Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Thirsa_ schreef:je kan op de site van TNT precies vinden wat dit betekend...
Overigens krijg je via je track&trace code ook nog de melding te zien wanneer de chauffeur onderweg is
Sorteerproces, dan wordt het gesorteerd naar de juiste regio. Als het pakketje in de afleverroute zit dán wordt het nog wel deze dag bezorgd.
)

Het is dus vanaf vrijdag, dus had hem zaterdag wel verwacht, normaal duurt het een dag. Maar hij staat nu nog steeds in sorteerproces.

En anders idd morgen even bellen.

Njen schreef:Hahah is inderdaad wel grappig, ik heb ook vaak gehad, dat ze de site niet op tijd bijwerkten, zat ik te kijken, denk ik komt ie morgen, gaat ineens de bel
terecht. 
Sizzle schreef:Njen schreef:Hahah is inderdaad wel grappig, ik heb ook vaak gehad, dat ze de site niet op tijd bijwerkten, zat ik te kijken, denk ik komt ie morgen, gaat ineens de bel
Andersom gebeurt helaas ook. Staat er pakket afgeleverd, maar heb je nooit iets ontvangen en komt ook nooit meerterecht.
kynshiri schreef:bel er maar eens om!! mijn boomloze zadel is een maand op vakantie geweest in belgië en NL eer hij dan toch hier geraakt is en dan had ik nog het geluk dat de bokker van wie ik het gekocht heb er zelf ook achter zat. als de verkoper er nx voor doet zit je immers met de gebakken peren, want als koper kan je niet echt ergens terecht...