Rot op met je Herbalife!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Rot op met je Herbalife!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:10

Arghhhhhhhhhh............even mijn ergenis uiten!
Elke keer als ik iets zeg tegen de vrouw van mijn pa, zoiets als: ik heb zo'n opgeblazen gevoel. Of zoals nu: ik heb een te hoge bloeddruk, dan begint ze gelijk dat ik Herbalife moet gebruiken!
Wordt er zo ziek van, het is net alsof dat middeltje zo halleluja is dat je niet meer zonder kan. Wat hebben ze erin gestopt nicotine of zo???
Wat moet ik hier nu mee? Hoe moet ik nu vriendelijk zeggen dat ze er eens mee moet uitscheiden, ik geloof niet in die troep!

Marije112

Re: Rot op met je Herbalife!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:16

Misschien moet je het niet aantrekken en haar gewoon laten gaan. Ik weet niet wat voor spulletje dat Herbalife is, dus daar kan ik niet over oordelen... misschien ook een idee om die dingen niet tegen haar te zeggen? Lachen
Succes er mee in ieder geval!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:17

Herballife is erg fijn.

Maar ze moet niet zo zeuren.

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:18

sja mijn moeder gebruikt het maar puur om haar iets makkelijker te maken met op gewicht blijven. Dus weet niet wat het helpt aan een opgeblazen gevoel? Idd niet meer over hebben ofzo?
En even droge opmerking activia Tong uitsteken ?

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:19

Sanniej_ schreef:
sja mijn moeder gebruikt het maar puur om haar iets makkelijker te maken met op gewicht blijven. Dus weet niet wat het helpt aan een opgeblazen gevoel? Idd niet meer over hebben ofzo?
En even droge opmerking activia Tong uitsteken ?

Whahaha, kan ik wel doen: ik gebruik nu Activia en ik voel me al stukken beter Tong uitsteken Duivel

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:24

ROFL
Lekker meespelen Huilen van het lachen

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:26

Mijn moeder heeft het vroeger ook altijd gedaan. Nu zijn mijn oom&tante daar mee bezig en de familiekant van hun ook.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:29

Ik eet liever gewoon gezond, vegetarisch en licht en sport daarnaast nog regelmatig, dan heb je al die Herbalife gedoetjes, die nog eens gigaduur zijn, helemaal niet nodig. Haha!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:32

Ja inderdaad, die poedertjes kosten kapitalen.
Werkt wel hoor, maar ik wil niet afvallen door te leven op poedertjes! Of shakes of meer van dat ranzige zooi!
Gewoon lekker koken!
En weet je, al die mensen die er mee stoppen vallen toch weer in het oude patroon en zitten binnen no time weer op hun oude gewicht!
Ze kunnen van dat geld beter kooklessen nemen Tong uitsteken

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:39

Hahaha, Zoezi, lijkt mij ook Haha! . Gebruik lekker olijfolie en snoep gewoon niet zoveel. Als je 3 gezonde maaltijden eet en een beetje let op je tussendoortjes en zorgt voor wat beweging.......... Knipoog

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:41

Twiggy2008 schreef:
Hahaha, Zoezi, lijkt mij ook Haha! . Gebruik lekker olijfolie en snoep gewoon niet zoveel. Als je 3 gezonde maaltijden eet en een beetje let op je tussendoortjes en zorgt voor wat beweging.......... Knipoog

Ik hoef ook niet af te vallen.............enne ik vind snoepen veels te lekker Bloos Tong uitsteken

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:46

Ik snoep ook graag (heerlijk!!!) en heb ook geen last van teveel gewicht (eerder het tegenovergestelde Clown ). Haha!
Maar ik moet wel zeggen, dat ik ook vrij veel in beweging ben, dat scheelt enorm, denk ik.
En ik heb vroegah heel fanatiek gesport, waardoor ik misschien weinig vetcellen heb opgebouwd in mijn jeugd.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:49

Ik heb een tijdje Herbalife gebruikt om aan te komen.
Nam dus naast m'n eten ook de shakes en vezeltabletten.

Kwam inderdaad wat aan en had wat meer energie, maar kreeg ook problemen met m'n maag.

Kreeg van de huisarts op m'n kop, die had nog liever dat ik elke dag naar de McDonalds ging dan dat ik Herbalife gebruikte.
Dus ik met dat verhaal naar degene waar ik HBL kocht en die wou gelijk weten wie m'n arts is, want daar ging ze dan wel eens een hartig woordje mee spreken Verward

Kreeg er een beetje een sekte-achtig gevoel bij en probeer nu gewoon aan te komen door goed te eten.

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:49

Hhahahahahha, lekker laten kletsen..........
Ik heb jaren geleden ook Herbalife geprobeerd, ik zei hun dat ik moeilijk kon afvallen door bepaalde medicijnen die ik gebruikte, maar nee............kon wel zeiden ze! Haha!
Ik kreeg de garantie dat als ik niks was afgevallen, ik mijn geld terug kreeg................... Tong uitsteken

Nou, een half uur voor de dame kwam moest ik een grote boodschap doen en bij het wegen bleek ik 2 ons te zijn afgevallen in 1 maand tijd........................ Bloos Bloos

Kreeg mijn geld NIET terug...................want ik was toch afgevallen???????????????????????? Boos!
Was ik nou maar niet naar de wc geweest van te voren.............. Huilen

Maar, je moet gewoon eten hoor...............en die poedertjes gebruik je er bij........................ Tong uitsteken Tong uitsteken

Modifast is een vervanger, waar je niet gewoon bij mag eten, bbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Heb ik ook een half jaar gebruikt en 20 kg afgevallen........... Haha!
Maar de dietiste vergat te vertellen dat als je dan weer ongeveer 1250 kal per dag gaat eten,
je weer even snel aan komt, want Modifast is maar 500 kal per dag........ Huilen
Dom, dom, dom..................... Clown
Tja, en je zal toch ooit weer gewoon moeten gaan eten hè Bloos
PPPfffffffffffffffffffffffff

Maar meisje..............gebruik jij maar lekker Activia hoor, is errug goed voor je darmflora............ Pling Pling

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:51

Doortje58 schreef:
Maar meisje..............gebruik jij maar lekker Activia hoor, is errug goed voor je darmflora............ Pling Pling

Ik weet het niet, eet het pas 4 dagen...........

die hebben ook, niet goed, geld terug Pling

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:53

Dieten helpt op de langere duur niet om af te vallen. Wel helpt het om voor eens en altijd je voedingspatroon te veranderen door gewoon anders te gaan eten en te gaan bewegen. Mensen willen daar vaak niet aan, maar het is het enige wat helpt.

Van dieten word je alleen maar dik. Daarbuiten, wie houdt het nou zo lang vol? Je wilt toch gewoon lekker mee-eten met andere mensen? Ik heb vroeger Minikuur wel eens gedaan. Ben er ook tig keer van flauwgevallen. En afvallen deed ik er niet van. Hooguit wat minder vocht, waardoor de weegschaal een kilootje of 2 minder aangaf. Nee hoor, sporten, bewegen en bewust gezond eten, dat is het enige wat echt helpt. Knipoog

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:55

Twiggy2008 schreef:
Dieten helpt op de langere duur niet om af te vallen. Wel helpt het om voor eens en altijd je voedingspatroon te veranderen door gewoon anders te gaan eten en te gaan bewegen. Mensen willen daar vaak niet aan, maar het is het enige wat helpt.

Van dieten word je alleen maar dik. Daarbuiten, wie houdt het nou zo lang vol? Je wilt toch gewoon lekker mee-eten met andere mensen? Ik heb vroeger Minikuur wel eens gedaan. Ben er ook tig keer van flauwgevallen. En afvallen deed ik er niet van. Hooguit wat minder vocht, waardoor de weegschaal een kilootje of 2 minder aangaf. Nee hoor, sporten, bewegen en bewust gezond eten, dat is het enige wat echt helpt. Knipoog

Of een keer kip eten die te lang in de zon heeft gelegen, ben je direct 4 kilo kwijt ROFL

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:02

Zoezi schreef:
Of een keer kip eten die te lang in de zon heeft gelegen, ben je direct 4 kilo kwijt ROFL

ROFL ROFL ROFL

PS: Ik ben vegetarisch, dus die kans is niet groot. Knipoog

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:03

Bij mijn Tante(daar staat mijn paard, dus ben er best vaak) eten ze het ook. Ik eet het ook wel eens, ik vind het namelijk best lekker:P(A) Maar, zeg dan gewoon dat je liever natuurlijk wil eten en niet van die chemishe troep:) dan houd ze er vast over op. Of ze gaat erop door. Maar echt, het is niet natuurlijk dat is gewoon zo. Het is verpoederd voedsel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:06

Zoezi schreef:
Ja inderdaad, die poedertjes kosten kapitalen.
Werkt wel hoor, maar ik wil niet afvallen door te leven op poedertjes! Of shakes of meer van dat ranzige zooi!
Gewoon lekker koken!
En weet je, al die mensen die er mee stoppen vallen toch weer in het oude patroon en zitten binnen no time weer op hun oude gewicht!
Ze kunnen van dat geld beter kooklessen nemen Tong uitsteken

Klinkt lekker negatief. Ik gebruik het ook sinds 4 maanden, ik roer een schep door de appelsap s'ochtends en sindsdien voel ik mij veel energieker. Hersenen hebben voeding nodig en de meeste mensen eten niet in de ochtend en eten niet voedingsrijk in de ochtend. Herbalife bevat alle vitamines en mineralen die je op een dag nodig hebt en in ons hedendaagse voedsel, zoals fruit en groentes zit al lang niet meer voldoende, dat is er al jaren uit gekweekt.

Herbalife wordt door veel artsen aanbevolen, het is puur zonder kunstmatige stoffen, heeft al lang niets meer met alleen maar afvallen te maken.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 22:09

Supradin extra Forte............werkt net zo goed als Herbalife......... Tong uitsteken M'n boterhammetje erbij in de ochtend. Komt helemaal goed.
Het is en blijft een voedinssupplement niet?
De dokter had vandaag een mooie anekdote over homeopatisch trouwens:
Ik geloof in alles, zolang het maar werkt

Whahahaha ROFL

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:10

Ik eet/ drink herbelife af en toe, als ik aan het oppassen ben... veder nooit!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 22:12

x_Jeanine_x schreef:
Ik eet/ drink herbelife af en toe, als ik aan het oppassen ben... veder nooit!

Huh? Leg eens uit dan? Waarom dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:12

Zoezi schreef:
Supradin extra Forte............werkt net zo goed als Herbalife......... Tong uitsteken M'n boterhammetje erbij in de ochtend. Komt helemaal goed.
Het is en blijft een voedinssupplement niet?
De dokter had vandaag een mooie anekdote over homeopatisch trouwens:
Ik geloof in alles, zolang het maar werkt

Whahahaha ROFL

Dan moet je je toch wat beter verdiepen in verschillende soorten en merken, dan ga je anders denken. Een afwijkende houding aannemen daar doe je je zelf te kort mee. Moet je natuurlijk zelf weten. Maar die goedkope vitaminepot stelt niets voor en Herbalife heeft niets met homeopathie te maken. Jammer dat je die vergelijking treft.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:15

Heb het ook ooit gedaan (herbalife dan), maar werd gek van de doordrammerij van de distribiteur dat ik gestopt ben.....leek wel of ze een hersenspoeling had gehad zeg!!