Nee geen bijna dood ervaring.
Het is dat ik me in kon houden maar goed, komt ie.
Ik was bij een Lingeriezaak, grote bekende, maar ik weet niet of ik namen mag noemen.
Dat is al niet mijn favoriete bezigheid en al helemaal niet als ik alleen ben. Maarja, moeder lag ziek op bed, zus weg en vriendinnen werken. Het was doordeweeks dus ik dacht 'lekker rustig, ik ga nu dan heb je geen pottekijkers'
Ik ging eigelijk om een mooie nieuwe BH te kopen, niet een waar ik er al zoveel van heb maar is een keer iets anders, beetje sexy maar niet te.
Dus ik had een mooie gevonden en ik ga passen. Komt de verkoopster kijken, ik had zelf geroepen dus niet uit zichzelf (wat ook niet hoeft).
Ik vraag of hij past, nou helemaal goed en ik vroeg dus of ze er nog een leuke hipster bij had.
En nu komt het!
Kijkt ze me zo aan, afkeurende blik.
'Zullen we dan maar een L-etje doen?!'
Ik echt van

Niet dat ik iets heb tegen een L maar de blik en de toon, daar ging et om...
Ik dacht, hou me in, hou me in. Adem in... Adem uit...
uiteindelijk heb ik me in kunnen houden en gewoon kunnen zeggen dat ik een M wil. Trouwens niet gekocht maar goed.
Alsof het nog niet erg genoeg is om voor zo'n mega grote spiegel in je eentje achter een mini goordijntje lingerie te gaan passen, kan dit er ook nog wel bij.
Volgende keer toch maar weer met mams gaan...
En dan ook nog zo'n opmerking, haha zou er ook niet blij mee zijn geweest!

en die dame haalt me gewoon zonder nog maar een maat te noemen degene waar ik netjes in pas.