band of weet ik veel wat)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 10:18

Ik vind dat juist geen mooie manier.
Laatst iemand met een donkere trui die een knalgele buik had, en loeistrak zat. Sorry maar dat was net een wandelende reclame voor de gloeilamp Clown

Maar goed smaken verschillen. Er bestaat hele mooie positiekleding die de buik niet zo benadrukt Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 10:32

#Ymke# schreef:
crossmonster schreef:

Beetje kromme gedachte, want juist als je zwanger bent is het leuk om die buik te benadrukken. Hij zit er toch en als je hem wil verdoezelen heb je 3 truien maat XXXXL nodig, dan kan je beter iets leuks aandoen waardoor ie gewoon opvalt op een leuke manier (leuke tekst oid, of een band of weet ik veel wat)

'
idd Ymke! zwangere vrouwen zijn vaak heel trots met hun buik en showen dit nou eenmaal graag
en het is niet zomaar een "dikke pens"
het is een nieuw leven wat er in die "pens" zit
Ik kijk liever naar de ronde buik van een zwangere vrouw dan van iemand die gewoon dik is van het eten en je aan alle kanten het vet ziet schudden,daar walg ik nou van Vork

Ik vind andere zwangere dames wel erg mooi, terwijl ik mijzelf momenteel erg lelijk vind maar dat zal ook komen omdat je anders tegen jezelf aankijkt en ik al helemaal uit proporties val momenteel
(geen echte zwangerschapsbuik maar ook niet meer slank)
Ook straal ik nog niet maar ik heb dan ook wel 3 ellendige weken achter de rug ,misschien komt dit nog
Tevens zorgen de hormonen voor pukkels en droog uitvallend haar en de groei van de kleintjes vermoeid me zo erg dat ik er regelmatig als een zombie bij loop Verdrietig

misschien dat ik er met een paar maanden anders tegenaan kijk hoor Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 10:41

Vind je echt onrespectvol hoe je het neerzet over dikke mensen.
Ik snap echt niet dat mensen zo snel en graag oordelen over andere, dat maakt je echt geen goed persoon. Net zoals die kleding who cares wat een ander aandoed Lachen