G-star broeken, verkleuren snel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pistasche

G-star broeken, verkleuren snel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 18:15

Bokkersss Haha!

Van broeken heb ik graag het merk G-star, hele fijne broeken en goede pasvorm.
Maar ze verkleuren bij mij zo ontzettend snel Scheve mond
Ik heb nu 3 broeken ervan, een broek is van donker gewoon helemaal naar licht gegaan een andere die ik heb heb ik een paar keer aangehad maar die begon ook te verkleuren Verward

Nu heb ik laatst weer een supermooie broek gekocht, helemaal naar m'n zin, mooie donkere broek was er helemaal blij mee. Nu heb ik 'm welgeteld 3x in de was gedaan en jahoor, deze broek verkleurd ook.

Ik baal er echt ontzettend van, voor mij (helaas) geen G-star meer Boos!

Hebben jullie hier ook al last van? (En welk merk van broeken dragen jullie graag?)

Groetjes!

IneV

Re: G-star broeken, verkleuren snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:17

Ik heb zelf ook een G star broek & men zus zelfs meerdere maar heb hier nooit problemen mee gehad hoor..
Steek je ze eerst een nacht in koud water voor je ze echt wast? Hierdoor blijft de kleur heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:17

M'n broertje heeft ook een G-Star broek, die blijft gewoon mooi.. Lachen

Ik heb ze zelf niet, vind ze iets te duur.. xD
Ik heb gewoon van Cars of Only, Only blijft bij mij supermooi.. Ja
Cars ook. =)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:18

Ik heb een broeken van Levi's, replay en LTB, nooit geen problemen mee gehad.

Is het geen optie terug te gaan naar de winkel? Want als je na 1x wassen alweer verkleuring ziet, dat mag niet voor zo'n dure broek, weten ze vast wel raad mee toch? Als jij alles hebt gedaan zoals het hoort kan hij niet verkleuren neem ik aan Knipoog

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:19

Diesel zijn ook super broeken! Heb er laatst eentje gekocht & ben er heel blij mee.. Maar over het algemeen heb ik niet echt een vast merk, gewoon kopen wat je mooi vindt! Knipoog

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 18:20

Bedankt voor de reacties! We wassen de broeken gewoon op een 'zacht' programma met speciaal wasmiddel voor spijkerbroeken.

Ik wou eerst wel terug naar de winkel gaan, maar omdat ik het ook bij die andere broeken had dacht ik zal wel niet aan de broek liggen Tong uitsteken

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:21

Ik raad je echt aan om je broek een nacht in koud water te steken voordat je ze echt wast ( doe ik ALTIJD met donkere broeken.. ). Dan blijven ze normaal echt wel mooi!
En inderdaad, misschien toch maar even terug gaan..
Dit is niet normaal voor die prijs Lachen

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 18:22

Het is bij ons echt alleen bij G-star, mijn zus heeft er broeken van en ik, de rest van de broeken blijft gewoon goed op kleur maar die van G-star blijven alsmaar verkleuren.

IneV, bedankt voor de tip, Dieselbroeken zien er altijd erg goed uit. Dan die maar eens proberen Haha!

En ook bedankt voor de tip van het koude water, ga ik zeker proberen!

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:23

Dat is graag gedaan hoor.
Van diesel ben ik in ieder geval heel tevreden!
Mijn volgende broek is in ieder geval een diesel & niet een G star. De pasvorm vond ik ook beter Lachen
Hopelijk ben je er iets mee!

Larissa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:26

Ik heb ook een stuk of 3/4 g-star broeken, en allemaal zijn ze een stuk lichter geworden.
Een tijd geleden hadden we er weer een gekocht, en had mijn moeder gezegd dat ze zo snel verkleuren kregen we heel leuk het antwoord dat we dan verkeerd zouden wassen.
Nou niet dus, want ze verkleuren echt werkelijk bij bijna iedereen. Maar goed ze zitten wel verder echt fijn!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 18:31

Bedankt IneV ik ga zeker die Diesel proberen!

Klopt Larissa, een vriendin van mij had het ook al. Ze zitten idd zo fijn en ze hebben zulke mooie broeken maar dat ze zo verkleuren baal ik echt van. Wij hebben speciaal wasmiddel ervoor en toch bleven ze verkleuren dus wij dachten nu ook, dan toch maar voor een ander merk gaan.
Want bij mijn andere broeken van Vila heb dat verkleuren helemaal niet, dus ik dacht zal het nou aan onze wasmanieren liggen of hebben meerdere mensen er last van?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:36

Ik heb heel lang in een jeanswinkel gewerkt, daar gaven wij echt het advies mee om zo lang mogelijk te wachten met het wassen van je jeans. Ongeacht welk merk, vooral donkere broeken worden nou eenmaal heel snel lichter.

Het is beter om even over je douche heen te gooien, waardoor de stoom hem schoonmaakt, of even uithangen in de frisse lucht. Als je 'm dan persé wilt wassen, binnenstebuiten! Er zijn wel trucjes met azijn en dergelijke, maar daar waag ik me zelf liever niet aan met een hele dure broek.

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:39

Ik heb er ook last van..
Ga die tip van dat koude water zeker eens proberen!
Gelukkig is het voor 1 broek nog niet te laat Haha!

Diesel is niet veel verschil hoor..
Ik heb een hele mooie donkerzwarte broek ervan, die nou langzaam steeds lichter begint te worden..
Zo zonde!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 18:39

Ik wacht nu meestal ook wat langer met wassen, vooral omdat die nieuw was en het dus bekend was dat ze gingen verkleuren.

Ik dat in de douche eens proberen! Bedankt voor de tips Haha!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 18:40

Lieneke_ schreef:
Ik heb er ook last van..
Ga die tip van dat koude water zeker eens proberen!
Gelukkig is het voor 1 broek nog niet te laat Haha!

Diesel is niet veel verschil hoor..
Ik heb een hele mooie donkerzwarte broek ervan, die nou langzaam steeds lichter begint te worden..
Zo zonde!

Ja ik baal er ook goed van! Ik heb die broek net een maand en hij is al verkleurd.

Wel een goed excuus om weer kleding te gaan kopen haha *LOL*
Maar ik doe liever wat langer met zo'n dure broek.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:41

Larissa_ schreef:
Ik heb ook een stuk of 3/4 g-star broeken, en allemaal zijn ze een stuk lichter geworden.
Een tijd geleden hadden we er weer een gekocht, en had mijn moeder gezegd dat ze zo snel verkleuren kregen we heel leuk het antwoord dat we dan verkeerd zouden wassen.
Nou niet dus, want ze verkleuren echt werkelijk bij bijna iedereen. Maar goed ze zitten wel verder echt fijn!

Ik had laatst een wit G-star vest gehaald bij de winkel, maar die scheen je dus op de hand te moeten wassen (ja weet ik veel, elk vest moet toch in de wasmachine kunnen?), maar al mijn grijze streepjes waren er dus helemaal afgegaan. Dus ik hoppa terug met dat vest naar de winkel, gezegd dat we hem op de hand gewassen hebben (not dus), en gewoon doodleuk een nieuwe meegekregen, mensen waren het ermee eens dat het niet hoorde. (Al blijf ik het raar vinden dat je een wit vest op de hand moeten was, waar beginnen we aan). Maar het zal wel aan de winkel liggen, en anders gewoon email sturen naar Gstar? voor het geld mag zoiets niet hoor.

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:41

Wat Sjel zegt is ook juist, mijn moeder wast de broeken ook altijd binnenstebuiten! Ook een zeer goede tip!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 18:42

Ja dat doen wij ook, broeken binnenstebuiten.
Ben toch blij dat ik een topic heb gemaakt, komen veel handige tips voorbij Haha!

Larissa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:51

Mijn moeder wast de broeken ook binnenste buiten. Ik wacht nu gewoon meestal wat langer om ze in de was te gooien, en anders spuit ik er robijntje fresh op Tong uitsteken

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:55

Mijn G-starboeken zijn nog gewoon zeer blauw... Ik was ze binnenste buiten. Ik vind juist weer dat ze snel uitlubberen, binnen no time heb je er van die knieën in. :S

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:05

Amburtjoz schreef:
Ik had laatst een wit G-star vest gehaald bij de winkel, maar die scheen je dus op de hand te moeten wassen (ja weet ik veel, elk vest moet toch in de wasmachine kunnen?), maar al mijn grijze streepjes waren er dus helemaal afgegaan. Dus ik hoppa terug met dat vest naar de winkel, gezegd dat we hem op de hand gewassen hebben (not dus), en gewoon doodleuk een nieuwe meegekregen, mensen waren het ermee eens dat het niet hoorde. (Al blijf ik het raar vinden dat je een wit vest op de hand moeten was, waar beginnen we aan).

Echt, hiervan valt mijn mond van open!!!!!! Bloos!
Sommige kleren moet je gewoon met je hand wassen, dat is helemaal niet raar Verward

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:10

MoonChloe schreef:
Amburtjoz schreef:
Ik had laatst een wit G-star vest gehaald bij de winkel, maar die scheen je dus op de hand te moeten wassen (ja weet ik veel, elk vest moet toch in de wasmachine kunnen?), maar al mijn grijze streepjes waren er dus helemaal afgegaan. Dus ik hoppa terug met dat vest naar de winkel, gezegd dat we hem op de hand gewassen hebben (not dus), en gewoon doodleuk een nieuwe meegekregen, mensen waren het ermee eens dat het niet hoorde. (Al blijf ik het raar vinden dat je een wit vest op de hand moeten was, waar beginnen we aan).

Echt, hiervan valt mijn mond van open!!!!!! Bloos!
Sommige kleren moet je gewoon met je hand wassen, dat is helemaal niet raar Verward

Inderdaad, en dan gewoon liegend gaan ruilen terwijl je het risico weet. En de strepen dus komen door een actie dat je eigen keus was. Sommige mensen...

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:11

Ik gooi meestal wat azijn ipv wasverzachter erbij.
Ik was trouwens alle kleren binnestebuiten, blijven ze mooier van.

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:16

Bij mij verkleuren ze niet, maar binnen no-time komen er gewoon gaten in!Bij mijn lievelingsbroek ging het steeds meer slijten op de kont, en nu zitten er gewoon 2 gaten van 10 cm in! Echt niet normaal voor een broek van 130 euro. Ik vind het echt super jammer, ik kan m gewoon niet weg doen omdat ik 'm zo leuk vind Bloos *Hoopt dat die ooit nog in de winkel komt*

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:17

Binnenstebuiten in de was doen en op 30graden wassen.
Dan moet het goedblijven.

Helaas had ik ook bij mn lievenlingsbroek op gegeven moment gaten.
Ik heb een stuk of 8 gstar broeken, had laatst 1 gekregen voor me verjaardag (6nov) en op mn kont begint het nu ook al vaal te worden. Ga er even op letten en ga anders terug naar de winkel.