Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kom je bij ons op de flat wonen?
wuswa schreef:Kan niet! Huurovereenkomsten kunnen niet voor bepaalde tijd gesloten worden tenzij het gaat om een te slopen woning. Gewoon de procedure bij de HC afwachten en je niet gek laten maken!!
KiWiKo schreef:wuswa schreef:Kan niet! Huurovereenkomsten kunnen niet voor bepaalde tijd gesloten worden tenzij het gaat om een te slopen woning. Gewoon de procedure bij de HC afwachten en je niet gek laten maken!!
dat weet ik niet.......... waarom zou je niet een woning tijdelijk kunnen verhuren?
wuswa schreef:KiWiKo schreef:
dat weet ik niet.......... waarom zou je niet een woning tijdelijk kunnen verhuren?
Bij particuliere woningen mag dat niet tenzij hetom een te slopen/renoveren woning gaat. Staat in de wet. Veel verhiuurders zetten een bepaalde tijd in de overeenkomst omdat ze denken dat ze er dan gebruik vankunnen maken. Veel huurders denken dathet geldt en kiezen eieren voor hun geld maar het is niet rechtsgeldig!
Sammie schreef:Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt wuswa, maar er kunnen wel degelijk contracten voor een bepaalde periode gesloten worden. Ik zou dan wel graag een wetsartikel willen zien, dan kan ik het zelf ook even nalezen.
KiWiKo schreef:ik geloof er geen jota van