heb iemand leren kennen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

heb iemand leren kennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 23:02

ik had vandaag wat leuks. ik had op marktplaats een printer gekocht voor weinig. die man woont in benthuizen. we hebben bij een ranstadrail halte in zoetermeer afgesproken en daar stond hij dus netjes te wachten. hij vertelde me dat die printer wel behoorlijk zwaar was en hij bood aan om me even thuis te brengen met die printer. het was zo'n grote alles in 1 printer en hij was inderdaad niet te tillen. nou, ik dacht ach waarom niet, hij kwam heel betrouwbaar over. ik dus ingestapt en onderweg naar huis hebben we gezellig zitten babbelen. hij vertelde me dat hij een zwaar autoongeluk heeft gehad en daar 2 jaar voor moest revalideren. daardoor is hij zijn eigen bedrijf kwijtgeraakt maar de schade daarvan kreeg ie van de verzekering vergoed. van dat geld heeft ie nu een tweede huis in frankrijk gekocht. een monumentale boerderij uit 1850. ok, dus we waren gearriveerd bij mijn huis en ik heb hem maar even wat te drinken aangeboden om het gesprek voort te kunnen zetten. hij was erg aangenaam gezelschap en hij liet de foto's van zijn boerderij zien. echt prachtig. we hebben heel gezellig zitten kletsen en mijn beestjes vonden hem ook zo aardig dat ze allemaal bij hem zaten Haha! op een gegeven moment moest hij weg en ging ik dus met de printer aan de slag. toen kwam ik erachter dat er geen netsnoer bij zat dus ik heb hem gebeld. hij zat voor een spoedrit op de vrachtwagen en smste me later dat ie morgen weer thuis was en die kabel dan op zou zoeken en anders een nieuwe voor me kopen. ik vond hem eigenlijk zo'n leuk gezelschap, en wist dat hij alleenstaand was, dat ik hem later nog naar zijn leeftijd heb gevraagd. hij is dus 41 jaar oud. nu heb ik hem net weer gesmst of hij zin had om nog eens met me af te spreken omdat ik hem leuk gezelschap vond. ik heb voorgesteld om dan naar scheveningen te gaan voor een wandeling en een drankje. ik ben benieuwd.... vond hem echt een leuke vent. nu maar hopen dat ie mij net zo leuk vond. ik heb hem trouwens ook eerlijk verteld van mijn borderline en dat ik daarom 6 jaar lang aan t tobben ben geweest. nou, hopenlijk vind hij het ook leuk. duimen jullie mee=

Limanade

Re: heb iemand leren kennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:07

oooh lon wat spannend Haha!
jee hebt wel lef hoor haha Haha!

ik duim mee Haha!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 23:10

LimaMambo schreef:

ik duim mee Haha!

tja, op zich stap ik nooit zomaar bij iemand in de auto die ik niet ken. maar die printer was loeizwaar dus ik was maar ik vond hem wel erg leuk. helaas kreeg ik trouwens net een smsje dat hij geen relatie wil omdat hij gewoon geen tijd heeft om die te onderhouden. jammerzzzz Huilen hij leek me echt een leuke nuchtere man.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:11

lonneke schreef:
LimaMambo schreef:

ik duim mee Haha!

tja, op zich stap ik nooit zomaar bij iemand in de auto die ik niet ken. maar die printer was loeizwaar dus ik was maar ik vond hem wel erg leuk. helaas kreeg ik trouwens net een smsje dat hij geen relatie wil omdat hij gewoon geen tijd heeft om die te onderhouden. jammerzzzz Huilen hij leek me echt een leuke nuchtere man.

je kan toch proberen een vriendschap met hem op te bouwen Tong uitsteken
stuur gewoon terug dat het vriendschappelijk was bedoeld Haha!
en wat de toekomst dan brengt... je weet maar nooit Tong uitsteken

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 23:20

ja dat is misschien een goed idee. ik zelf ben ook niet toe aan een vaste relatie, ik woon hier net en wil eerst mijn eigen leven op poten krijgen. ikheb hem terug gesmst dat het vriendschappelijk bedoeld was, gewoon elkaars maatje zijn en verder geen verplichtingen. maar hij wil dus eigenlijk alleen iemand hebben waar ie af en toe bij in bed kan kruipen. daar zit ik dus echt niet op te wachten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:24

lonneke schreef:
ja dat is misschien een goed idee. ik zelf ben ook niet toe aan een vaste relatie, ik woon hier net en wil eerst mijn eigen leven op poten krijgen. ikheb hem terug gesmst dat het vriendschappelijk bedoeld was, gewoon elkaars maatje zijn en verder geen verplichtingen. maar hij wil dus eigenlijk alleen iemand hebben waar ie af en toe bij in bed kan kruipen. daar zit ik dus echt niet op te wachten

heeft ie dat gezegd?
wel de lusten niet de lasten dus??

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 23:27

juist ja. dat smste hij terug. je verwoord het prima zo. dit is ook precies wat ik hem terug heb gesmst. en dat sex iets is wat je doet als je van elkaar houd. en niet als tussendoortje.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:29

lonneke schreef:
juist ja. dat smste hij terug. je verwoord het prima zo. dit is ook precies wat ik hem terug heb gesmst. en dat sex iets is wat je doet als je van elkaar houd. en niet als tussendoortje.

you go girl Tong uitsteken
dan zoekt ie maar een ander Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:37

Lekkere vent dan, daar zijn andere vrouwen voor uit gevonden die er bewust voor hebben gekozen (tenminste..) en die er keurig voor worden betaald. Dat ga je toch niet aan zo iemand als jou voorstellen. Iemand die je 1 keer heb gezien en leuk mee hebt gesproken.. Scheve mond Bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:48

Weet je zeker dat hij dat bedoelde met z'n sms'je Lonneke, stond het er zo specifiek?
Anders vergooi je misschien een leuk contact omdat je een aanname doet die helemaal niet klopt.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:51

Vind het wel een beetje ERG gevaarlijk om zomaar met zo'n vent in de auto te stappen die je totaal NIET kent...........

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:55

weer een spannend topic van jou ik ga weer meelezen. nog iets van die andere man gehoord?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:57

Haha lon, dit is echt weer iets voor jouw Knipoog

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:06

lees net pas dat hij geen vaste relatie wilt en wel de lustenzoek dan maar een ander hoor lon dat verdien je niet

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 00:49

IngridM schreef:
Vind het wel een beetje ERG gevaarlijk om zomaar met zo'n vent in de auto te stappen die je totaal NIET kent...........

dan lees jij niet vaak de topics van 16 jarige meisjes die regelmatig liften. dat vind ik veel gevaarlijker. en hij heeft inmiddels ook gezegd dat ie juist geen vriendin wil omdat hij daar dus geen tijd voor heeft en haar niet alleen voor de sex wil hebben. dus ik vind hem wel eerlijk overkomen.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 00:50

nikita_benno schreef:
weer een spannend topic van jou ik ga weer meelezen. nog iets van die andere man gehoord?

nee, die heb ik net wel een mailtje gestuurd dat ik t jammer vind dat ik niks meer van hem hoor. dus ben benieuwd.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 08:13

@Lonneke ik vind je wel heel dapper hoor ik zelf zou echt niet gedurft hebben bij iemand in de auto te zijn gestapt het idee alleen al dat schrikt me gelijk af. Een collega van me zij was op weg van werk naar huis en dan gaat ze altijd via de pond van A.dam Centraal naar A.dam Noord..En was ze net van de pond af fietste ze langs een stilstaande auto waarbij degene in de auto haar vragen begon te stellen van ´´Heb je zin om ritje met me te doen en mekaar beter te willen leren kennen ?´´ Echt ze had dat verhaal helemaal uitgelegd de volgende dag in de pauze en ze had eigenlijk over van stel dat het de ware voor me zou zijn geweest enz...Nou echt we hebben haar daarna nog leuk getreiterd zo in de trand van ´´Had hem gepakt dan´´ Haha!

Maarre @Lonneke mijn broer is nog vrijgezel alleen is het een hele rustige jongen die ook het e.e.a. heeft meegemaakt. Enne hij is wel 34 jaar Haha!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 08:43

Faelivrin schreef:
Lekkere vent dan, daar zijn andere vrouwen voor uit gevonden die er bewust voor hebben gekozen (tenminste..) en die er keurig voor worden betaald. Dat ga je toch niet aan zo iemand als jou voorstellen. Iemand die je 1 keer heb gezien en leuk mee hebt gesproken.. Scheve mond Bah.

Hij is wel eerlijk, hij had ook een paar keer kunnen afspreken, sex kunnen hebben en pas daarna kunnen zeggen dat het niets kan worden, omdat hij alleen sex wil.

Jammer dat het niets is, maar volgende keer beter! Had je btw een tijdje terug ook niet 'een date' maar moest die afgezegd worden omdat zijn zoontje ziek was oid? Hoe is dat dan afgelopen?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 08:56

Eerst dacht ik he wat grappig mijn vriend heb ik via Hyves leren kennen, maar helaas bij jou is de afloop niet zo positief als de mijne. Ik respecteer ook de eerlijkheid van deze man, het is even zuur maar je weet wel waar je aan toe bent voor je ergens aan begint.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 09:06

Jammer dat het niet zo goed is afgelopen deze keer, maar wel heel eerlijk van hem dat hij meteen duidelijk maakt weinig tijd te hebben. Liever nu dan dat je straks die teleursteling krijgt als de echte vlinders er al zijn.

Wel grappig trouwens, via marktplaats... toevallig zoek ik ook nog een printer Tong uitsteken

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 09:12

hoi hoi wat een grappig verhaaltje.. maar zo ben ik ook wel een beetje als je iemand leuk vind en je zegt het niet zal die ander het ook nooit weten Knipoog en wordt het zoiezo al nooit wat.

Nja en als hij alleen maar wil sexen zou ik gewoon lekker verder zoeken Knipoog je hebt in ieder geval het lef om er op af te gaan :p.

Hou ons op de hoogte tot je een echte leuke vent hebt gevonden Knipoog

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:46

wat ik niet snap is dat je zegt dat je niet een relatie wil omdat je je leven eerst op poten wil hebben ( en dat kan ik me juist heel goed voorstellen) maar dat je wel met allerlei mannen wilt afspreken..

meid ga eerst eensmet jezelf bezig voordat je mannen erin betrekt Lachen

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:52

lonneke schreef:
IngridM schreef:

dan lees jij niet vaak de topics van 16 jarige meisjes die regelmatig liften. dat vind ik veel gevaarlijker.

Waarom is dat veel gevaarlijker? Meisjes van 16 en jou kan precies hetzelfde overkomen als je bij een wildvreemde instapt. Ik had dat dus nooit gedaan.....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 12:47

Meid kijk aub uit. Ik wil je helemaal niet bang maken, maar volgens mij heb je het beeld voor ogen dat het alleen maar 16 jarige meisjes overkomt dat ze verkracht worden (of erger) door mensen bij wie ze in de auto stappen, maar dat gebeurt ook oudere vrouwen hoor. Dat wil echt niets zeggen.
Het is nu goed gegaan maar ik vind het wel een groot risico. Je kent de beste man niet en ja hij zag er betrouwbaar uit, maar verkrachters zie je er ook vaak niet aan af wie ze werkelijk zijn. Het is en blijft oppassen geblazen en je kunt niet zomaar er vanuit gaan dat iedereen goede bedoelingen heeft tegenwoordig.

Ik meen dat ik laatst in een topic van je las dat je wel toe was aan een vaste relatie en dat je daarom aan het daten was? Heb je je dan bedacht? Omdat je wel met mannen af blijft spreken, pas aub wel op dat ze niet het verkeerde beeld van je krijgen. Mannen denken soms maar op een manier..

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:21

Lonneke, ik zie regelmatig topics van jou voorbij komen waar mijn haren recht van omhoog gaan staan. Zet eerst zelf je leven op poten voor je uberhaupt aan een relatie denkt! Anders ga je weer de dieperik in.