Debitel vodafone, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Debitel vodafone, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 09:10

Ik mag dus gaan overstappen van debitel naar vodafone met een bepaalde aanbieding. Probleem is alleen dat ik die helemaal niet wil. Debitel heb ik 1x te pakken gekregen, ze konden mij niet verder helpen als ik niet op de aanbieding inging. Daarna vodafone gebeld, eerste kon me wel helpen, tweede ineens niet want ze mochten alleen nog maar Debitel KPN klanten helpen Gestoord Ik snap er dus niks meer van, maarjah ik heb nu zoiets zie wel hoe het gaat lopen als ik niet meer reageer, want een nieuw abbo wil ik niet, daar zit ik dan gelijk weer 1 of 2 jaar aanvast.

Mer1980

Re: Debitel vodafone, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 09:31

Ik heb wel een nieuwe abbo afgesloten bij Vodafone, want Debitel stopt ermee. Ik heb Debitel makkelijk te pakken gekregen, maar ze stoppen er gewoonweg mee volgend jaar mei. Dan stopt dus ook je abonnement. je hoeft echter niet over te stappen, je mag ook kiezen om het af te laten lopen en dan kun je zelf een ander abbo afsluiten. Ik heb wel gekozen voor Vodafone want ik vond het een goede aanbieding.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 09:31

Ik ben overgestapt Haha!
had via debitel al een vodafone abbonement..
nu zou mijn oude abonement nog een jaar lopen, en kreeg ik een aanbieding, omdat debitel stopte, om jaar abonement te nemen bij vodafone.. naah was exact zelfde abonement alsik nu had Haha! dus ben er op ingegaan, en heb nu een gratis telefoontje Lachen nog erg leuk ook!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 09:35

Ja maar als het afloopt, loopt het dan t/m mei? En dan is het gewoon over? Het probleem is dat de abbo's op de naam van mijn moeder staan en zij weigert om een handtekening onder iets nieuws te zetten dus... En weet iemand toevallig hoe het zit met een sim only Debitel KPN? Die heb ik nml ook nog.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 09:40

alles via debitel stopt..
Debitel die koop abonementen in van bijv: KPN Vodafone Hi enzo..
dus elk abonement dat je koopt via hun, stopt.. en debitel en vodafone hebben een deal gemaakt, en vodafone probeert nu alle debitellers te krijgen Knipoog

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 09:44

Ja maar ik snap niet waarom ze via de klantenservice van vodafone mij wel willen helpen als ik een debitel kpn klant ben, maar niet als ik een debitel vodafone klant ben, dan moet ik het maar via debitel regelen(en die krijg ik dus niet te pakken, kom niet door het menu heen of de verbinding valt ineens weg)... Maar je krijgt geen boete als je er niks mee doet en je abbo's lopen dan gewoon tot mei? Ik denk dat ik het mijn ma dan lekker laat uitzoeken(lang verhaal) en zelf wel een abbo afsluit tegen die tijd...

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 09:45

hmm.. ik weet t ook niet.. google? zal vast wel meer over te vinden zijn..

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 09:48

MaaikeMo schreef:
hmm.. ik weet t ook niet.. google? zal vast wel meer over te vinden zijn..

Dat heb ik dus al geprobeerd, maar kan niks vinden en bij de klantenservice van zowel KPN, vodafone en debitel weten ze er ook niks vanaf wat ik tot nu toe heb gehoord. De een beweerd heel iets anders als de ander en debitel heb ik na 1x dus niet meer te pakken gekregen en dat is momenteel zoiezo geen optie om te bellen, zit deze hele week tijdens hun openingstijden op mijn werk Lachen

Laura15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:36

ik had nog een vraagjehierover.
Ik heb nu een abonnement van debitel maar ik wil heel graag eentje van hi dat kan dus niet neem ik aan?
maar nu jullie het over stoppen hebben, zou dit dan wel eventueel kunnen?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 11:53

Hangt ervanaf tot wanneer je contract loopt, ik snap niks meer van debitel, nou hebben ze ineens een actie wat niet geld voor huidige debitel klanten, nieuwe klanten vanaf mei proberen ze te werven, terwijl ze tegen bestaande zeggen dat je vanaf mei geen bereik meer hebt? Verward

Laura15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:55

wat vreemd zeg,nou mijn abbonement loopt zeker nog langer dan 1,5 jaar. dus ik wil eigenlijk wel weten waar ik aan toe ben dan? zullen ze falliet gaan?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 11:58

Nee ze zijn overgenomen door KPN, maar volgens de medewerkers van debitel heb ik vanaf mei geen bereik meer(met beide abbo's, heb een sim only deb. telfort(kpn) t/m juni en een normale deb. vodafone t/m september.) Als ik niet overstap naar vodafone heb ik geen bereik meer met dat abbo en moet ik de laatste maanden gewoon doorbetalen, lijkt mij dat dit niet mag(contractbreuk). Die van telfort is nog niks over bekend, maar vodafone is erg happig op overstappers van alle debitel abbo's heb ik al gemerkt Clown

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:59

Ik zit bij debitel KPN maar heb verder geen brief ontvangen van debitel...
Ben ik automatisch al doorgeschoven naar KPN? Of mis ik iets? Vork

Laura15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:00

ja daarom, ik vond het ook al vreemd ik bedoel ik ga echt neit doorbetalen als ik geen bereik heb natuurlijk. Ik wil wel graag overstappen naar Hi dus misschien kan dat dan wel?
Maar toch vind ik het erg vreemd dat er zo weinig over bekend is. Als je belt, krijg je dan ook geen duidelijk antwoord?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:02

Van KPN is er ook nog niks bekend voorzover ik weet, de samenwerking met vodafone is nml verbroken omdat debitel door kpn is overgenomen. Maar er word mij wel verteld dat ik met geen van beide nog bereik zal hebben vanaf mei, ik denk zelf dat dat niet klopt met betrekking tot mijn kpn abbo. Want de aanbiedingen die ze nu doen vanaf mei zijn volgens mij ook op het kpn netwerk. Maar ik blijf het vreemd vinden, ik wil nml helemaal niet overstappen naar vodafone en weer een 1/2 jarig contract aangaan.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:03

Bellen heeft geen nut, die figuren bij de klantenservice zijn nou niet wat je noemt klantvriendelijk en vaak kom je niet eens door het menu heen omdat er gewoon word opgehangen met de mededeling dat je maar op internet moet kijken.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:39

Stopt debitel er in mei mee of in mei 2010?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 15:06

Deze mei.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:59

Raar dat sommigen geen brief hebben.
Mijn abbo is gestopt bij debitel en zit nu bij vodafone..

Laura15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 17:27

Ik heb geen brief gehad nee?
wat stond er precies in dan.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 17:28

Maar lopen alle abbo's van Debitel af? of gaan ze gewoon verder tot ze officieel zijn afgelopen?

Ik heb ook nergens van gehoord

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 18:42

Nou dat weet ik dus ook nog steeds niet, bij de klantenservice weten ze niet beter dan dat je vanaf mei geen bereik meer hebt en pech hebt Sigaar Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit alleen voor de deb. vodafone klanten geld en niet voor die van kpn, want het is toch door kpn overgenomen. Dus ik denk dat alleen die van vodafone een brief hebben gehad en die van kpn niet. Maar ik heb dus 2 abbo's waar ik beide vanaf wil en een nummer van de 2 wil houden. Ik wil nml over op 1 abbo en maar een jaarcontract omdat de kans bestaat dat ik over een jaar (of korter of langer) naar het buitenland ga en dan wil ik dus geen doorlopend abbo hebben.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 20:50

Laura15 schreef:
Ik heb geen brief gehad nee?
wat stond er precies in dan.

Debitel zou stoppen, dus je abbo zou snel afgelopen zijn. dit jaar ergens. Maar je kon ook overstappen naar een abbo bij vodafone, en kreeg je een nieuwe telefoon. Ik zat via debitel al bij vodafone, en kreeg t zelfde abbo aangeboden voor een jaar, en mijn abbo bij debitel liep nog een jaar.. gratis telefoontje dus Haha!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:39

Ik zit bij Debitel KPN, vandaar dus dat ik geen brief heb gekregen en mijn abbo gewoon doorloopt?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 11:40

Karoliefje_ schreef:
Ik zit bij Debitel KPN, vandaar dus dat ik geen brief heb gekregen en mijn abbo gewoon doorloopt?

Dat denk ik wel, maar voor zekerheid kan je het natuurlijk ook gewoon navragen.