Mijne is helaas kapot en wil dus morgen iemand gaan bellen, om te maken, maar geen idee wie/wat/waar?
Een loodgieter?
Wie heeft raad?
Gr Barbara
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Je zou eens even op de site moeten kijken
johanne schreef:soms helpt het een emmer water in de vaatwasser te gooien en dan weer aanzetten.

Babsiej schreef:Deze vaatwasser zat in het huis dat we hebben gekocht 2 jaar terug, dus geen idee..
Zal eens een witgoedmeneertje zoeken dan morgen ... Hopen maar dat ie snel tijd heeft, morgen eerst maar de vaatwasser naar mn mams brengen

Babsiej schreef:johanne schreef:soms helpt het een emmer water in de vaatwasser te gooien en dan weer aanzetten.
Heb je ook een manier om het er weer uit te krijgen als het niet werkt?

Stoeptegel schreef:Op marktplaats even kijken ofzo
En anders de hypotheekadviseur vrees ik...
Liezel1 schreef:Babsiej schreef:Deze vaatwasser zat in het huis dat we hebben gekocht 2 jaar terug, dus geen idee..
Zal eens een witgoedmeneertje zoeken dan morgen ... Hopen maar dat ie snel tijd heeft, morgen eerst maar de vaatwasser naar mn mams brengen
Hoezo ga je dat gevaarte naar je moeder brengen?
.. Kost wel wat.. Maar aan reparatiekosten zijn we ook al wat kwijt geweest. Ding viel van ellende ook uitelkaar haha
Die komen aan huis kijken voor herstelling, let wel op de grote herstelkosten! Stoeptegel schreef:En anders de hypotheekadviseur vrees ik...
Ir111 schreef:Stoeptegel schreef:En anders de hypotheekadviseur vrees ik...
Om je financiering te verhogen zodat je een nieuwe vaatwasser kunt kopen!?
Nou ja das gelukkig nog net niet nodig
Vriendlief had op klusidee.nl nog wat handige tips gevonden en de watersensor ofzo kon wel eens vies zijn dus geweekt in soda 2 uur en dan spoelen en wat blijkt hij doet het weer, gosh ben helemaal gelukkig

Had mijn vaat ook al mijn bijn moeder in de vaatwasser gezet, in de hoop dat ie t weer zou gaan doen