Maar ik weet zeker dat er een heel aantal vrouwen(en mannen!) kunnen beamen dat ze heel veel spijt hebben dit zinnetje ooit gezegd te hebben. Daarnaast heb ik laatst nog ergens gehoord dat een op twee zou vreemdgaan, aangezien blijkbaar bijna-ik schat- 90% wel heel zeker is dat de partner nooit vreemdgaat is het maar een vreemd cijfer..
Met mijn eigen relatie heb ik hier (gelukkig) geen ervaringen mee-of toch nooit achter gekomen-, maar ik ken uit 1ste hand wel 3 personen die in het schuitje zitten. 1 persoon die er heilig van overtuigd was dat zijn lieve vriendin hem niet bedroog(uiteindelijk bleken het er meer dan 10 te zijn..), een ander meisje die zelf haar vriend had bedrogen ondanks ze er zo braaf uitziet, en nog iemand waarvan het meisje verschillende malen vreemd is gegaan terwijl de jongen helemaal niets in de gaten had.
Nav een ander topic vroeg ik me dus af hoeveel mensen er op bokt zijn die wel heel zeker wisten dat een (ex)vriend(in) nooit zal vreemdgaan terwijl hij het wel heeft gedaan, of die misschien willen vertellen hoe ze zelf eens zijn vreemdgegaan terwijl vriend(in)lief helemaal niets in de gaten had.
Als je in de poll niet bedrogen invult, wil dat uiteraard zeggen dat je echt nooit bedrogen bent of er iig nooit achter bent gekomen
. Bij meerdere relaties kan je voor bedrogen kiezen als een van de relaties zo is uitgedraaid.Gemakshalve zullen we afspreken dat onder vreemdgaan ook zoenen etc valt.

We hebben genoeg meegemaakt, dus ik ken hem nu ook goed genoeg. Z'n hele familie zegt ook dat ie totaal geen jongen is die vreemd zou gaan, en dat heeft ie ook nog nooit gedaan.
Nou ja, iedereen mag natuurlijk denken dat ik naïef ben, maar ik geloof hem wel. En wat is een relatie zonder vertrouwen?!

.