Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

KiWiKo schreef:jeutje................... je irriteren aan het tikken van een vlag in een vlaggenmast![]()
Nijn schreef:Het is niet het touw, dat hebben ze nl al vast gemaakt op verzoek
De wimpel zelf heeft een ijzeren staaf zeg maar, waarmee die vast wordt gemaakt aan de mast, en dat is wat het getik veroorzaakt.

Muisbal schreef:zeker nog nooit gehoord hoe hard, voortdurend en irritant dat is kiwiko?
Maare, misschien dat staafje dan bekleden met iets? dikke laag tape, rubber, schuim..?
KiWiKo schreef:ik kan het me niet voorstellen![]()
Lijkt me juist een gezellig geluid????
Maar is het zo stil bij jullie dat je dat daadwerkelijk hoort joh???

Muisbal schreef:@smokey
Maar dan moet je wel de paal inklimmen en kan de vlag+wimpel ook niet meer naar beneden?
of het dan dus bij jullie zo stil is dat je dat hoort
Nijn schreef:En dat willen ze dus niet smokey
Tis zo'n wimpel:
En ze willen die staaf dus niet vast zetten omdat de wimpel dan niet meer wappert![]()
Staaf bekleden met iets is misschien wel een idee, ga ik voorstellen
Gezellig geluid is het zeker niet : n
KiWiKo schreef:maar wat ik me afvraagof het dan dus bij jullie zo stil is dat je dat hoort
Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt op vakantie, en het maakt echt een takkeherrie.
alleen heb ik heel lang een stadsleven gekend......... en een vlaggemast valt ongeveer in het niet dan

Muisbal schreef:Ik denk dat je onder de motoren van een vliegtuig moet hangen om het niet te horenIk heb ook wel eens zoiets meegemaakt op vakantie, en het maakt echt een takkeherrie.
En ik betwijfel hoeveel mensen er zo lenig gaan zijn om een dunne paal in te kunnen klimmen
Maargoed, hopen dat je buren bereid zijn het te willen bekleden met iets, desnoods dat jij zorgt voor de materialen.
mijn buurvrouw daar in tegen vond het een heerlijk geluid