*Zwijmeltopic* I think I'm in love..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coot

*Zwijmeltopic* I think I'm in love..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 17:24

Dag bokkers Haha!

Ooh, ik voel me zoo goed.. Na een hele tijd gee vertrouwen te hebben gehad in jongens omdat ik een zeer slechte ervaring heb gehad met een jongen (sommige bokkers weten waar ik het over heb, meer info pb Knipoog)
BEN IK ECHT SMOORVERLIEFD... Voel me net 19.. Oh, grapje dat ben ik ook.

Nee serieus. Hij is echt heel leuk.
Ik ken hem nog niet zo heel goed hoor.
Laat ik even uitleggen hoe en waar ik hem van ken.

Ik heb al 7 jaar lenzen en een hele lelijke bril die niet meer op de juiste sterkte was. En aangezien je alléén dit jaar nog je bril kan vergoeden bij de belastingdienst, vond ik dat een goede reden om een bril uit te zoeken. Bij mijn eigen opticiën vond ik geen leuke brillen, dus ik ging met mijn tante bij een andere opticiën kijken. Waar ik bekenden tegen kwam, een best komisch gesprek mee had, omdat iemand in onze kroeg zijn kunstgebit was verloren met de zuidlaardermarkt. Wij erover heen gebanjerd waren en ontdekten dat er iets vreemds op de grond lag. Opgepakt in een bekertje gestopt. En toen hij hem kwam ophalen was afspoelen niet nodig, hij stopte hem met zijn dronken kop gewoon in zijn mond!
Goed dat verhaal vertelde ik en er kwam een jongen langslopen die daar werkte. Hij plaatste er een opmerking over en ik voelde eigenlijk gelijk een vonk Sigaar
Vervolgens had ik ook nog de mazzel dat hij mij toevallig kwam helpen. En eigenlijk hebben we het haast niet over brillen gehad Clown
Ik weet dus zijn naam, zijn leeftijd, en dat hij echt leuke humor heeft. Ik weet ok zijn hyves. Maar voordat jullie allemaal krabbels sturen moet ik zelf maar eens stappen ondernemen Clown
Ik had tijdens het uitkiezen van een bril mijn lenzen in. Dus ik moest later even terugkomen voor het opmeten van mijn ogen. Er zit een nummer op de bril en hij vroeg: 'Zal ik het nummer dan even voor je opschrijven?' met als reactie van mijn kant: 'Welk nummer, de jouwe?' hij moest lachen en zei: 'Ik bedoel eigenlijk die van de bril'
'Oh,' zei ik, 'is ook goed.'
Dus volgende dag stond ik zo vroeg mogelijk op de stoep zodat het niet druk was en ik even kon kletsen. Maar helaas. Hij was bezig met een andere klant. En er waren nog meer mensen met idee 'als ik vroeg ben is het vast niet druk' wel dus Scheve mond
Wel nam hij even de tijd om gedag te zeggen en te vragen hoe het gaat.

Ik liet mijn ogen opmeten en gezien het druk was, ging ik maar weer op huis aan.

Ik werd 2 weken later gebeld dat mijn bril klaar was en ik ging weer met volle moed heen in de hoop dat hij me zou helpen, niet dus Scheve mond Zijn vrouwelijke collega moest mij helpen. Helaas ben ik niet de enige klant.
Toen hij even tijd had zei hij nog wel dat hij de bril erg leuk vond staan. Ook kreeg ik de boodschap dat ik nog een tweede bril mocht uitzoeken, gratis. En dat laat ik natuurlijk niet aan mijn neus voorbij gaan Haha!
Op dat moment had ik mijn bril op, en zonder bril of lenzen ben ik stekeblind. Dus een goed excuus om een andere keer weer te komen. Ik heb er immers 2 maand de tijd voor.
Maar om niet té opvallend te zijn wachtte ik een week.
Dezelfde mevrouw kwam mij, helaas, helpen. Maarja om nou te vragen of haar leuke mannelijke collega mij wil helpen, vind ik ook weer.. tja.. beetje vreemd Clown
Intotaal ben ik nu 5 keer geweest. En alleen gisteren was hij er niet. Maar anders komt hij altijd even gedag zeggen Vork

En nu.. Heb ik dus kriebels in mijn buik...

Eleionomae

Re: *Zwijmeltopic* I think I'm in love..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:37

haha gewoon je bril uit zoeken en m daarna op hyves een krabbel sturen met iets in de zin van : 'heb je mn nummer nog nodig?'
Ik heb mijn vriend ook opgeduikeld uit een winkel (alleen werkte ik er en kwam hij zn nummer een dag later brengen) dus het is altijd mogelijk Tong uitsteken

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:45

nee niet krabbelen overzoiets dan in prive bericht ofzo.. en beetje grappig laten overkomen ... Lachen
beetje plagend... en gewoon met kleinste smoes heen gaan.. ehh hier me nummer maar deze keer niet van mijn bril Knipoog

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:49

Wel krabbelen! Privebericht kunnen ze overheenlezen.. Clown Doe ik zelf ook.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:58

haha ik dacht dat t al helemaal raakzou zijn! valt weer tegen dan! nooit je grote liefde laten lopen hoor!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 18:02

Nee, helaas niet.
Maar het probleem is.. Dat ik heb niet durf te krabbelen.. Straks heeft hij een vriendin ofzo Bloos

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:08

dan kom je daar snel genoeg achter. Anders wacht je even tot je niet meer in die zaak hoeft te komen Clown anders sta je daar de volgende keer ook zo voor l u l !

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:10

Dan spit je zijn hyves even door, en ben je daar zo achter Haha! en anders wacht je tot je je beide brillen hebt opgehaald. Als je dan een flater slaat op hyves, hoef je hem in ieder geval niet meer onder ogen te komen Knipoog

*edit: zie dat de persoon boven mij exact hetzelfde heeft geplaatst Haha!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:19

okee, even stipje. ik ben ook zwaarverliefd,
alleen t gaat nu even wat minder tussen ons..

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:33

ooohhh ik ken het! Ik vind sinds een tijdje een jongen ook heeeel erg leuk, en het klikt ook gewoon tussen ons. Morgen gaan we ook weer uit samen met nog 2 mensen. Ben erg benieuwd hoe deze avond af gaat lopen haha! Vorige week hadden we wel al met elkaar gezoend. Hopen dat er morgen niet een rare sfeer is als ik hem weer zie.
Tsja verliefd zijn. Ik vind het een heerlijk gevoel, maar tegelijkertijd ook weer niet zo. Zoveel twijfels! Achja...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:59

auk schreef:
Dan spit je zijn hyves even door, en ben je daar zo achter Haha! en anders wacht je tot je je beide brillen hebt opgehaald. Als je dan een flater slaat op hyves, hoef je hem in ieder geval niet meer onder ogen te komen Knipoog

*edit: zie dat de persoon boven mij exact hetzelfde heeft geplaatst Haha!

ja ik zou net zeggen, staat in zn profiel niet oftie single is of een relatie heeft?

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 19:05

Nee staat Onbekend.. Daar heb ik dus niets aan Clown

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:19

En als je zijn berichtjes een beetje doorleest? Kun je daar geen info uit halen?

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 19:29

Slim idee! Ik ga kijken Haha!

Edit: Hij heeft een krabbel: Is mijn zusje een beetje lief voor je?
Op 21 November. Maar ik kan geen reactie op haar hyves zien omdat haar profiel afgeschermd is..

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:06

Mmmm lastig! En niet nog meer opvallende berichtjes?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:26

Hihi heerlijk he die kriebels.... Haha!
Als je nu je andere bril op gaat halen kun je dan niet daar een dagje voor uit trekken. Dan kun je eerst een paar keer langs de winkel lopen en kijk je wanneer het rustig is en kun je naar binnen schuiven Tong uitsteken

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:57

gewoon een berichtje sturen!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 08:56

@ Prinsesje Nope, hij is niet zo actief op hyves..

@Mas Opzich lekker, maar ik hou niet zo van die onzekerheid! Wel een slim idee om een rustig moment op te zoeken!

@ denice Ja, makkelijker gezegd dan gedaan hihi! daarbij hou ik liever van 'face to face' Ik vind een berichtje op hyves sturen minder getuigen van lef dan hem vragen waar hij bijv. op stap gaat, en of hij dan zaterdag ook op stap gaat. En er dan toevallig ook op stap gaan. Of gewoon vragen of hij met me uit wil.
Maar..
Ik heb dat nog nooit gedaan haha. De vriendjes die ik heb gehad, kende ik al een tijdje, of namen zelf de stap..

Oh damn.. Waarom loop ik niet gewoon op hem af?
Volgende week zijn er weer nieuwe brillen.. Dus dan kan ik weer brillen passen Haha!

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:59

Hahaha nou waarom niet? Nee heb je, ja kun je krijgen! Dadelijk loop je hem mis... je kunt altijd een poging wagen toch? En sla je een flater vertoon je je voortaan alleen met een mega vermomming en een make-over in die winkel Haha!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 19:03

Ik denk dat ik even wacht tot ik mijn bril heb, dan hoef ik me de eerste weken niet te vertonen Haha!
En als ik dan toch moet.. Dan leen ik wel een burka Clown

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:05

Of je koopt bij een andere winkel een enorme zonnebril zodat hij je niet meer herkend Knipoog

Ik zou ook even wachten tot na je 2e bril Tong uitsteken

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 19:08

Dat doe ik ook maar Haha!
Vandaag vroeg een collega of ik verliefd was.. Ik straalde zo zei hij ROFL

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 17:38

en coot.. al bij hem geweest?? weet je al meer of hij vriendin heeft ofzo? Haha!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 20:54

Nee ik ga van de week weer heen, een vriendin gaat haar ogen laten opmeten ROFL

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:58

Haha weetje hoe bekend dit klinkt? Haha!
trouwens als je nog iemand nodig heb om ogen op te laten meten.. ik kijk met me linker oog wat slechter Tong uitsteken