het spreekt dan ook voor zich dat ik bloedjezuinig ben op me scootertje met de naam Kitty
ik rij al anderhalfjaar lang schadevrij met plezier, ik rij maar 28 km per uur dus geen opgevoerd ding oid.
Vanochtend zoals gewoonlijks met me scootertje naar school, ik wil een fietser inhalen maar dit gaat gruwelijk mis, op het moment dat ik inhaal trapt de fietser VOL op zn rem en slaat zonder te kijken en zonder zn hand uit te steken linksaf, de fietser lukt het om te blijven staan maar ik kom vol in zn achterkant, glij op mijn zijkant en schuif nog even door, mijn eerste reactie was appelflap! ik onder me scootertje vandaan gekropen en hem met tranen opgeraapt, ja... je kan het wel raden, de fietser pakt zn fiets op zegt dat hij zich schaamt en wil wegfietsen, waarop ik zeg dat hij maar even lekker kan blijven, geirriteerd vraagt ie hoelang het duurt omdat hij moet werken.
Van de politie een schadeformulier gekregen en die ingevuld, me stiefpapa even tegen de knuppel gezegd dat hij zn handtekening moet zetten en neerzetten dat hij niet keek en zn hand niet uit stak, maar hij is een fietser dus al rijd hij door rood bij wijze van ik ben altijd schuldig.
Bij de garage werd het alleen maar erger, kwanta kosta 800 a 1000 euro

ik ben all risc verzerzekerd dat is een heel groot voordeel, maar dat word nog moeilijk omdat het een fietser was, ik ben echt onwijs verdrietig en mn humeur zakt met de minuut...

ben je zo ontzettend zuinig moet een ander het voor je verzieken

Schade brommer: Kappen kapot aan de rechterkant, voor,zijkant en achterkant, stuk onder het zadel is er tussen uit geschoten.
Schade aan mij: schaafwond aan been en arm, linkerenkel gekneusd en me teen gekneusd.
dat van mij vind ik niet zo erg maar ik baal zo gigantisch van me scootertje

Wat een kosten ook. Ben je al op internet opzoek (marktplaats) geweest naar kappen? Kan een hoop geld schelen. Moet je wel even iemand weten die handig is met kappen erop zetten. Hoop dat de verzekering wel wil uitkeren 

)
) en toen hebben wij via internet kappen gekocht en het zelf weer in elkaar gezet.