Hak breekt zomaar af!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thirsa_

Hak breekt zomaar af!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 11:41

Ik heb net nieuwe laarzen, vandaag voor de 2de keer aan.
ik ben aan het werk, zit achter mn bureautje en zet m'n hak op de grond...
Wat gebeurt er, breekt de hak van mn schoen hélemaal af Stoom uit je oren
Ik baal echt, want het waren absoluut geen goedkope schoenen!
Ik loop ook aardig voor joker nu, ben net gekleed, zwart jurkje aan en heb nu aerobic schoenen te leen van een collega Haha!
Ik ga in de pauze ff snel naar de winkel waar ik ze gekocht heb.. Heb geen bonnetje maar hopelijk doen ze niet moeilijk!

Iemand van jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?

Alja

Re: Hak breekt zomaar af!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:43

nog nooit meegemaakt maar kan me voorstellen dat je behoorlijk baalt..
als de winkel een beetje goede service verleent mag je nieuwe uitzoeken of op hun kosten nieuwe hakken er onder laten zetten..
suc6 ermee Lachen

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:45

Ik denk dat ze je wel een nieuwe hak geven, of nieuwe laarzen hoor Lachen Maar is inderdaad wel balen!

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:51

Dat is inderdaad niet zo mooi. Maar de meeste winkels doen daar niet moeilijk over (ook niet zonder bon, als je ze pas 2 x hebt aangehad zien ze er toch nog als nieuw uit). Lijkt mij dat ze of gemaakt worden of dat je gewoon een ander paar krijgt.

Ennuh, ik kan mij nog herinneren dat het jaren geleden mode was om een net jurkje (lees: gala) met een paar gympen te dragen. Was toen helemaal "in" in Hollywood, haha....

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:52

Pfff dan baal je!!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 12:23

ik hoop dat ze het vandaag nog ff fixen of me nieuwe laarzen geven want baal echt enorm Bloos
Maar ik denk dat ik wel goed geholpen wordt, het zijn altijd wel heel vriendelijke mensen (koop meestal daar m'n schoenen)
Hopelijk zijn ze nog zo vriendelijk als ik een keer niet iets koop, maar iets te klagen heb Vork

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:27

Waarschijnlijk krijg je gewoon nieuwe. Lachen
Ik had het vorige week met schoenen die ik toch al wel drie maanden had, maar dan nog mogen de hakken niet zomaar afbreken. Geen bon, maar kreeg in de winkel gewoon mijn geld terug. Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:30

Ik had het laatst met een Jas, een dure, van Gaastra. Had hem net 2 dagen aan of alle steentjes op de achterkant lagen er al af. Een week na dato viel de ring in de kraag er ook spontaan uit. Terug gegaan (die ring was echt de druppel. Clown ) En kreeg zo een nieuwe. Is een productiefout. Winkel zal de laars terug sturen naar de producent en dan verliezen ze er zelf niks aan. Lachen

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 12:37

Dat is wel goede service mocca en Faelivrin !
hopelijk doen ze hier ook niet moeilijk, ben nooit zo goed in dit soort dingen Bloos
Heb ze trouwens bij Tango gekocht Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:37

Jaren geleden gehad, met schoenen van Invito. Ze hadden mijn maat niet meer dus een nieuw paar meegeven ging niet (inmiddels stond de zomercollectie er al) maar de hak is zonder problemen op kosten van Invito gerepareerd. Prima deal, hopelijk weten ze bij 'jouw' schoenenzaak ook wat service inhoudt. Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:44

Zal wel productiefout zijn en je zal er zeker nieuwe krijgen, of flut kwaliteit Nagelbijten / Gniffelen

Veel succes

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 14:46

Ze deden behoorlijk moeilijk.. wilden in eerste instantie niet ruilen en toen ik zei dat ik gewoon schoenen nodig had (nu!) wilde ze me door verwijzen naar de schoenmaker om de hoek Verward
Na een hoop gedoe en 1,5 uur verder heb ik wel andere schoenen, moet morgen nog even langskomen met de bon.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 14:47

Wat een aso's!! Zou daar echt nooooit meer kopen!!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 14:48

Wat een tegenvaller dat ze zo moeilijk deden, zeker als je er al lang komt... Gelukkig heb je nu wel andere schoenen, zijn het dezelfde die je al had of mocht je een paar andere uitzoeken?

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 14:50

Schandalig dat ze zo moeilijk doen zeg. Hakken horen gewoon niet af te kunnen breken en dat zal dan wel een productiefout of iets dergelijks zijn. Heb je nu exact hetzelfde paar laarzen gekregen?

Zowiezo als je gepint hebt, heb je het bonnetje niet nodig, dan is een afschrift genoeg. Kun je tegenwoordig zo uitprinten via internetbankieren Lachen

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 15:02

Vond het ook maar raar idd!
Heb (helaas!!) niet hetzelfde paar, die waren er niet meer in mijn maat.. Alleen in een andere kleur maar die wilde ik niet.

Ze had het erover dat ze het nr nodig had (wss bedoelt ze het artikelnummer ofzo?) voor de afschrijving van de schoenen, dus ze wil persé het bonnetje. ze heeft de gegevens van mijn paspoort genoteerd Nagelbijten / Gniffelen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:16

Raar zeg... Als je ze nog maar net had zou je toch zeggen dat de verkoopster haar klanten nog zou moeten herkennen (of was het een ander?), maar zeker als je er vaker koopt. Heb zelf een poosje in een boekhandel gewerkt en kon me 9 van de 10 keer nog herinneren wat ik aan wie verkocht had en als dus iemand binnen een paar dagen terug kwam omdat het product niet goed was kon je het dus ook zo ruilen...
Nouja het bonnetje dan nog maar even wegbrengen, maar het blijft jammer dat ze niet zo klantvriendelijk zijn.. En natuurlijk ook vervelend dat ze de schoen niet meer in je maat hadden.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:18

Ja, ze bedoelt waarschijnlijk het artikelnummer. Dan kan ze controleren wanneer je de schoenen gekocht hebt etc. Lachen Jammer dat het niet dezelfde schoenen zijn, was er geen mogelijkheid om je geld terug te krijgen en bij een andere vestiging dezelfde schoenen te krijgen?

Ik zou er in ieder geval niet meer teruggaan naar die winkel, als de service zo slecht is.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 15:31

Ik had dit ook niet verwacht, ik vond het altijd een fijne winkel waar je ook echt goed advies krijgt, leuke mensen die er werken etc.
Voelde me ook wel een beetje ongemakkelijk, toen ik nieuwe schoenen aan t uitzoeken was.. volgens mij vond ze me echt een zeikwijf Haha!

@ Frouk: er zit nog een andere vestiging in de stad, maar die had ze ook niet meer!

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:42

heb ik ook gehad op kerstgala Nagelbijten / Gniffelen
was al wel wat later ben toen maar naar huis gegaan ROFL

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 15:57

ohh dat is helemaal vervelend Shawny! Ik zat nog 'veilig op m'n werk Knipoog

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:41

Toen ik de titel las dacht ik best grappige situatie, maar als ik je topic zo lees.. Wat balen zeg! En dat na 2 keer dragen..! Gelukkig heb je er nu nieuwe. Lachen

En eigenlijk kan ik wel begrijpen dat ze moeilijk doen, hoe zou je zelf zijn als er iemand komt beweren dat de hak eraf is na 2 keer dragen en graag nieuwe schoenen wilt maar het bonnetje niet kan laten zien?
Ik denk dat je maar weinig winkels vindt waar het er aan toegaat zoals Mocca zegt..

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:04

Jeetje balen zeg...
Als je weer schoenen met ak uitegekozen hebt hoop ik dat deze wel langer mee gaan Knipoog .
Heb je het bonnetje nog wel thuis liggen? En waarom wilde ze je paspoort nummer? :S

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:16

omdat ze met je paspoort nummer kunnen achterhalen wie je bent als je niet met je bonnetje op komt dagen Clown ik vind het maar raar gedoe.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 18:54

ik denk ook dat ze het daarom wilden weten! nouja, heb net het bonnetje opgezocht en breng die morgen wel even langs.. Zijn ze ook weer blij Knipoog

Iloveyah87: dat hoop ik ook want heb idd weer schoenen met hak Haha!