Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mas schreef:Vriendin van mij heeft een Suzuki Alto, is volgens mij vrij zacht qua prijs, belasting en benzinegebruik. Ook een erg leuk autootje om te zien
Andere vriendin van mij (Kieffer @ bokt) heeft een Suzuki Swift, is ook niet zo duur in verbruik etc. en zij is er erg tevreden over
Ik ben helemaal Swiftjesfan. Heb inmiddels mijn 2e en vind ze geweldig! Lekker goedkoop in zowel aanschaf, verbruik en onderhoud, redelijk compleet en je hebt hele leuke uitvoeringen erbij zitten.
Anna-Jelly schreef:Oh haha voor 6.000 euro kun je 9 Golf 2's van kopen (tenminste in de prijsklasse waarin wij onze Golf verkopen, met nieuwe APK)
Maar ter illustratie hier een plaatje van internet, zelfde type maar dan andere kleur.

NaNi schreef:Hahaha wat vind je nu een écht leuke auto?
_Cynthia_ schreef:Iemand trouwens evaring met de Kia Picanto?
) Ook wordt hij altijd als hondentaxi gebruikt als we met de hond naar het bos gaan
(afkloppen....)
) maar vind het wel een stoer autootje
.
mijn moeder is ook behoorlijk lang maar die hoor ik nooit klagen over ruimtegebrek
sharonalover schreef:_Cynthia_ schreef:Iemand trouwens evaring met de Kia Picanto?
Ja hier![]()
Mijn moeder heeft hem in het zwart. Ze gebruikt hem vooral als stadsauto (en om mij heen en weer naar stal te brengen soms) Ook wordt hij altijd als hondentaxi gebruikt als we met de hond naar het bos gaan
![]()
We hebben er geloof ik nog nooit wat mee gehad(afkloppen....)
Rijdt er zelf niet in(ben nog geen 18) maar vind het wel een stoer autootje
.
Achterin is het wat krap, kan wel iemand zitten, maar je zit wel aardig opgekropt.
Voorin is wel behoorlijk wat ruimtemijn moeder is ook behoorlijk lang maar die hoor ik nooit klagen over ruimtegebrek
_Cynthia_ schreef:sharonalover schreef:
Ja hier![]()
Mijn moeder heeft hem in het zwart. Ze gebruikt hem vooral als stadsauto (en om mij heen en weer naar stal te brengen soms) Ook wordt hij altijd als hondentaxi gebruikt als we met de hond naar het bos gaan
![]()
We hebben er geloof ik nog nooit wat mee gehad(afkloppen....)
Rijdt er zelf niet in(ben nog geen 18) maar vind het wel een stoer autootje
.
Achterin is het wat krap, kan wel iemand zitten, maar je zit wel aardig opgekropt.
Voorin is wel behoorlijk wat ruimtemijn moeder is ook behoorlijk lang maar die hoor ik nooit klagen over ruimtegebrek
En op de snelweg?
Je hoort hem dan wel iets, maar je kunt elkaar (en de radio
)nog gewoon verstaan
In het cabrio seizoen mag hij trouwens ook weg