Elkaar niet los kunnen laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Elkaar niet los kunnen laten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 12:51

Heb er lang over nagedacht of ik er wel of niet een topic over zou gaan maken. Omdat geen zin had om heel bokt over mij heen te krijgen maar het houdt me toch wel erg bezig. En vraag me af of meer mensen dit hebben mee gemaakt.

Zal even bij het beginnen al weer anderhalf jaar geleden kwam ik een jongen op hyves tegen waar ik vroeger bij op paardrijden had gezeten. Berichtje gestuurd want dacht na 10 jaar weet hij vast niet meer wie ik ben,maar dat wist hij nog wel. Msn gegeven en eigenlijk meteen al nachten lang op msn gezeten. Elkaar heel veel personlijke verhalen verteld maar voelde goed en kon overal goed over praten met hem. Na een maand of drie afgesproken dat we elkaar wel is wouden zien. We hadden de zelfde stomme humor en klikte gewoon wel. Was allemaal heel raar maar wel gezellig hele tijd gekletst en voelde totaal niet vreemd.

Maargoed daarna kregen we eigenlijk al steeds vaker meningsverschillen om onzinnige dingen negeerde ik hem en vond hij het onzin en wou gewoon contact houden. En dat bleeft zich tussen ons afwisselen. Ondertussen spraken we elke week een periode wel af soms wel drie keer. Maar meer en deel van de keren lijden dit tot seks en bij elkaar slapen. Tuurlijk waren er ook keren dat we gewoon thee dronken ofzo maar van elkaar af blijven was niet erg ons sterkste punt.

Toen in mei ongeveer dit jaar kregen we de eerste grote ruzie. Ik kon dood vallen en ook heb ik tegen hem dingen die niet eerlijk waren gezegd. Het ging om weer iets stoms hij voelde zich gestalkt terwijl wij daar gewoon echt niet voor hem waren. Maar hij trok wel vaker de dingen nogal persoonlijk aan terwijl ja dat krijg je als je in een winkel werkt dat ik daar ook kan zijn. Maar goed ik was net zo onredelijk denk ik toen maar vooral ook omdat er iets tussen ons was voorgevallen wat hij dood zweeg en mij nogal geraakt had.

We waren boos en hebben ontzettend op elkaar lopen schelden. Het was gewoon voorbij toen voor ons allebei. En toch een maand later zochten we elkaar weer op. Allebei nog even koppig maar begrepen wel uiteindelijk elkaars kant er heen gegaan en over gehad...En zelfs toen belanden we in bed. Maar goed ging weer 2 maanden goed en toen paar maanden geleden ging het weeer mis om het feit dat ik hem snachts met mijn dronken kop aantal keer had gebeld ( Terwijl dit vaker gebeurden van beiden kanten..was nooit een probleem). En opeens ging hij weer door het lint. Ik heb nog keer geprobeerd te vragen wat er in hemelsnaam was en dat niet geloofd dat alleen daar door kwam..Maar geen reactie.

Toen was het klaar en eigenlijk geen contact meer gehad...alleen zaterdag had dus via via gehoord dat hij fotos van mij zou hebben verspreid. Dus heb netjes gesmst dat ik dat gehoord had en wou weten hoe het zat?. Toen kreeg ik een sms dat op moest tyfen en mn vriendinnen hem niet moesten lastig vallen. Ik had echt geen idee waar hij het nu weer over had. Dus gebeld op stap in de wc wat er was dan. Nou allebei staan schreeuwen en moest hem van de week maar bellen hij vierde nu zn verjaardag...nou best als je het me dan wel verteld. Alleen rond uur of drie zag ik dat hij me vier keer had gebeld. En uiteindelijk was ik bij hem waren we boos maar hebben we als nog elkaars hand vast gehouden en seks gehad.

Op een of andere manier kunnen we dat allebei niet loslaten maar ik weet ook dondersgoed dat ik en hij ook hier niet gelukkig van worden. Als we samen zijn dan lijkt alles oke en daarbuiten bemoeit iedereen zich er ook mee en gaat het dan weer mis. En toch komen we elke keer bij elkaar terug. Ik heb er zeker geen spijt van maar vroeg me wel af of meer mensen dat hebben dat je iemand niet los kan laten. Want ik wil echt wel dat dit over is al die keren dat we ruzie hebben is het niet waard...

Maar aan de andere kant vind iets in mij hem blijkbaar nog wel leuk *Zucht*

tanya89

Re: Elkaar niet los kunnen laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:06

Nou, ik heb dan wel anderhalf jaar een relatie met m'n vriend, maar ook wij hebben de laatste tijd steeds ruzie, om de kleinste, stomste dingen. Dat doet mij veel verdriet, jank regelmatig als een klein kind, en we worden het gewoon bijna niet eens. De meeste om mij heen zeggen dat ik de knoop door moet hakken en ermee moet stoppen, want ik heb al genoeg ander verdriet, maar ik kan het niet, hoe veel verdriet ik er ook van heb.... Kan hem niet loslaten.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:09

Ik lees even mee, snap ongeveer wel wat je bedoeld, mijn ex en ik hebben hetzelfde idee... Alleen is het niet zo dat we elke keer gigantische ruzie hebben, dat valt wel mee.

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 13:11

Fijn dat er iig wat herkenning is..Was al bang dat de enige wat zoiets stoms zou zijn Clown.

Ik weet ook gewoon echt niet meer wat ik er mee moet. Sinds juli/aug hadden we tot zaterdag geen contact meer. En ik zei ook en iedereen geloofde nu ook dat voorbij was. En dan blijkt het weer niet zo te zijn...Heb ik dan zo'n bord voor mijn kop ofzo...

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:12

dit heb ik ook gehad met mijn ex.
nadat het uit ging miste ik hem enorm. na enige tijd weer contact gezocht en hebben we afgesproken wat leide tot sex. op een gegeven moment kwamen we alleen bij elkaar voor de sex. tot op een moment was ik er zo flauw van en heb ik voor mezelf gekozen, ruzie hadden we overigens bijna niet niet in de mate waarin jij het beschrijft. inmiddels ruim 2 jaar later zoekt hij nog contact ik ga hier niet op in. heb inmiddels een nieuwe vriend, woon samen en hebben een dochtertje.

ik ben heel blij dat ik destijds voor mezelf gekozen heb. ondanks dat ik ergens diep van binnen hem nog mis en nog van hem hou heb ik zeker weten de beste beslissing genomen en voor mezelf gekozen!
ja kan blijven vechten maar op een gegeven moment houd het op natuulrijk!

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 13:15

Weetje wat stomme is ik heb nooit wat met hem gehad daarom snap ik het gewoon allemaal niet. Wil wel voor mezelf kiezen en dacht ook dat gedaan had..Maar zaterdag bleek mijn wil naar hem sterker te zijn. Zondag nog ff normaal gebeld omdat mn ID kwijt was gister gemaild dat hem al weer had en niks meer gehoord en zal wel weer stil blijven voorlopig omdat we dan niet weten hoe het zit..

Wel knap dat jij voor jezelf koos...Ik weet diep van binnen wel dat het klaar moet zijn. Dit doet me pijn

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:17

als je er zo'n verdriet van hebt kan je beter maar gewoon stoppen! het zal je op het moment zeer doen en een tijdje daarna ook maar op den duur zul je jezelf dankbaar zijn!

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 13:18

Ja daar heb je wel gelijk in...Maar het is zo verdomd moeilijk het lijkt wel of na zaterdag hij ook meteen weer helemaal in mn kop zit...

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:20

Hebben jullie trouwens ook dat jullie stikjaloers op elkaar zijn als de ander iets met een ander doet zegmaar? Zoenen of meer? Want bij ons is dat wel. Ik kan niks van hem hebben in dat opzicht en andersom... Ik heb hem een halfjaar niet gezien, maar wel dingen gehoord via via en hij ook van mij en het schijnt dat ie toen nogal gekwetst was toen hij het van mij hoorde. Na een halfjaar had hij weer contact gezocht en hebben we het opnieuw geprobeerd, totdat hij doordraaide en het met hem niet goed ging en nou wil ie vrienden blijven(liefste meer richting scharrels), maar ik ben er nog niet over uit of ik dat wil...

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 13:23

Ik heb geen idee ik weet dat hij voor juli niks met andere heeft gedaan en heb op de vraag terug maar niet geantwoord. heb wel geprobeerd met andere jongens maar denk altijd toch aan hem en werkt niet...Ik wil verder niet eens weten wat hij met andere doet...Hoe stom,

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:25

Nee ik weet wel wat je bedoeld, ik heb hetzelfde... Maar bij ons was het zo dat we het beide via via hoorden bleek achteraf en een vriendin van mij heeft die dingen dus expres tegen hem gezegd, maar hij was daar dus nogal door gekwetst, vreemd want zelf deed ie ook dingen maar dan nog.(hij is in dat halfjaar trouwens niet verder gegaan dan zoenen, ik wel, heb zelfs een relatie gehad met zijn "aartsvijand", hij heeft alleen nadat het de laatste keer uit was met een ander in bed gelegen en daar baalde ik behoorlijk van omdat ik vanaf het begin al wist wie en ze heeft een vriend, dus heb hem ook gezegd dat ik het maar een slet vind Bloos )

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 13:27

Is zo dubbel eigenlijk..Nouja eigenlijk weet ik zelf ook wel dat ik hier aan onder door ga en dat het voorbij moet zijn. Want een relatie zou ook niet werken bij ons dus waarom we toch telkens bij elkaar terug komen....

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:28

Chatelaine schreef:
Is zo dubbel eigenlijk..Nouja eigenlijk weet ik zelf ook wel dat ik hier aan onder door ga en dat het voorbij moet zijn. Want een relatie zou ook niet werken bij ons dus waarom we toch telkens bij elkaar terug komen....

Inderdaad, het is gewoon vreemd... Ik geloof erin dat bij mijn ex en mij een relatie wel kan werken, vooral nu ie eindelijk eerlijk tegen mij is en praat, maar ik weet niet of ik het nog zou kunnen.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:38

Zoals je misschien uit he 'luddevuddu' topic wel weet ging mijn 'ex' weer met zijn ex aan de haal. We zijn nu ruim een half jaar verder, hebben oorlog gevoerd tot we er beiden ongelukkig van werden. Ik voerde oorlog omdat ik het eigenlijk nog een kans wilde geven, hij omdat hij het een plaatsje wilde geven. Op het moment dat ik er totaal klaar mee was, ging hij vreemde stukjes opvoeren, boeken (mars en venus beginnen opnieuw) sturen via de post en artikelen bestellen die hij dan op mijn werk kwam afhalen. Volgens hem zonder bij bedoeling, maar in mijn opthiek 'met opzet'.

Momenteel hebben we beiden een nieuwe relatie en merk ik dat we met een ander beeld naar elkaar kijken en met elkaar om kunnen gaan. Hoewel.............zoals hij doet overkomen heeft hij wederom een 'braaf' vriendinnetje, ze is schooljuffrouw van groep 1 en ze vind het raar dat hij gewoon aardig kan doen tegen mij nadat ik hem op z'n bek heb laten gaan. Hem kennende kun je de klok er dus op gelijk zetten dat hij in de toekomst weer opzoek gaat naar 'spanning en grenzen'.

Kort geleden hebben we voor het eerst na 6 maanden weer afgesproken. Het voelde fijn, alsof er nooit wat gebeurd was. We hebben non-stop gepraat en bij de afscheidsknuffel vroeg hij of ik niet liever bleef slapen omdat het al zo laat was. Uit respect naar mijn vriend en zijn vriendin heb ik dit geweigerd. Toen ik hem de volgende dag sms-te bleek dat hij niet 'persé' had willen slapen............

Op die manier kan ik geen vriendschap opbouwen. Een vriendschap bestaat voor mij uit vertrouwen en wederzijdsrespect............, dus ik ben pist op hem nu en heb gezegd dat ik geen zin hem in zijn 'goede' bedoeling' wat op vriendschap moet lijken die bewaard hij maar voor zijn eigen vriendin Koe

Haat en liefde ligt erg dichtbij elkaar is mijn ervaring

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 20:26

Ken jou verhaal nog wel idd..Lachen

Ja maarja wij weten eigenlijk niet eens van elkaar wat we nou echt van elkaar vinden. Onduidelijk dus..

Maargoed had hem gister mail gestuurd en niks meer op gehoord zoals altijd. Dus ik laat het maar gewoon hierbij. Het is stom dat we nog een keer na zon tijd dat goed ging de mist in zijn gegaan. Maar ik moet echt hard zijn nu voormezelf.;

Het is klaar..nu geef ik mezelf en andere jongens geen enkele kans...

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:05

Je hebt PB Lachen

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 21:43

Bleek die toch weer gereageerd te hebben vandag...zucht

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:45

Laat hem gaan, je ben écht beter af zonder hem, ookal lijkt dat nu onwaarschijnlijk Lachen

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:01

Njen schreef:
Hebben jullie trouwens ook dat jullie stikjaloers op elkaar zijn als de ander iets met een ander doet zegmaar? Zoenen of meer? Want bij ons is dat wel. Ik kan niks van hem hebben in dat opzicht en andersom... Ik heb hem een halfjaar niet gezien, maar wel dingen gehoord via via en hij ook van mij en het schijnt dat ie toen nogal gekwetst was toen hij het van mij hoorde.

Jaaaa, dat had ik ook! En ondertussen maar tegen iedereen vertellen dat ik het zo'n klootzak vond (iedereen was het met mij eens, want hij had me een ontzettende naaierstreek geleverd) terwijl ik hem eigenlijk zo ontzettend miste

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:15

L_Ilse_L schreef:
Njen schreef:
Hebben jullie trouwens ook dat jullie stikjaloers op elkaar zijn als de ander iets met een ander doet zegmaar? Zoenen of meer? Want bij ons is dat wel. Ik kan niks van hem hebben in dat opzicht en andersom... Ik heb hem een halfjaar niet gezien, maar wel dingen gehoord via via en hij ook van mij en het schijnt dat ie toen nogal gekwetst was toen hij het van mij hoorde.

Jaaaa, dat had ik ook! En ondertussen maar tegen iedereen vertellen dat ik het zo'n klootzak vond (iedereen was het met mij eens, want hij had me een ontzettende naaierstreek geleverd) terwijl ik hem eigenlijk zo ontzettend miste

Dat heb ik de eerste keer ook gedaan en hij ook over mij, vandaar dat ik zijn vrienden niet onder ogen kon komen(mijn "vrienden" waren toen al uit beeld). De tweede keer hebben we het geen van beide gedaan en volgens mij heeft hij momenteel heel erg spijt, maar ik wil hem niet opnieuw compleet kwijtraken, dus wrs blijven we vrienden...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:01

Moeilijk he? Zucht.. ik weet het. In mijn situatie hetzelfde, we kunnen elkaar allebei nog niet loslaten. Ikzelf betwijfel of dat ooit wel komt....

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:55

Oeh lijkt me echt een moeilijke situatie

Ik volg dit trouwens ook even, een vriendin van mij heeft hetzelfde met een vriend van haar Knipoog

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 10:53

Fijn dat er iig herkeninnig is hoop dat andere ook wat aan dit topic hebben.

Suuz is zeker moeilijk vraag me idd ook af of hier wel een einde aan zit. Want de ruzies die we hebben gehad waren echt niet om over naar huis te schrijven er zijn zulke erge dingen gezegd en elkaar echt dood lopen wensen...en toch...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:00

Chatelaine schreef:
Bleek die toch weer gereageerd te hebben vandag...zucht

Zuchten daarover heeft geen nut, want je stuurt zelf een eerste mail Knipoog

Ik snap niet waarom die jongen niet allang uit je telefoon, hyves en emailadressen is verwijderd eigenlijk als je er een einde aan wilt breien....

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 11:02

Zoals al eerder gezegd is alles verwijderd maar als je beide elkaar mail en nummer uit je hoofd weet heeft dat geen nut.

Ik weet ook wel dat geen nut heeft maar ik weet ook gewoon niet wat ik wil maar dat was nogal duidelijk neem ik aan Knipoog