oomens schreef:Ik ben zelf ook heel bewust niet bij een studentenvereniging gegaan.
In de twee jaar dat ik in Eindhoven studeerde heb ik genoeg mensen leren kennen zonder studentenvereniging.
In Wageningen is het door de kleinschalige, 'dorpse' sfeer alleen maar makkelijker om leuke mensen te ontmoeten (het is gewoon praktisch onmogelijk om even boodschappen te gaan doen en helemaal geen bekenden tegen te komen) en ik wilde veel liever zelf mijn tijd kunnen indelen.
Ik ben vorig jaar ook vooral lid geworden van B.V.W. 'Biologica' (studievereniging voor biologiestudenten) vanwege de korting op de boeken, maar gelukkig bleken biologen zo gezellig te zijn dat ik ongemerkt steeds actiever werd binnen de studievereniging. Vorig jaar ben ik bij de biologische activiteitencommissie, de BOA, gegaan (paddenstoelenexcursies, kaas maken, snijpractica, bijen- en imkerijexcursie etc.) Dit jaar heb ik het eerstejaarskamp mee mogen organiseren en op dit moment zit ik in het bestuur van Biologica.
De vooraf geplande vrije tijd is er nu wel een beetje bij ingeschoten, maar dat voelt niet als een gemis.
Alleen jammer dat ik de laatste maanden geen tijd meer heb gehad om binnen de studentenrijvereniging iets te doen, of om überhaupt paard te rijden.
Off topic @Annemarie: Heb je al een kaartje gekocht voor het kerstdiner volgende week?
He, dan moet ik jou kennen! Ben meegweest op BIK namelijk.. Heb nog geen kaartje voor het kerstdiner eigenlijk, kan dat nog dan?
'T was het plan om misschien met ons mentorgroepje van blok 1 te gaan, maar aan de andere kant komt het me ook wel weer slecht uit met de tentamens.
(Sorry jongens voor het off-topic gaan.)