ehhh... met SPOED een nieuwe telefoon uitzoeken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

ehhh... met SPOED een nieuwe telefoon uitzoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 12:42

oei help!

ik heb al een half jaar gedoe met bereik van t-mobile. ik kan in huis niet eens mobiel bellen vaak. nu hebben ze gezegd dat ze me maar 1 ding kunnen bieden: het ontbinden van mijn contract, want ik woon precies op de grens tussen 2 masten in en er is gewoon slecht bereik daar...

nu moet ik met wel heel veel spoed een andere abbonement gaan nemen en een andere telefoon, want ik moet deze telefoon ook inleveren.

nu wil ik een telefoon met een goede camera, liefst een niet te groot toestel, en ik wil onbeperkt smsen kunnen (die 1000 smsjes zegmaar, want meer red ik toch nooit Knipoog )

welk toestel is goed? welke niet? welk abbonement zou goed zijn? het zou knp, hi, of telfort moeten worden, want orange valt onder dezelfde dekking als t-mobile...

help!

Anoniem

Re: ehhh... met SPOED een nieuwe telefoon uitzoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:44

Hi vind ik zeker heel goed Lachen Je zou kunnen denken aan een Samsung, van de U series Ja

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 12:54

toevallig zat ik net idd de samsungs te bekijken. maar weet je toevallig eens ite waar je kunt vergelijken enzo? dat heb ik toen ik mijn huidige telefoon kocht ook gedaan (kijken welk abbonement bij je past)... ik heb wel al gezien dat je als student bij hi korting krijgt. altijd leuk Knipoog

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:55

Bij Hi kun je voor 10 euro per maand onbeperkt SMSen! En de beltarieven vallen ook erg mee Lachen Ik heb qua ontvangst nooit problemen met HI!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:01

kpn flexibel. kun je voor 45 euro pm instappen en kun je bijna elke telefoon voor 0 euro meenemen. dan na een maand zet je je abbo naar het gewenste bedrag wat jij per maand verbelt of wil betalen.
ik heb er zelfs een jaar lang internet bij gekregen voor 2,50 per maand onbeperkt.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:02

Veel suc6 met t-mobile wij zijn er 2 maanden mee bezig geweest met het ontbinden van het contrakt. Daar loopt alles langs elkaar heen. Je word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd. Na het 100ste telefoontje zijn wij een heel boos geworden en heeft die vrouw ze direct ontbonden en toegegeven dat er veel fout ging op die afdeling. Telefoons heb ik niet terug hoeven geven alleen me beltegoed 300 euro is wel weg. Nu heb ik een SE c905 en dat is een heerlijk toestel met alles er op en eraan. Ik heb nu vodafoon met onbeperkt internetblox en je kan ook kiezen voor oonbeperkt sms geloof ik.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 13:03

sax89 schreef:
kpn flexibel. kun je voor 45 euro pm instappen en kun je bijna elke telefoon voor 0 euro meenemen. dan na een maand zet je je abbo naar het gewenste bedrag wat jij per maand verbelt of wil betalen.
ik heb er zelfs een jaar lang internet bij gekregen voor 2,50 per maand onbeperkt.

heet dat niet oplichten? Tong uitsteken maar is wel een goede idd... dat kan gewoon?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:08

sax89 schreef:

Dit lijkt mij idd ook nog wel wat!!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:11

Ik heb ook een telefoon-nood-toestand.
Al rek ik het nog even tot januari.

Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor de Nokia 3500 classic.
(goede telefoon, sd kaartje, 2 m camera, 110 euro op dit moment)

Ik ben zelf een tevreden Telfort Sim-only klant.
11 euro per maand, kan ik 300minuten van bellen + 100 sms.

Je kan natuurlijk ook 1000 sms nemen.

sim only plus telefoon is dan natuurlijk ook een goede optie! Uieindelijk ben je met abbo+telefoon toch altijd duurder uit.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:17

ikenindi schreef:
sax89 schreef:

heet dat niet oplichten? Tong uitsteken maar is wel een goede idd... dat kan gewoon?

ja, de verkoper vertelde mij gewoon dit verhaal wat ik hierboven heb vertelt. en dat van het internet as van kpn zelf, volgens mij krijg je dat bij elke telefoon.

wij hebben dit verhaal bij 3 telefoons gedaan.
toevallig vanmiddag net de abbo's verlaagt. en het is ook heel handig als je een tijd in het buitenland zit dan kun je hem of verhogen of juist lager zetten omdat je dan minder belt meestal

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:26

je moet trouwens wel even naar een kpn winkel gaan hun kunnen het je veel makkelijker uitleggen dan dat je het zelf op internet opzoekt. dan krijg je veel meer kosten lijkt wel.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:28

Huh wat apart dat je je telefoon moet inleveren?! Ik heb hetzelfde gehad met T mobile en eerder mn abbo stop gezet. Telefoon ook nooit hoeven inleveren! Ben je bij een service punt geweest of via de klantenservice?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 13:34

maar telefoon kreeg ik bij mijn abbo. ik ga nog bellen over hoe en wat, want ik heb wel 200 euro bij betaald ook! maar als ik bel gaat ie binnen 2 uur geblokt zijn mijn nr... dus btje dubbel. ikga gewoon anoniem bellen straks denk ik Tong uitsteken

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:36

waarom word je nummer geblokt dan? dat vind ik wel een beetje raar. en als jij 200 euro hebt bij betaald voor je mobiel dan zou ik hem echt niet inleveren

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:37

wat raar zeg... ik heb me foon ook bij een abbo gekregen en bijbetaald(niet heel veel) maar ze hebben nooit iets gezegt over het inleveren van me telefoon.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:44

Ja ik dus ook en hij was helemaal gratis bij mn abbo.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:46

samsung lady phone , zalig Lachen en Mobistar natuurlijk

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 18:40

ik probeer ze hele tijd te bellen. dan wordt je 6 keer doorgeschakeld en uiteindelijk moet je later nog een keer terug bellen omdat de betreffende afdeling in gesprek is. pffffffffff nu al 3 keer dat riedeltje gehad. ik begin het steeds vager te vinden.

heb trouwens gevraagd over die relax, maar dat mag pas na 3 maanden...

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:42

Ik heb sinds kort een Samsung U900 Soul icm een Hi 25 abbo. Bevalt super.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 18:47

heeft er iemand al ervaring met die telefoons met 8.2 mp camera? welke is t best?

en bestaan er telefoons met optische zoom?

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:48

als ik jou was zou ik het morgen nog een keer proberen en dan gewoon even heel boos worden en zeggen dat je dit niet acceptabel vind. dan heb je meestal in no time de juiste persoon aan de lijn

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 19:17

heb ze nu aan de foon. krijg iig mijn aankoopgeld terug. nu sta ik in de wacht voor hoe en wat verder. hij wordt namelijk nu per direct ontbonden :s

telefoonwinkel zei dat ik dan moest vragen of ze van mijn sim een prepaid konden maken zodat ik wat langer de tijd had om te kijken. vond ik ook wel een goede Knipoog

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:19

Flink in de brand vliegen!! En probeer even of je het gesprek niet op kan nemen op je telefoon!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 19:30

oke, ik moet em aangetekend verzenden en dan issie over 10 dagen ontbonden heb ik afgesproken.

ik mag mijn simkaart houden. moet dus morgen telefoon halen, daar mijn simkaart in doen, dan oude foon opsturen, en dan over 10 dagen nieuwe kaart er in doen zoals ik het begrepen heb.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:53

ik heb een SE c905 met 8,2 mp camera en die maakt echt geweldige foto,s. Helaas geen echte zoom maar 16x digitale alleen dan merk je het verschil wel. Ik weet niet ofdat er foons zijn met echte zoom. Wel raar dat ze bij t-mobile/orange op verschillende manieren werken om je contrakt voortijdig te ontbinden.