ben toch zo gelukkig hier

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

ben toch zo gelukkig hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 22:24

wilde jullie nog even zeggen dat ik het echt naar mijn zin heb. wie had dat nog gedacht na 6 jaar ziek zijn. ik heb mijn beestjes, een leuk huis waar ik dolblij mee ben en ik krijg steeds meer nieuwe vrienden en kennissen om me heen. vanavond kwam ik tijdens het uitlaten van mijn hond een buurvrouw tegen die 1 blok verder woont. sanne( hond) is helemaal verleifd op har cocker spaniel. we staan regelmatig te kletsen terwijl de honden samen aan t rennen zijn. nu heeft die vrouw een soort astma, longemfyseem en daardoor kan ze soms heel benauwd zijn. ze woont nu op de 4 e verdieping van de flat zonder lift. nu heeft ze onlangs een huis aangeboden gekregen in dezelfde flat op 1 hoog. dan hoeft ze dus nog maar 1 trap op. hardstikke fijn dus voor haar. vanavond kwam ik ze weer tegen en we hebben weer heerlijk staan kletsen. ze gaat binnenkort dus verhuizen en ik heb nu aangeboden om haar te helpen in en uitpakken. ik heb echt leuk contact met haar en vind het helemaal niet erg om haar te helpen. ik zit toch heel de dag thuis te niksen dus dat is alleen maar gezellig voor mij en ook voor haar. ik heb over t algemeen echt ontzettend aardige buren. zowel mijn boven buurman als mijn naaste buren zijn erg aardig. naast mij woont ook een alleenstaande vrouw die qua leeftijd mijn moeder zou kunnen zijn. we komen elkaar dus regelmatig tegen en komen af en toe ook bij elkaar over de vloer. mijn bovenbuurman is een man alleen waarvan ik het vermoeden heb dat ie homo is, maar o zo aardig hoor. in dezelfde flat woont ook een man die vorige week mij zag tobben met mijn nieuwe fietsverlichting die ik op mijn fiets moest zetten en die bood gelijk zijn hulp aan. weet je.... ik kan nauwlijks meer bevatten dat ik zo ziek geweest ben. het gaat nu zo goed met me. en dat allemaal in een paar maanden tijd. tuurlijk zal ik ook mijn slechte momenten nog hebben, die heb ik ook echt wel gehad de afgelopen weken, maar nu kan ik daar anders naar kijken. nu denk ik dan, iedereen heeft het wel eens minder naar zijn zin. stap vroeg je bed in en morgen weer een dag. voorheen was zo'n slechte dag het begin van een hoop ellende. ik viel dan helemaal terug en vond t leven dan niet meer de moeite waard. nu voel ik me gelukkig, lieve vrienden, leuke buren, schatten van beesten om me heen, misschien ooit weer eens een baan!! echt, ik geniet nu van elke dag die ik mag leven. dat ik er ooit zo anders over heb gedacht dat kan ik me nu al bijna niet meer voorstellen. ik krijg ook goede ondersteuning van t ggz maar over t algemeen red ik mezelf prima. heerlijk toch??? sorry voor dit lange verhaal maar omdat ik ook regelmatig topics heb geopend dat het NIET goed ging dacht ik dat het nu wel weer eens leuk was om een topic te openen dat het hardstikke lekker gaat. en ik weet dat het altijd een keer kan gebeuren dat ik me minder lekker voel, maar daar kan ik nu meel leven. Ach gut

amazone77

Re: ben toch zo gelukkig hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:25

nou meid geniet er maar lekker van,je hebt het verdient hoor. Haha!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:27

Altijd fijn om een positief verhaal te lezen, toch Haha!
Heerlijk hoor om goede buren te hebben en nieuwe mensen te leren kennen. Je hebt elkaar hard nodig in het leven!
Geniet ervan, meid Haha! Knipoog

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:28

ik vind het wel een beetje apart, dat je heel leven te grabbel gooit op bokt.

maar goed fijn voor je Haha!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 22:32

maudy_89 schreef:

bokt is voor mij als een familie. misschien dat dat komt omdat ik bokker van t eerste uur ben. ik zit al vanaf de eerste maand dat bokt bestond op bokt. ik ken zodoende ook veel bokkers van toen en vind het prettig om mijn verhaal met mensen te kunnen delen. de meeste bokkers geven je dan net dat beetje steun, of juist even die goede schop onder je kont die je nodigt hebt. ik schaam me er niet voor dat ik het op internet zet. ik vind het juist fijn dat mensen laten zien dat ze er voor je zijn als t nodig is. daar lijkt me helemaal niets mis mee

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:41

Jouw verhaal kan ook een inspiratie zijn voor andere mensen. Een teken dat je niet mag opgeven, omdat alles terug goed kan komen.
Ik heb veel topics van je gevolgd en ik ben blij dat je gelukkig bent nu!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 00:21

Het leven bestaat uit ups en downs, onthoud dat goed Lonneke.
Wat nu zo goed gaat, kan zomaar spontaan veranderen.

Als sinds je te horen kreeg dat je hier zou gaan wonen, vind ik je zoveel vrolijker overkomen.
Je had er toen al zoveel zin in en blijkbaar heb je het nu nog altijd zo goed naar je zin met je nieuwe woning.
Dat is toch heel fijn?
Zie het als een nieuwe start in je leven. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Leuke buren, leuke mensen even verderop.
Nu alleen dat vreemde geluid nog uit de muur en dan is het zoals het zijn moet.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 01:56

Hallo Lonneke
Ik blij om te horen dat het goed met je gaat en vindt het leuk een "positief" verhaal te lezen. Ik hoop dat het vanaf bergopwaarts blijft gaan voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 08:37

Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat Lonneke, geniet ervan!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 09:43

maudy_89 schreef:

Ik denk er ook zo het mijne over Nagelbijten / Gniffelen
Maar als ik dát zeg, krijg ik natuurlijk weer half Bokt over me heen....

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 09:48

Lonneke, wat heerlijk om te horen dat het weer goed met je gaat!

Offtopic: Dat ze het wil delen en jij niet, maakt niet uit, ieder mens zit anders in elkaar ...

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 09:50

Helemaal super dat je je zo goed voelt Haha!

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 09:52

Daar kies je toch zelf voor, of je dat op Bokt zet??

Geweldig dat het zo fijn gaat! Je kent me niet, maar ik heb je verhaal wel een beetje gevolgd...

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 09:53

Goed zo Lonneke!!! OK dan! OK dan!

Het zou mijn verhaal kunnen zijn.............. Bloos

Ik zit ook in hetzelfde schuitje en met mij gaat het ook steeds beter!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

En inderdaad, waarom zou ze dit niet mogen delen met de andere Bokkers???
Ze verteldt haar pincode toch niet, hihihihi Bloos Bloos

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:09

Fijn dat het zo goed met je gaat, houden zo!
Ik persoonlijk zou ook niet mijn hele 'hebbe en houwen' op bokt gooien, maar als de TS zich daar prettig bij voelt moet ze dat vooral zelf weten, en zelf doen. ik lees wel altijd de topics van Lonneke

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:36

Lon, dit soort berichten word ik helemaal blij van Knipoog echt geweldig!!!!!!!! Tot zaterdag Knipoog

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:39

maudy_89 schreef:

Is dat niet ieders eigen keuze? Nors opkijken

Fijn Lonneke, dat het zo goed gaat! Lachen

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:43

maudy_89 schreef:

deze opmerking komt bij mij verkeerd binnen, ik vind dat als mensen zich openstellen en hun verhaal, hoe dan ook, op bokt zetten dat je er wel een beetje respectvoller mee om mag gaan.

Ts, fijn dat het goed met je gaat, zet maar zo vaak op bokt als je wilt Haha!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:47

Van harte dat je het zo fijn en goed nu hebt........
Leuk dat je het zo goed kunt vinden met je buren en zou zeggen.... Ga zo door!!!!
Klein tipje laat niet over je heen lopen, sommige mensen waar je mee omgaat kunnen wel eens
gaan denken, als je veel tijd met ze door brengt dat ze je leven kunnen beheersen...........
Het ga je goed..........en succes met je dieren.....

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:54

Ik ben HEEL blij voor je !!!

Enne, het is haar keus om het hier op te zetten, dat mag ieder voor zich weten !

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:10

Wat super Lon! Ik ken je ook in andere tijden, des te fijner vind ik het om zo'n positief bericht van je te lezen OK dan!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:14

Heerlijk Lon, het is super om zo'n positief bericht van je te lezen.
Hou dit gevoel vol en denk er aan als er iets even tegen zit! Lachen

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:21

vind het super om dit te lezen van je Lachen
ik volg altijd je topics en vind het heel leuk dat jij dit op bokt vertelt vind er helemaal niets mis mee!

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:34

Ts, hartstikke fijn toch dat je je nu wat beter voelt! Misschien kun je op een rijtje zetten voor jezelf hoe dat zo is gekomen. Als je mindere dagen heb, dan kun je daar naar terug pakken.
Ook fijn voor je dat je zoveel steun ervaar van Bokt. Niet iedereen heeft in den levende lijve een vangnet van mensen om zich heen en jij zoekt naar alternatieve waar je je goed bij voelt!

Ik hoop dat je jezelf kunt af grenzen als het niet goed gaat. Dat is moeilijk maar hoge pieken en diepe dalen is niet fijn. Misschien heb je iemand in je omg. die je daarmee kan helpen!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 12:00

en weet je wat het gaafste van alles is? Dat je dit fijne gevoel helemaal zelf gecreeerd hebt, door voor jezelf te gaan, jezelf op een beter spoor te zetten en niet bij de pakken meer neer te gaan zitten.
Dus houd die positiviteit vast en geloof me, zodra je je zo blijft voelen van binnen, kan een dip je weer overeind helpen..want nu weet je hoe het ook kan zijn.
Top Lonneke voor je!