4 Weken geleden besloot mijn lieftallige wederhelft, dat de huidige audio van Samsung (1 jaar oud)
niet meer voldeed aan zijn eisen.
Aan die van mij voldeed ie al helemaal niet, veeeeeeels te grote boxen (lees van die kei lelijke zwarte staanders) en kleine zwarte boxjes welke wel HALVERWEGE die prachtig geschilderde muren moeten hangen. (lees: doorn in het oog!)
Het moest een Blueray speler worden. Was geweldig want dan kan je ieder pukkeltje van de acteurs op tv in nauwkeurigheid bestuderen. ( " Kijk schat Ellemieke heeft ook welleens pukkels met een wit kopje erop "
) Let wel over dit argument heeft hij HEEL hard nagedacht.Nu ben ik dan heel simpel geen nieuwe tenzij hij kapot is. En wat blijkt? Welgeteld 5 dagen later:
Dvd stopt constant tijdens het afspelen.
* Ben nog even met een zaklamp in het klepje wezen kijken of er niet toevallig een tandenstoker o.i.d in gewaaid was
*Welgeteld 2 dagen later had meneer de nieuwe al op het oog een Harmen Kardon (??) moest het worden.
Prima, 1 grote hoogglans zwarte subwoofer en verder kleine boxjes die veeeeeels te veel kabaal produceren voor onze bejaarde buren, maar oke...
Zucht maar nu komt het... Dat kreng heeft hem ongeveer duzend euries gekost, dus ik vraag : " Nou mop laat mij die smerige pukkels en mee-eters van die knappe vrouwen maar zien! Heb ik er ook wat lol aan!"
Blijft het een heel stil... " Euhm tis geen blueray geworden. Dit is een beter merk dus dan hoef ik dat nog niet...."
ZUCHT!!
Begrijp me niet verkeerd hou zielsveel van hem hoor!Zijn er meer lotgenoten?

word er soms echt gek van! 
en dan boos worden als er wat op de boxen staat (maar wel zelf de urn van zijn fretje erop zetten.. die mag daar wel staan.. hoe schattig is dat!) want de rilling hoor je zo overduidelijk (ow?)