Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.

) 
Chatelaine schreef:Is zo dubbel eigenlijk..Nouja eigenlijk weet ik zelf ook wel dat ik hier aan onder door ga en dat het voorbij moet zijn. Want een relatie zou ook niet werken bij ons dus waarom we toch telkens bij elkaar terug komen....

Njen schreef:Hebben jullie trouwens ook dat jullie stikjaloers op elkaar zijn als de ander iets met een ander doet zegmaar? Zoenen of meer? Want bij ons is dat wel. Ik kan niks van hem hebben in dat opzicht en andersom... Ik heb hem een halfjaar niet gezien, maar wel dingen gehoord via via en hij ook van mij en het schijnt dat ie toen nogal gekwetst was toen hij het van mij hoorde.

L_Ilse_L schreef:Njen schreef:Hebben jullie trouwens ook dat jullie stikjaloers op elkaar zijn als de ander iets met een ander doet zegmaar? Zoenen of meer? Want bij ons is dat wel. Ik kan niks van hem hebben in dat opzicht en andersom... Ik heb hem een halfjaar niet gezien, maar wel dingen gehoord via via en hij ook van mij en het schijnt dat ie toen nogal gekwetst was toen hij het van mij hoorde.
Jaaaa, dat had ik ook! En ondertussen maar tegen iedereen vertellen dat ik het zo'n klootzak vond (iedereen was het met mij eens, want hij had me een ontzettende naaierstreek geleverd) terwijl ik hem eigenlijk zo ontzettend miste

Chatelaine schreef:Bleek die toch weer gereageerd te hebben vandag...zucht