Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
Als ik van 07;00 tot 17;00 moet ga ik in mijn middag pauze. Heb er ook geluk mee dat ze in de winter ook buiten staat, dus hoef alleen te voeren en heeft ze 2 keer per week vrij van mij
.
)
. Of je een verzorgster erbij neemt is je eigen keuze. maar ik heb geen paard voor een ander
Ilzas schreef:Meeste mensen doen het. Meeste mensen moeten wel full time werken om uberhaupt een paard te kunnen hebben.
(woon nog wel thuis
) 
Als ikte zwaar word kan ik hem ook inspannen, heb ik vroeger ook veel gedaan. Ik heb, nadat ik op haar reed, zelf ook nog een NRPS gehad, maar die stond op een manege volpension, en ik kon daar alleen van 6 tot 7 sávonds in de binnenbak rijden. Daarom heb ik hem toen verkocht, maar ik had hem natuurlijk gewoon beter op een andere stal kunnen zetten.
Maar dat komt helemaal goed. Ik ga de stal waar ze nu woont binnenkort maar eens bellen om te vragen hoeveel ze kost en mn ouders overtuigen natuurlijk!
)
Je kunt er dan bijvoorbeeld uit je werk langsrijden, half uurtje of uurtje daar zijn, en dan heb je de avond nog voor andere dingen. Je rijdt dan misschien alleen in de weekenden, maar daar gaat een paard echt niet dood van hoor.