Sorry
ik moet het even kwijt want het zit me behoorlijk dwars.
Vorige week zondag heeft me vriend het uitgemaakt.
We hadden 8 maanden verkering. Alles zat goed. Iig dat dacht ik. 2 weken geleden ging hij uit met een paar vrienden van hem. Geen probleem in mijn ogen. Zondags kreeg ik een smsje dat hij tever was gegaan. Dus ik vroeg tever?? Hij stuurde me terug dat hij het 's avonds wel zou vertellen.
Die avond kwam hij ook langs. Hij zou blijven slapen. Dus ik vroeg hoezo ben je nou tever gegaan dan?? Ja ik was heel erg dronken en k het een meisje naar huis gebracht. Persoonlijk vind k dat niet tever gaan. Helemaal niet toen hij vertelde dat een vriend van hem haar veel leuker vond. en hij haar dus mocht hebben.
In die week erna veeranderde hij wel wat. begon zich wat anders te gedragen. Ik besteede er geen aandacht aan omdat hij vaak moe is. Hij draait soms dagen van 14 uur op zijn werk.
Van vrijdag op zaterdag bleef ik bij hem slapen. Ik was vroeg weg gagaan want ik moest naar me werk.
Hij moest naar een oud tante ofzo dus ik zou hem pas laat die avond zien. Toen hij kwam was het super gezellig. Ben wel vroeg gaan slapen want ik moest de volgende dag om 6 uur op stal zijn.
Toen ik rond een uurtje of 9 weer thuis kwam (hoefde maar 3 uurtjes te werken) lag hij nog te slapen.
K ben toen bij hem gaan liggen. Om 12 uur zou ik weer naar stal gaan omdat een vriendin van me wedstrijd had. Hij ging gezellig mee. Toen we een half uurtje later thuis kwamen gingen we een filmpje kijken. Halverwege de film ben ik in slaap gevallen. K was behoorlijk moe.
Ik had op zijn advies kaartjes gekocht voor een film die zou draaien in de bios die avond. Niet veel later komt hij met het verhaal dat hij het niet meer met me ziet zitten en hij er een punt achter wil zetten. We hebben 3 uur lang gepraat. We besloten als vrienden uit elkaar te gaan en toch nog naar de film te gaan.
Na de film bedacht hij dat hij me wel heel erg zou gaan missen dus het was weer aan. Toen hij me naar huis bracht was het ineens weer uit.
Ik heb hem daarna nog wel gesmst. dat het gezellig was. De volgende dag was ik er echt kapot van. Ik heb toen gevraagt wat de reden was dat hij het had uitgemaakt. Hij vertelde toen veel vage redenen. Ik had het er maar bij gelaten.
Omdat hij niet duidelijk was geweest van hij dat weekend ervoor nou bedoelde met ik ben tever gegaan heb ik dat ook nog gevraagt. Hij vertelde toen dat hij dat meisje wel erg graag wilde zoenen en daar hebben ze het heel de terug weg over gehad. Bij mij kwamen er een hoop gedachten omhoog. Zeker omdat hij niet eerlijk was geweest.
woensdag hadden we afgesproken. Ik zou dan antwoord krijgen op al min vragen.
K was best wel zenuwachtig omdat het de 1ste keer was dat ik hem weer zou zien. Ik vroeg wat de hoofdreden nou was. Die wilde hij niet zeggen. Na 3 keer vragen had ik zoiets van laat maar. Het was verder best een gezellige avond.
Toen k thuis kwam en mijn moeder vertelde wat er allemaal was gebeurd had ze hem gesmst. Omdat ik me zelf helemaal zat op te vreten omdat ik de reden niet wist.
de volgende dag kreeg ik een sms met de reden. De reden was dat ik geen eigen mening had en hij alles moest bedenken en beslissen. Dus ik was saai.
K ben er nu nog helemaal kapot van. Ik slaap slecht, eet slecht en kan alleen nnog maar met de vraag zitten waarom. Waarom ben ik saai?? Ik heb in mijn ogen vaak genoeg gek zat gedaan. Dingen die andere niet zouden doen. K durf het nu niet meer tevragen. Het is nu een week geleden en k weet dat ik het los moet laten. Maar ik kan het niet. Ik heb ook het idee dat er meer dan dat alleen aan de hand is. Ik weet het gewoon niet meer. Hij zei ook dat ik tevroeg in zijn leven was gekomen. En hij wilde ook gaan samen wonen maar dat kon in zijn ogen pas over 5 jaar en dat duurde hem telang. er zijn zoveel dingen waarin hij zichzelf tegen spreek dat ik gewoon niet meer weet wat nu waar is.
Wat moet ik nu?? aan alle dingen die hij noemde kan iets gedaan worden. Als hij het eerder had gezegt. maar dat heeft hij niet. Ik wil hem heel graag terug. Maar we zijn nu goede vrienden en ik ben bang dat als k er nu nog langer over door ga naar hem dat hij ook dat contact verbreekt.
Trouwens niemand had het verwacht. Zijn ouders niet, mijn ouders niet, mijn vriedinnen niet zelfs ik niet. das maakt het nog zuurder.
Sorry voor het lange (misschien wat onduidelijke) verhaal. Maar ik ben het iig kwijt
Ilco