Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
? Sanniej_ schreef:sja mijn moeder gebruikt het maar puur om haar iets makkelijker te maken met op gewicht blijven. Dus weet niet wat het helpt aan een opgeblazen gevoel? Idd niet meer over hebben ofzo?
En even droge opmerking activia?

. Gebruik lekker olijfolie en snoep gewoon niet zoveel. Als je 3 gezonde maaltijden eet en een beetje let op je tussendoortjes en zorgt voor wat beweging..........
Twiggy2008 schreef:Hahaha, Zoezi, lijkt mij ook. Gebruik lekker olijfolie en snoep gewoon niet zoveel. Als je 3 gezonde maaltijden eet en een beetje let op je tussendoortjes en zorgt voor wat beweging..........
).
Doortje58 schreef:Maar meisje..............gebruik jij maar lekker Activia hoor, is errug goed voor je darmflora............![]()
Twiggy2008 schreef:Dieten helpt op de langere duur niet om af te vallen. Wel helpt het om voor eens en altijd je voedingspatroon te veranderen door gewoon anders te gaan eten en te gaan bewegen. Mensen willen daar vaak niet aan, maar het is het enige wat helpt.
Van dieten word je alleen maar dik. Daarbuiten, wie houdt het nou zo lang vol? Je wilt toch gewoon lekker mee-eten met andere mensen? Ik heb vroeger Minikuur wel eens gedaan. Ben er ook tig keer van flauwgevallen. En afvallen deed ik er niet van. Hooguit wat minder vocht, waardoor de weegschaal een kilootje of 2 minder aangaf. Nee hoor, sporten, bewegen en bewust gezond eten, dat is het enige wat echt helpt.
Zoezi schreef:Of een keer kip eten die te lang in de zon heeft gelegen, ben je direct 4 kilo kwijt
Zoezi schreef:Ja inderdaad, die poedertjes kosten kapitalen.
Werkt wel hoor, maar ik wil niet afvallen door te leven op poedertjes! Of shakes of meer van dat ranzige zooi!
Gewoon lekker koken!
En weet je, al die mensen die er mee stoppen vallen toch weer in het oude patroon en zitten binnen no time weer op hun oude gewicht!
Ze kunnen van dat geld beter kooklessen nemen
M'n boterhammetje erbij in de ochtend. Komt helemaal goed.
x_Jeanine_x schreef:Ik eet/ drink herbelife af en toe, als ik aan het oppassen ben... veder nooit!
Zoezi schreef:Supradin extra Forte............werkt net zo goed als Herbalife.........M'n boterhammetje erbij in de ochtend. Komt helemaal goed.
Het is en blijft een voedinssupplement niet?
De dokter had vandaag een mooie anekdote over homeopatisch trouwens:
Ik geloof in alles, zolang het maar werkt
Whahahaha