Ik heb een probleem...
Ik was een zadel aan het kopen voor mijn paard en dacht op marktplaats een model gevonden te hebben dat ze eerder had gehad en dat goed paste. Ik heb de verkoper (een vrouw) gebeld en mondeling afgesproken dat het zadel terug kon als het niet paste. De verzendkosten uiteraard voor mij.
Dus zo gezegd, zo gedaan. Gister was de zadelpasser geweest en het zadel paste niet, dus ik heb via de zadelpasser een andere aangeschaft. Maar dit zadel moet dus terug.
Nu belde ik vanmiddag de verkoper (deze keer een man) en die zegt niets te weten van die afspraak. Dus ik verwees naar de afspraak met de vrouw en hij zei dat ze niet thuis was. Dus ik heb laten weten later op de avond terug te bellen.
Nu wil ik net bellen en staat haar telefoon ineens uit. Dat ding heeft altijd aangestaan, ik heb meerdere keren contact gehad omdat het ook erg lang (twee weken) duurde voordat ik het zadel in huis had. Toen heb ik al een keer een afspraak gemaakt dat zij mij zou bellen met de Track en Trace code en daar hoorde ik ook niets van.
Uitsluitsel heb ik nog niet, maar ik denk dat ik mijn geld niet zomaar terug ga krijgen. Nou wou ik graag weten wat mijn rechten zijn, omdat ik dus geen bewijs heb dat die afspraak gemaakt is.
Maar als ik het zadel zo via internet verkoop krijg ik er nooit voor wat ik betaald heb.