pff het zit vandaag echt tegen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_LiSszz

pff het zit vandaag echt tegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 15:54

hallo,

moet het hier echt ff van me afschrijven hoor.

afgelopen dinsdag had ik ruzie gekregen met een meisje uit mijn klas tijdens gym, het ging er over dat ze dacht dat ik iets over haar gezegd had.
Nou mocht ik haar al een tijd niet maar heb dr verder wel altijd met rust gelaten.
Nu kwam ze dus na de les helemaal schreeuwend op mij af (normaal zou ik zelf ook helemaal door geflipt zijn maar ik hield me rustig) en vroeg ze wat ik over haar gezecht had. Nou ik haar op een rustige maar wel geiriteerde manier uitgelegd dat ik niks over haar gezecht had, en liep ze kwaad weg.

Nu kwam ze vandaag naar mij toe in de fietsenstalling (ik was uit) en begon ze mee weer voor vanalles uit te schelde, dus ik weer mezelf rustig gehouden en tegen haar gezecht dat ze mij met rust moest laten. toen begon ze me voor kankerh**r uit te schelden heb tegen haar gezegt dat ze dat zelf was.
Toen kwam ze dus op me af en sloeg ze me en trok ze me aan m`n haren, nou toen heb ik mezelf verdedicht door dr van me af te duwen, toen kwam dr dus ook nog een jonge uit mijn klas bij die het ook nodig vond om me op m`n gezicht te slaan (maar heb me niet laten slaan heb me dus gewoon verdedicht)
Daarna had een andere jonge uit mijn klas hun van me afgetrokken. daarna is dat meisje naar m`n mentor gegaan en heeft haar verteld dat ik was begonnen met die ruzie en met slaan.
dus heb ik vanaf maandag een schorsing (heb dan wel eerst gesprek met de mentor)

dus eenmaal thuis zag ik dat ik een dik oog had, ik kon mijn haren van m`n hooft plukken en ik heb een dikke blauwe plek op m`n been.

toen dacht ik dat ik alles gehad had nee hoor krijg ik van mijn vriend ( nu dus Ex vriendje) een telefoontje dat hij het uit wou maken.

grr het zit me egt niet mee vandaag.

Sorry voor het lange verhaal.

CeesRinko

Re: pff het zit vandaag echt tegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:57

gho! agressief zeg Boos! en nu ben jij geschorst? en zei niet? lekker eerlijk zeg,, als ze een kant van het verhaal aanhoren .. slaat helemaal nergens op!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:01

Jezus, dit zou ik niet pikken van dat meisje.
En ik zou het ook even uitleggen aan je vriend, dat hij wel lief blijft doen..
Sterkte meid..

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 16:02

ja krijg net te horen dat zei ook geschorst is maar ik ben al 1 x geschorst geweest en bij een 2e schorsing moet je van school.
Maar m`n ex kan nu de klere krijgen hij maakt het uit via een smsje dat is echt triest.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:07

Idd nogal l*llig van je ex om het op zo'n manier uit te maken, balen zeg...
Tijdens het gesprek met je mentor zou ik op een rustige, volwassen manier uitleggen wat er volgens jou gebeurt is. Probeer niet boos te worden en te gaan schreeuwen oid, je komt sterker over als je kalm je verhaal doet.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:09

Je bent al eerder geschorst, dus zelf ben je ook niet zo'n heilig boontje...?

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:11

Loesje88 schreef:

Dat maakt nu geen ene f*ck uit, zij is geschorst omdat iemand anders haar sloeg.

Ik zou zo snel mogelijk naar je mentor gaan en het hele verhaal uitleggen..
Sterkte ermee, ook met je ex.

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 16:13

een half jaar geleden als ik kritiek kreeg nou dan flipte ik helemaal uit. door die schorsing die ik heb gehad heb ik geleerd dat ik mezelf rustig moet houden.

@ danicque ja ga ik ook zeker doen.
en het staat wss ook op de video.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:19

Pff, er wordt wel wat afgevochten hè, daar in heeze..
Een meisje wat ik ken zit er ook (ivana) en die is ook altijd aan de agressieve praat, en hoeveel ruzie iedereen wel niet krijgt..

Als het dezelfde school is, tsja, ik kan me enigzins voorstellen dat ze het niet meer zo pikken al die vechtpartijen enzo.. Dus dat ze algauw strengen optreden ertegen.
Ga goed in gesprek met je mentor en wie weet heb je geluk, ik kan me goed voorstellen dat je nu kwaad bent..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:26

Danicque_ schreef:
Loesje88 schreef:

Dat maakt nu geen ene f*ck uit, zij is geschorst omdat iemand anders haar sloeg.

ja wel want waar de twee vechten hebben er twee schuld Knipoog Het is altijd nog zo dat wij ook maar 1 kant van het verhaal horen. Daarom is het moeilijk om objectief te kunnen oordelen Knipoog

berder denk ik ook dat je gewoon rustig je verhaal moet doen maandag en idd niet boos moet worden o.i.d. gewoon zeggen wat er is gebeurd en kijken wat de reactie aan de andere kant van de tafel is.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:26

tjees,...
weet niet wat ik er van moet zeggen.
zorg ervoor dat je rustig blijft en gewoon jou verhaal doet.
Het is ook belangrijk dat je ouders alles weten.

sterkte Knipoog

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:29

Danicque_ schreef:
Loesje88 schreef:

en zij sloeg terug... zelfverdediging of niet, op scholen moeten ze nu eenmaal een lijn trekken, beiden slaan, beiden getraft/geschorst, en of ze het leuk vind om te horen of niet, op het moment dat jij op school al bekendt staat als moeilijk (leid ik even af van het feit dat ze al eerder geschorst is) dan wordt de conclusie dat zij evengoed wat heeft gedaan snel getrokken.

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 16:31

ja heb een heel gesprek met mijn moeder gehad en ze gelooft me en heeft mijn mentor al gebeld. en dat er in heeze veel word afgevochten valt best wel mee. en nee ik zit niet bij dat meisje op school. Ik zit zelf in limburg op school.

en idd 2 vechten is 2 schuld maar ik heb niet voor dit gevecht gekozen ik laat me alleen niet door 2 man slaan. wat had ik dan moeten doen. gewoon me zelf moeten laten slaan. want weg kon ik niet!

@Loesje88 ik laat me niet afslaan.. wat zou jij doen als je in zo`n situatie zit. een kat in het nauw maakt raren sprongen.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:33

Hmmm vind het raar dat je zomaar geschorst wordt, dus dat er niet eerst nog even naar jouw verhaal wordt geluisterd Knipoog .
Wel erg vevelend ook van je vriendje, aan zulke jongens heb je wat heaa.. Nagelbijten / Gniffelen

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 16:35

ja idd.. vanavond lekker opstap ff alles vergeten(en morgen me eigen weer K*T voelen).
maar maandag heb ik dus een gesprek he. dus mischien dat er dan nog iets veranderd.
zo niet dan heb ik een probleem en mag ik alleen nog maar examen doen op school

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:38

Jeetje Melis Verdrietig wist eerst niet dat jij het was Bloos!

belachelijk dat ze jou schorsen voor het feit dat zij iets doet :S
okee slaan voor zelfverdediging, iedereen reageert op dezelfde manier: zorgen dat diegene die jou iets aandoet zo snel mogelijk weggaat, en of je nou diegene slaat oid, puur zelfverdediging.

vandeweek zelf ook gehad, maar dan in de discotheek, jongen wilde dansen, ik niet, meneer begon te dreigen en wilde een klap geven. die klap wil ik dus opvangen met mijn arm, maar ipv dat komt me hand midden in zijn gezicht (dus niet slaan met opzet, gewoon pure zelfverdediging).

maar wel zwaar poedersuiker dat zij dus nu voor heilig boontje probeert te spelen (dat andere meisje dan)

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 16:42

ja precies.. ik ben zelf ook geen lievertje geweest vroeger.. maar probeer egt zo goed mogenlijk mijn best te doen om rustig te blijven..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:43

M_LiSszz schreef:
ja precies.. ik ben zelf ook geen lievertje geweest vroeger.. maar probeer egt zo goed mogenlijk mijn best te doen om rustig te blijven..

Ik vind het echt heel goed van je dat je dat ook probeert,
ik hoop dus dat het gesprek met je mentor iets oplevert.
Zoals ik al zei: op een kalme, volwassen manier je verhaal doen, dat is echt het allebeste Ja

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 16:45

ja ga ik ook zeker doen.. en wss staat het zelfs op de camera van school dus ik hoop er het beste van..

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:49

het zit jou inderdaad niet echt mee vandaag,,,, maar ik zou dus echt iets laten horen aan jouw mentor! ik bedoel, een schorsing is niet niks!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:52

Ik hoop voor je dat het op de schoolcamera staat!
Want waarschijnlijk krijgt dat andere kind toch gelijk, voor zover ik nu hoor hoe ze is. Ik denk dat ze veel bereikt met zielig gedrag. Sneu hoor, dat soort mensen.

Ik hoop dat je niet geschorst wordt en dat het allemaal goed opgelost kan worden.

Ook sterkte met je ex. Ach gut

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:53

T zit echt niet mee!
Als het zo gegaan is zoals je zegt en het staat op de camera dan moet dat toch goedkomen?
Lekker zo'n vriendje trouwens, weet je ook gelijk wat je er aan hebt.

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 16:57

ja inderdaad.. maar het andere meisje heeft nu ook een schorsing. maar zei wist dat als ik nog een schorsing zou krijgen dat ik dan wss van school gestuurd zou worden. dus nadat we uit elkaar gehaald werden door medeleerlingen zei ze ook nog ' nu zorg ik er voor dat jij van school gestuurd word!'
dus ik moest net wel een beetje lachen toen ik hoorde dat zei ook geschorst was.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:03

Zo, lekker typje dan.. Nagelbijten / Gniffelen

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 17:06

waren 2 marokaanse..