Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb hier best wel even mee in mn hoofd gezeten om het dan maar helemaal 'aftekappen', maar juist omdat het zo goed voelt, toch maar niet.... (Trouwens, ik ben 17 en hij 21...
)

Als hij terug komt en de vlam slaat meteen weer over, dan is dat okee en kan de relatie gewoon verdergaan waar dat die 6 maanden er voor gestopt is, maar ik wil niet vastzitten aan iemand die aan de andere kant van de wereld woont met de kans dat hij als hij terug komt zegt "sorry, ik heb een ander." of die als een totaal andere persoon terug komt. (dat ik er dus zes maanden voor niets op heb moeten wachten). Japke_Z schreef:Meid, laat jouw geluk niet afhangen van zijn aanwezigheid.
pharagirlke schreef:Bij mij zou het simpel zijn, dan is het over.Als hij terug komt en de vlam slaat meteen weer over, dan is dat okee en kan de relatie gewoon verdergaan waar dat die 6 maanden er voor gestopt is, maar ik wil niet vastzitten aan iemand die aan de andere kant van de wereld woont met de kans dat hij als hij terug komt zegt "sorry, ik heb een ander." of die als een totaal andere persoon terug komt. (dat ik er dus zes maanden voor niets op heb moeten wachten).

pharagirlke schreef:Is er eigenlijk over gesproken, heeft hij jouw mening gevraagd of heeft hij gewoon gezegd "lieverd.... Ik ga in januari voor zes maandjes naar australie"?
Want het zou nog een enorm verschil zijn als er over gepraat was of niet. Als hij het op bovenstaande manier zou brengen, zou hij per direct mogen vertrekken
BarbaLala schreef:En waarom zou ik mijn geluk niet (mede) van hem laten afhangen als hij me al zoveel geluk heeft gebracht?

) maar het is bij mij nooit minder geworden, daar was ik wel bang voor, zat met dezelfde gedachtes als jij..
ik wilde hem dit niet ontnemen, wist dat hij het zo graag wilde 
BarbaLala schreef:Sizzle, daar ben ik dus ook zo bang voor, ik blijf ik dezelfde situatie zitten, en hij gaat een heel ander leven tegemoet met veel actie etc.
Ik weet echt 99% zeker, voor mijn gevoel, dat we straks uit elkaar groeien..
Maar ik houd hem ook zeker niet tegen.
BarbaLala schreef:Daar zit ook een persoonlijk probleemKiara, want ik kan mezelf niet meer gelukkig maken.
Ik leef voor mijn paarden, en voor hem, voor mij hoeft het niet meer...