Zonder dat hij / zij het weet . En je ziet daar meerdere dingen over jou staan , die slecht zijn jou afbreken. (je weet wel roddelgedoe )
Wat zou jij doen ?
Laten voor wat het is
of
Haar aanpakken
Dit is puur om een discutie te starten hé
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Yessy schreef:Maar mocht ik het om wat voor reden dan ook toch lezen, dan zou het heel erg afhangen wie het is. Is het iemand die belangrijk voor me is, dan zou ik diegene ernaar vragen. Is dat niet het geval, zou ik het verder laten voor wat het is, maar dan hou ik het wel in m'n achterhoofd voor het geval zo iemand nog iets van me wil ooit
KiWiKo schreef:jahoor, ik lees regelmatig door wat mijn personeel op mijn computers in mijn tijd aan emailverkeer heeft
_Bonte_ schreef:zou je dan het niet erg vinden dat de relatie misschien kapot gaat door jou inberuk op zijn/haar privacy
of zou je zeggen van ok jij hebt over mij geroddelt ... pech voor jou ?
edit Voor 3 berichten hierboven

, erg fout weet het......
EngeltjeS schreef:_Bonte_ schreef:zou je dan het niet erg vinden dat de relatie misschien kapot gaat door jou inberuk op zijn/haar privacy
of zou je zeggen van ok jij hebt over mij geroddelt ... pech voor jou ?
edit Voor 3 berichten hierboven
Was dit voor mij bedoeld? volgens mij niet?of wel? zo wel, pas ik dit bericht wel zo aan
KiWiKo schreef:jahoor, ik lees regelmatig door wat mijn personeel op mijn computers in mijn tijd aan emailverkeer heeft
Bienotje schreef:Ik zou de kans niet aangrijpen denk ik. Dan voorkom ik het gevolg.
In een extreem geval zou het natuurlijk kunnen dat toevallig net een bericht geopend staat waar mijn zicht op mijn eigen naam staat. Dan lees je het bijna automatisch toch. Dan hangt het even van de situatie af of ik het erbij laat of dat ik me verontschuldig dat ik perongeluk een e-mail kon lezen die nog open stond. Om vervolgens na te vragen waar dat voor nodig was..
_Bonte_ schreef:Yessy schreef:Maar mocht ik het om wat voor reden dan ook toch lezen, dan zou het heel erg afhangen wie het is. Is het iemand die belangrijk voor me is, dan zou ik diegene ernaar vragen. Is dat niet het geval, zou ik het verder laten voor wat het is, maar dan hou ik het wel in m'n achterhoofd voor het geval zo iemand nog iets van me wil ooit
Wat als het jou beste vriendin is , dan vind je het niet erg dat ze over jou roddelen , maar als het iemand minder is .. gewoon laten ?

toen liep ik daar stage met een vriendin en toen roddelden we nog wat af via de mail

sdi schreef:Wij lezen soms elkaars mail. Hebben we ook geen problemen mee, want in een goed huwelijk is er ook niets te verbergen!.
Als je behoefte hebt aan privacy heeft dat niets te maken met wel of geen goed huwelijk.