Kleding kerst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Kleding kerst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 12:13

Hoe gaan jullie gekleed met kerst. Je normale kleren of kopen jullie echt iets speciaals voor de kerstdagen?

Benfan

Re: Kleding kerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:16

Als het aan mij ligt koop ik wat speciaals, als het aan mijn vriend ligt mijn gewone kleren. .... .. dus het ligt eraan wie er dit jaar wint Tong uitsteken

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:17

Ik ga gewoon in m'n normale kleren.
Niet m'n oudste kloffie natuurlijk, maar wel een beetje mooie feestelijke kleding.
Ik vind het een beetje onzin namelijk om kleren speciaal voor kerstmis aan te schaffen..

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:17

Gewoon normaal, vind het ook onzin om speciaal voor kerst kleding te kopen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:19

Gewoon normaal, of een leuk blouse... hopende dat ik tegen die tijd nog fatsoenlijk in mijn spijkerbroek pas en geen positiekleding hoef aan te schaffen Clown

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:21

Ik koop wel vaak wat leuks voor de kerst, maar 9 van de 10 keer trek ik het toch niet aan. Wij doen kerst meestal met ons gezinnetje, en daar hoef ik me nou niet netjes voor aan te kleden haha.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:24

Ik heb een nieuw setje Bloos
Wil er graag verzorgd uit zien met kerst en 'normaal' als we gaan uit eten etc en het was wel weer eens tijd voor iets nieuws.
Ik koop niet elk jaar speciaal wat nieuws voor de kerst. Kwam nu zo uit Cool

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:24

Als ik thuis zit bij paps en mams, is het meestal me normale sloffie, treiningsbroek met trui of spijkerbroek met shirt!
wij courmetten thuis;)
en me zusje is volgens mij met kerst nog op wedstrijd!
en als ik nog wegga trek ik me nette rok aan met shirt!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:25

Ik ga wel me opkleden. Chique pumps, kleedje strapless met denk ik grieks geinspireerd met stof over je schouders. Maar dat is alleen als ik het juiste kleedje vind en genoeg afval. Anders zal het een maatpakje ofzo worden. En de juwelen gaan uit de kluis.

Sjah onzin, ik kleed me graag op Tong uitsteken elk moment dat het sociaal aanvaardbaar is doe ik het dus Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:26

Ik koop rond deze tijd van het jaar wel veel kleding, maar dan vooral omdat de dingen/kleuren die ik mooi vind nu veel te vinden zijn (corsetten, zwart, rood etc). Het is dus niet speciaal voor de feestdagen.

Ik draag met Kerst vast wel iets 'feestelijks', maar dat draag ik net zo goed in januari nog. Knipoog

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 14:11

Ben het er wel mee eens dat je niet speciaal iets nieuws hoeft te kopen maar als je uit eten gaat denk ik wel dat ik iets netters aan doe als dat ik normaal uit eten ga.

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:12

ik koop vaak wel wat nieuws voor de feestdagen, maar dan wel kleren die ik het hele jaar gewoon aan kan !

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:31

Niks bijzonders.
Wij zijn op wintersport en gaan op tweede kerstdag uit eten, maar ik ga geen mooie kleren meeslepen voor dat ene avondje. Wordt dus gewoon een spijkerbroek met een blouse of een vest. Lachen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:25

Phant0m schreef:
ik koop vaak wel wat nieuws voor de feestdagen, maar dan wel kleren die ik het hele jaar gewoon aan kan !

Idd zo doe ik het ook vaak, ik koop voor Kerst iets moois wat ik verder in het jaar ook aan kan voor netjes...

Heb nu een heel mooi grijs wollen jurkje gekocht met donkerpaars tshirt en legging

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:40

Ik heb een mooie topje gekocht met mijn schoonmoeder voor kerst. Daar trek ik dezelfde broek bij die ik vorig jaar ook aanhad met kerst (ook voor dagelijk gebruik, maar wel mooi en netjes).
Mijn vriend vond het ook erg mooi dus dat komt goed uit.
Hij trekt waarschijnlijk de trui aan die ik voor hem klaarleg met een leuke broek.

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:42

Ik ga volgende week nog even te shoppen in Leeuwarden, maar speciaal voor de kerst, ik weet niet of dat wel wat wordt dit jaar. En als ik wat koop wil ik het ook vaker aan dan alleen met kest.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:46

Naa, niet speciaal voor kerst, soms koop ik wel iets met het idee van: Ohja want het is bijna kerst..
Maar dat draag ik ook gewoon de rest van het jaar met feestjes, uit eten gaan etc.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:47

Suuszels schreef:
Naa, niet speciaal voor kerst, soms koop ik wel iets met het idee van: Ohja want het is bijna kerst..
Maar dat draag ik ook gewoon de rest van het jaar met feestjes, uit eten gaan etc.

Ik doe dat ook. Zorg ervoor dat ik het met speciale gelegenheden aan kan trekken (bedoel ermee anders dan dagelijks gebruik).

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:39

Het is niet zo dat ik iets bijzonder aantrek, maar heb toevallig wel iets nieuws gekocht voor de kerst, maar ook omdat ik het een leuk rokje vond.. Ja

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:56

Ik heb wel een aantal kleren in de kast hangen die ik met speciale gelegenheden aan doe.
Het is net iets te netjes om in het dagelijks leven aan te doen, maar erg bijzonder is het ook niet.
Zoiets doe ik ook aan met kerst.
Het is niet dat ik speciaal ga kerstshoppen voor kleding.
Maar als ik een keertje iets leuks zie vlak voor kerst dan wil ik het nog wel eens voor kerst kopen Lachen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:59

Niets speciaals.
Op mijn werk is het wel de gewoonte om voor de kerst in je nette goed te lopen, en dan ook nog in de goede kleur. Als ze dat dit jaar weer verzinnen blijf ik wel thuis, wát een onzin. Misselijk

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:37

Ligt eraan als ik iets nodig heb xD
Meestal krijg ik wel een nieuw shirt ofzo

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 16:01

Gewoon normaal. Het lijkt mij nochtans een goede gelegenheid om wat geld af te troggelen voor een mooi jurkje. Haha!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 16:04

Ik wil wel iets nieuws hebben maar dat moet straks ook in het dagelijkse leven draagbaar zijn Haha!

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:53

Voor mijn kids heb ik wel wat moois voor de kerst gekocht, maar dat kunnen ze daarna ook op een feestje aan. Ik heb voor mijzelf een mooie blouse gekocht en die kan ik mooi combineren op mijn zwarte broek of een leuke rok.