Pony kopen en een full time baan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ronel

Pony kopen en een full time baan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 13:50

Hallo!

Ik ben een student van 21 jaar en ik zit nu in mijn laatste jaar. Vroeger heb ik altijd op een welsh B pony gereden en daar ben ik laatst weer wezen kijken. Ik had nu het idee om hem misschien te kopen. Ik heb een goede stal in de buurt gevonden waar een weiland, buiten en binnebak aanwezig zijn en het is vlakbij het bos. Ideaal dus. Maar wat ik me wel afvraag is, wat zijn jullie ervaringen met het combineren van een full-time baan met een eigen pony/paard? Het geld heb ik wel, maar ik ben dus benieuwd of ik er wel de tijd voor zou hebben, want dat vind ik eignelijk nog het belangrijkst. Ik wil haar wel goed kunnen verzorgen! Laat het me weten!

xxx Ronel

PercyLeen

Re: Pony kopen en een full time baan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:01

Ik loop fulltime stage momenteel en heb een 2,5 jarige op stal staan! Mij gaat het goed af en vind het prima te combineren. Maar wat wil je gaan doen met je welshje straks dan? Hij is te klein voor onder het zadel neem ik aan..in de winterperiode is het natuurlijk al snel donker en kun je weinig..

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:05

ja hoor, kan wel, geen probleem... waar een wil is, is een weg.
Als je van plan bent om te rijden zoek dan wel een stalling met verlichting in de bak, want in de wintermaanden is het natuurlijk vroeg donker.

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:07

ik werk fulltime (37 u per week) en heb een eigen pony, welsh cob.