Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Esmeralda schreef:euh 80 mag je rijden he op rijksweg, dus daar kan je niks over zeggen.

Esmeralda schreef:tja en wat dacht je van die 18 jarige die denken dat ze heel de wereld aan kunnen. Net zo schuldig
Mayflower_ schreef:Esmeralda schreef:euh 80 mag je rijden he op rijksweg, dus daar kan je niks over zeggen.
Ik heb het dan ook over de snelweg.
Esmeralda schreef:tja en wat dacht je van die 18 jarige die denken dat ze heel de wereld aan kunnen. Net zo schuldig

Liezel1 schreef:Ik vind de reactie is dit topic nogal overtrokken moet ik zeggen.
Heb zelf een opa van 82 die nog prima kan autorijden, waar je jonge garde een puntje aan kan zuigen!
Als we het over verkeersveiligheid gaan hebben zou ik liever zeggen: schaf al die fietsers af! Die zijn pas gevaarlijk! En denken dat ze nog alles mogen ook!
Liezel1 schreef:Als we het over verkeersveiligheid gaan hebben zou ik liever zeggen: schaf al die fietsers af! Die zijn pas gevaarlijk! En denken dat ze nog alles mogen ook!
Blondie_ schreef:Van de weg af halen!!! levensgevaarlijk...
laat ze maar de bus pakken ofzo.
bovendien super irritant als je haast heb en ze gaan met 50 voor je rijden op een 80 weg
Hypofocus schreef:Eigenlijk zou er gewoon voor álle weggebruikers een jaarlijkse test moeten komen, om de rijvaardigheid te checken.
Slaag je daar niet voor? Dan moet je op opfriscursus of moet je worden beoordeelt of je überhaubt nog in staat bent om je rijbewijs te kunnen houden.
Zoiets zou al een hoop onbekwame mensen van de weg af halen.

Hypofocus schreef:Eigenlijk zou er gewoon voor álle weggebruikers een jaarlijkse test moeten komen, om de rijvaardigheid te checken.
Slaag je daar niet voor? Dan moet je op opfriscursus of moet je worden beoordeelt of je überhaubt nog in staat bent om je rijbewijs te kunnen houden.
Zoiets zou al een hoop onbekwame mensen van de weg af halen.