Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Kaygee schreef:Ik heb net mijn mijn vader gesproken en die zegt dat hier niets over vaststaat maar dat het een principe kwestie is.
Ze hebben mijn dienst verandert omdat ze 's avonds te veel mensen hadden staan. Kennelijk hadden ze overdag wel genoeg mensen staan anders had ze me eerder een dagdienst moeten geven.
Het is dus niet echt een incidenteel of bijzonder geval, maar een geval van te veel personeel op te weinig patienten.
Maar goed, ik ga haar maar bellen, dat is denk ik het netst en op die manier ontstaat er geen miscommunicatie..
magriet schreef:Maaar jij bent een leerling dus hoor je boventallig gepland te staan en of je nu 's avonds of overdag bovenplannig staat maakt toch niet uit.
Met anderewoorden je kan in je uppie geen fte plaats opvullen
timokyana schreef:magriet schreef:Maaar jij bent een leerling dus hoor je boventallig gepland te staan en of je nu 's avonds of overdag bovenplannig staat maakt toch niet uit.
officieel niet maar vaak worden ze toch wel meegerekend.
magriet schreef:Maaar jij bent een leerling dus hoor je boventallig gepland te staan en of je nu 's avonds of overdag bovenplannig staat maakt toch niet uit.

Daar heb ik net externe stage gelopen en daar is het starten met weinig inderdaad geen uitzondering. Heb zelfs een dag gehad met 1 teamleidster en 3 leerlingen...