Ik snap er dus niks meer van, maarjah ik heb nu zoiets zie wel hoe het gaat lopen als ik niet meer reageer, want een nieuw abbo wil ik niet, daar zit ik dan gelijk weer 1 of 2 jaar aanvast. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik snap er dus niks meer van, maarjah ik heb nu zoiets zie wel hoe het gaat lopen als ik niet meer reageer, want een nieuw abbo wil ik niet, daar zit ik dan gelijk weer 1 of 2 jaar aanvast. 
dus ben er op ingegaan, en heb nu een gratis telefoontje
nog erg leuk ook! 

MaaikeMo schreef:hmm.. ik weet t ook niet.. google? zal vast wel meer over te vinden zijn..

Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit alleen voor de deb. vodafone klanten geld en niet voor die van kpn, want het is toch door kpn overgenomen. Dus ik denk dat alleen die van vodafone een brief hebben gehad en die van kpn niet. Maar ik heb dus 2 abbo's waar ik beide vanaf wil en een nummer van de 2 wil houden. Ik wil nml over op 1 abbo en maar een jaarcontract omdat de kans bestaat dat ik over een jaar (of korter of langer) naar het buitenland ga en dan wil ik dus geen doorlopend abbo hebben. Laura15 schreef:Ik heb geen brief gehad nee?
wat stond er precies in dan.

Karoliefje_ schreef:Ik zit bij Debitel KPN, vandaar dus dat ik geen brief heb gekregen en mijn abbo gewoon doorloopt?