Sinds 13jaar hebben we al dezelfde kuisvrouw,een marokaanse vrouw.
Vroeger toen we nog in ons veel grotere villa woonde,hadden we fulltime iemand noodig,ze bleef dus slapen bij ons.
We gingen elk jaar een paar keer op reis,dus zij mocht altijd mee,en wij betaalden haar kosten etc,in die tijd was ze dan ook een goede vriendin geworden,haar kinderen zaten ook op de zelfde school als mij.
Dat gebeurd altijd bij iedereen wel eens,dat je dingen kwijtgeraakt enz,maar bij ons gebeurde het toch wel vaak!
We hadden zelfs nooit vermoeden dat zij het had gedaan!
Ik had een maand of twee geleden een ipod touch gekregen van mijn vader.
Ik gebruikte hem ook elke dag,ik zit op een sportschool,vaak moeten we lopen en dan pak is sowieso mijn ipod altijd mee,omdat ik me beter kan concentreren dan
.Ongveer 2weken geleden ,smijte ik mijn sportzak en boekentas enz op mijn bed,Omdat ik gehaast was naar mijn springles.
In die tijd was de kuisvrouw aan het kuisen.
Ik weet 100% zeker dat mijn ipod in mijn sportzak zat!
Zaterdag wou ik gaan lopen,en hij zat er niet meer in.
Ik heb echt uren gezocht,en niet meer terug gevonden!
Dan het zelfde weekend,verdwijnt er een leren vest van m'n moeder.
En door de week heen ,verdween ook toevallig mijn lievelingspull,ja een abercrombie!
Toen was ik echt super pissed!
Ik heb er maar 1,ze zijn prijzig en dan ook enkel in amerika te verkrijgen!
Mijn ouders vonden dit toch allemaal vreemd worden.
Toen zij mijn vader dat rachida (kuisvrouw) het vast had gedaan.
Mijn moeder zij dat ze dat noooit zou doen,en dat m'n zus vast mijn pull had genomen en mijn ipod.
Dan wat later verdwijnt er 800 euro!
Mijn moeder was razend op mijn zus,want zij ging toen naar courchevel.
Ze dacht dat mijn zus dat geld had genomen voor op reis.
Iedereen had dan ook ruzie met elkaar door al die dingen die werden gestolen,ik werd zelf beschuldigd met die 800euro!
Mijn zus en ik waren het flink beu.
Toen ik op school was ,en rachida aan het kuisen was heeft mijn zus de sleutels uit haar zak genomen en is naar haar huis gereden.
Eerst heeft ze aangebeld om te kijken of er iemand was,er was niemand dus is ze naar binnen gegaan
.Zondag zie ik mijn zus,ze kwam terug met mijn ipod & de leren vest ,mijn abercrombie,haar lakens en nog zoveeel!
Mijn ouders vonden het echt onverantwoord wat ze had gedaan,maar zo zijn we er toch achter gekomen dat zij gewoon alles had gestolen!
Ze is natuurlijk ontslagen ondertussen...
Ik ben pissed dat ze alles heeft gestolen,maar langs de ene kant was ze toch ook een goede vriendin...
Wie heeft dit nog meegemaakt?
(dyslectie)

mijn oma is ongeveer hetzelfde overkomen. jarenlang een goede (marokkaanse ) schoonmaakster. helaas moest mijn oma verhuizen en toen zei die dame dat haar zoon het over kon nemen, Oma kende de familie goed en heeft die zoon aangenomen. Hij heeft heel veel geld gestolen en mijn oma zit aan de grond. de recherche zaak loopt, maar helaas van een kale kip kan niemand plukken en hij komt er dus met een simpele taakstraf ws vanaf
(maar wel vreselijk schattig
)
Maar 'gelukkig' dus niet
Wat ik me wel afvraag is waarom die vrouw dat nu gedaan heeft. Iemand die al zoveel jaar trouwe dienst heeft gegeven en nu opeens zoiets doet heeft daar waarschijnlijk een reden voor. Je kan het niet goedpraten maar dat zou ik wel willen weten